328. forduló, 330. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 16. 21h:51'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,39] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 15. szinten/térképen, az 54. pontnál.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 evaporőr hájat. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 470.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 460.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy a lélek védelme varázslat! Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 5. KP: vv 26 14 165 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Fürgén varázsolsz! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]

* 6. KP: h 697 300 0 használod a 697. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 7. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

* 8. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. [10 pontot használtál fel, van még 434.]

lm 56 56 57 mozogsz 56 56 57
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [53. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [56. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [57. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf nyakát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf jobb oldalát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel megbököd a halálos morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A halálos morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálos morf nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A halálos morf csápol, de mindhiába. A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 1 zárnyitó készlet és 1 esszenciakristály [esszenciakristály ládikóba-> (94,53)-> 106 arany, -2 ÉP]. 4 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 58 58 58 mozogsz 58 58 58
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [10. SZINT 58. PONT] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 vasérc, 10 rézgolyó, 50 arany, 3 trikornis szarv [trikornis szarv ládikóba-> (140,61)-> 36 arany, -2 ÉP] és 1 tapasztalatkő. Gyorsan kiüríted a ládát. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 5 9 13
8 20
19 21
2 4 7 10 14
18 22
11
3 6 12 15 16 17 23
64
63 62 61 60 59 58
24 30 33 46 56
37 44
47 57
25 29 45
34 40 55
26 43
38 54
35 48 53
27 31 41 51
50
42
28 32 36 39 49 52

Ez a Végzet Vermének 16. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [1 pontot használtál fel, van még 428.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

136 137 138
38
39
40
(137,39) halálos morf (#7618)

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 418.]

ee 326 1236 702 eladod a 326. tárgyat az 1236. tárgyat a 702. tárgyat
Eladtál 35 ezüstdarabot. 140 aranyat kaptál.
Eladtál 5 holdbőrt. 70 aranyat kaptál.
Eladtál 1 teknősesszenciát. 45 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]

ee 106 892 264 eladod a 106. tárgyat a 892. tárgyat a 264. tárgyat
Eladtál 17 fabontót. 85 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Eladtál 25 remák szivet. 300 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]

ee 128 166 310 eladod a 128. tárgyat a 166. tárgyat a 310. tárgyat
Eladtál 21 sallank karmot. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 204 ugh mérget. 408 aranyat kaptál.
Eladtál 19 galachmitot. 570 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]

ee 1074 379 239 eladod az 1074. tárgyat a 379. tárgyat a 239. tárgyat
Eladtál 14 lidércesszenciát. 98 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa rubint. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 11 pular kristályt. 88 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 418.]

ea 1642 5 eladod az 1642. tárgyat 5
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 417.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 416.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 415.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,39] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 117 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [136,38] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy varkaudar felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 116 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [135,37] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy proteinsólyom nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinsólyom bal szárnyát. Kritikus ütés! (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi kolostort. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 391.]

m 8 8 3 mozogsz északra, északra, délkeletre
[135,36] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy ősi kolostort. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,35] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy ősi kolostor van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 115 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [136,36] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy jégtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 121 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi kolostort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [46 pontot használtál fel, van még 345.]

ek 503 116 98 t. energia kisütése: 503 116 98
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

134 135 136 137 138
34
35
36
37
38
39
40
(135,35) 37. jellempróba, Dornodon oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, gyilkos tetvek (#116)
(135,36) varkaudar felderítő (#7133), Fairlight rúnaköve, Dornodon oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(135,37) proteinsólyom (#771), művészi porolit (#720), érclelőhely
(136,36) jégtroll (#164), a 123. labirintus bejárata, ősi kolostor (#2127), nekrofun (#173), törpe bánya (#435), érclelőhely
(136,38) Leah rúnaköve, érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)
(137,39) halálos morf (#7618), epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár

[116,98] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bíborgörény egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Koncentrálod a kít, és egyetlen, jól irányzott csapással eltöröd a kőkupacot. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Varldoronsók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Könnyű feladatot kapsz: egy prüszkölő, tomboló alanori csatamént kell betörnöd és beidomítanod! Rögvest hozzálátsz. Hurkot vetsz a lóra, és minden erődet megfeszítve, engedelmességre kényszeríted, majd egy alkalmas pillanatban a hátára ugrasz. Próbál levetni magáról, de te szilárdan ülsz! Végül a ló megbarátkozik veled, kézből eteted. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendő élelmet gyűjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Graltrin. A feladatod a következő. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Mindent bevetsz, de a tökéletes szaglású pokolkutyák felfigyelnek rád, és hangos csaholás, no meg lángcsóva pökdösés közepette jelzik a kalandmesternek, hogy felfedeztek.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [50 pontot használtál fel, van még 290.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Acélfejű Porfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Nekilátsz a feladatnak. Gyorsan kinyitod a lakatot. Már vigyorodnál is el, amikor rájössz, hogy az ajtó még mindig nem nyílik - a zárat is ki kell nyitni. Hosszasan bíbelődsz, a zárnyitó készlet egy ízben majdnem eltörik, de végül kinyílik az ajtó. Kilenc és fél perc. Pfű! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Garhin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Eleinte óvatosan játszol, tapasztalod a kerék forgását, és csak kis téteket teszel fel. Aztán amikor eljön a szerencsés sorozat, majdnem megduplázod a zsetonjaid számát! 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimvelvancérr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varldoronmurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-35 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [60 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,36] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troll ritualista. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Utad során felfedezel egy ősi kolostort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
[8 pontot használtál fel, van még 222.]

be 123 bemész a 123. titkos labirintusba
Az egyik szakadékba leereszkedve megtalálod az ősök könyvében látott labirintusba vezető kaput. Csukva van. Próbálod feszegetni, de nem nyílik. Aztán mikor már épp feladnád, különös jeleket fedezel fel egy sziklán, ami kicsit messzebb áll a kaputól. Az ákombákomok táblázatszerűen helyezkednek el egymás mellett, mindegyik ábra másik jelet ábrázol. Az egyik ismerősnek tűnik, be is ugrik rögtön, hogy honnan. Az ősök könyvében láttad. Volt ott több másik jel is. Felidézve mik voltak azok, egyesével megnyomkodod a jeleket. A kapu váratlan dübörgés kíséretében kinyílik. A járatban sötétség van. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Impozáns méretekkel megáldott csarnokba érkezel. Három sorban hosszú oszlopok helyezkednek el körülötted. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 8 9 3 mozogsz 8 9 3
A sötétbe burkolózó mennyezetig érő oszlopok között osonsz előre. [2. PONT]
Az oszlopok sűrű rengeteget alkotnak körülötted. [4. PONT]
Valahol a csarnok közepén állhatsz. Olyan védtelennek érzed magad, mert a helyre, ahol megálltál egy pillanatra, négy irányból is rálátni. [6. PONT]
Valahol a csarnok déli falánál vagy. Rendületlenül tartasz előre. [8. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy árnyékdémon az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 275 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon fejét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az árnyékdémon fejét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnyékdémon jobb oldalát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 életpont.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod az árnyékdémon testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az árnyékdémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 580, gyógyulás: 217, összesen: -363 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dizen kulcsot. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.)
Teljes a sötétség körülötted. Valószínűleg te vagy itt az egyetlen élő lélek. [9. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt.
Távoli szuszogásra leszel figyelmes. Jobb lesz óvatosnak lenni! [7. PONT]
Az oszlopok megszaporodnak, már alig látni át közöttük, olyan közel állnak egymáshoz. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy árnyékdémon lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 263 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon sötét masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd az árnyékdémon testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 54 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod az árnyékdémon lángoló karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az árnyékdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 575, gyógyulás: 212, összesen: -363 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dizen kulcsot. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.)
Álmélkodva haladsz előre. Ezt a helyet törpék építhették, valamikor évszázadokkal ezelőtt. [3. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt.
[80 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 13 15 14 mozogsz 13 15 14
A csarnok keleti szélében vagy. Csendes minden körülötted. [13. PONT] Hamarosan egy árnyékdémont pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 290 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnyékdémon testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd az árnyékdémon testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 36 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnyékdémon testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 633, gyógyulás: 220, összesen: -413 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.)
A csarnok keleti szélében vagy. Csendes minden körülötted. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy árnyékdémon az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 260 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon lángoló karját. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az árnyékdémon testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával megdöfködöd az árnyékdémon jobb vállát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1269, sebződés: 602, gyógyulás: 227, összesen: -375 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dizen kulcsot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.)
Ásítasz egy nagyot. Biztos a teljes sötétség teszi, az orrodig alig látsz el. [15. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt.
Távoli szuszogásra leszel figyelmes. Jobb lesz óvatosnak lenni! [7. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt.
Valahol a csarnok közepén állhatsz. Olyan védtelennek érzed magad, mert a helyre, ahol megálltál egy pillanatra, négy irányból is rálátni. [6. PONT] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt.
Egy elágazáshoz érkezel. A fal mellett jókora szobor áll, ami egy törpe felnagyított alakját ábrázolja. Szeme, mint a fenyegető dörgedelem, úgy néz le rád. Kétséged sem maradt azt illetően, hogy kié is ez a hely itt. [14. PONT] Hirtelen egy árnyékdémont veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 243 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon bal oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az árnyékdémon testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 47 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával többször eltalálod az árnyékdémon testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az árnyékdémon jobb oldalát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 33 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 593, gyógyulás: 211, összesen: -382 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.)
[60 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2021. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

* 3. BP: e 16 0 0 élelemszerzés 16 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 390 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 3, 26.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 72 pontod maradt, ebből a következő körre 72 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia kántora vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: vadász (174). Ez a 329. fordulód.

Erő: 59 (84) Szint: 39 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (44) Támadás: 64 (67) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 26 (43) Védekezés: 107 (114) Menekülés: 35 % Életkor: 44/45 év
Egészség: 31 (52) Életpont: 1199/1101 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (48) Varázspont: 1035/4 Pénz: 88325 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 90/20 Pszi pont: 230/49 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 5580 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 117 TP-t kaptál. Jelenleg 8 000 962 TP-d van. A következő szinthez még 99 038 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lidércóriás, északi tűzsárkány. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5960 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/75 ökölvívás: 25/61 szúrófegyverek: 34/56 (+3%)
ütőfegyverek: 32/52 lőfegyverek: 33/96 (+4%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -34.); ezüsttollú nyíl (#363) (35 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,36 mezőn táborozol, a 123. labirintusban, 1. szinten, 6. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 16. szinten jársz. Ebben a hónapban 8 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/3 Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 862 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/48 (+10%) 2. nyomkövetés: 43/39 (+10%) 3. mászás: 20/13
4. csapdakészítés: 30/22 (+6%) 5. csapdaészlelés: 23/93 (+4%) 6. gyógyítás: 43/82 (+4%)
7. titkosírás: 3/91 8. felderítés: 26/22 9. szörnyidomítás: 14/89 (+13%)
10. teológia: 42/64 (+6%) 11. taumaturgia: 49/76 (+6%) 12. szerencsejáték: 14/44 (+6%)
13. versengés: 22/76 14. harcművészetek: 16/16 (+5%) 15. zene: 12/4 (+5%)
16. szörnyismeret: 12/94 17. pszi: 25/84 (+9%) 18. zárnyitás: 14/3 (+6%)
19. vadászat: 19/14 (+6%) 20. vitalitás: 4/83 21. bányászat: 37/77 (+16%)
22. úszás: 13/34 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> szellemdarázs (#481) háló (#186) >> kisebb quwarg isten (#213)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe ősharcos (#680) nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe kínzómester (#681)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe hadvezér (#683) háló (#186) >> kronotapír (#286)
tisztítótűz (#44) >> törpe kincstáros (#682) háló (#186) >> északi tűzsárkány (#219)
háló (#186) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> halálos morf (#7618)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> lomha morf (#7621) pszi-acéltorony (#98) >> éltető morf (#7625)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 134, 187, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1890 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: usz 20, usz 21, usz 22.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 110 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2690 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
35 ezüstdarab (#326) 17 fabontó (#106) 19 galachmit (#310)
5 holdbőr (#1236) 1 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
25 khatiszon kristály (#2322) 14 lidércesszencia (#1074) 1 moa rubin (#379)
11 pular kristály (#239) 25 remák szív (#264) 21 sallank karom (#128)
5 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 spiritusz (#170) 1 teknősesszencia (#702)
3 tudás gyöngye (#522) 204 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2489 arany (#50) 1 adamantit (#627) 2 dizen kulcs (#472)
1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105) 1 gyöngymangó (#135)
1 jégszív (#282) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 nyílvessző (#108) 1 óndarab (#85) 1 polip szívóka (#391)
3 ragasztó (#83) 3 rézdarab (#70) 10 rézgolyó (#343)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 tapasztalatkő (#975) 8 vasérc (#152)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137
35
36
37
(136,36) jégtroll (#164), a 123. labirintus bejárata, ősi kolostor (#2127), nekrofun (#173), törpe bánya (#435), érclelőhely, troll ritualista (#365), árnyékdémon (#684)

Üzenet küldése a karakternek