328. forduló, 330. forduló, Don Kermorwan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jan. 7. 5h:53'
EZ A 1034. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
1035. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3838
SZÁMLA : XXXX

DON KERMORWAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [331,106] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 78 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bogyógránátot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+58 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+266 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+96 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kf 1565 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a Dühöngő nadrágját. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 2. KP: kf 649 820 1559 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 3. KP: kf 477 1530 564 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 564. tárgyat
Kiveszed a füledből a muzsikus fülest, majd a füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 4. KP: le 687 956 0 leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 5. KP: kf 1550 527 1564 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 1564. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a fattylord derékövet. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 6. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 679.]

hh 745 841 1099 használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. Apró, ártalmatlan lángnyelvek gyulladnak körülötted a földön. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 678.]
Használod a varkaudar csészét. A bőrödet kiütések borítják el! Szerencsére, egy idő múlva elmúlik a dolog. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 677.]
Használod a brakkarát. Remegni kezd a föld. Kisebb földrengést csináltál! Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 676.]

hh 1100 1253 1546 használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A távolban, egy mópat bolyba tűzoszlop csap varázslatod nyomán. Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Varázslatod miniatűr tűzijátékot eredményez. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 675.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 669.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 667.]

ek 116 0 0 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

h 697 9999 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+304 varázspont, -609 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 667.]

hh 1760 1133 507 használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+1008 ép ). [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 644.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 643.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

v 1 999 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 638.]

v 169 999 20 elmormolod a 169. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! Apró, ártalmatlan lángnyelvek gyulladnak körülötted a földön. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 633.]

* 7. KP: vv 28 182 224 elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Erőteljes szél kerekedik. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Energia cikázik végig a testeden (+12 életpont). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Tűzgolyó robban, a középpontjában veled (-27 életpont). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 8. KP: vv 71 178 72 elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Fürgén varázsolsz! Tűzgolyó robban, a középpontjában veled (-34 életpont). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 9. KP: vv 70 73 73 elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 622.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 617.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 612.]

m 1 mozogsz északkeletre
[332,105] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Mozgást észlelsz oldalról. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy drótszőrű mópat. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[7 pontot használtál fel, van még 605.]

v 198 363 69 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

330 331 332 333
104
105
106
107
(332,105) drótszőrű mópat (#426)

[363,69] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene.

Felfedeztél egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy kátránygödröt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrod figyelmet követel.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 595.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[363,68] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jose D'Brison Báró egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy térkaput. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy életszikla van. Északra egy mópat boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Egy nekrit parazita közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy ongóliant tombolás varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a nekrit parazita testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nekrit parazita bal lábát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a nekrit parazita fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A nekrit parazita óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a bal karodat és oldaladat. (7 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nekrit parazita bal lábát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A nekrit parazita egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (7 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy cseppnyi tudást sikerült visszaszerezned az elveszett titkok tengeréből (+1 TNO, +1 KNO). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A nekrit parazita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP]. 11 137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 375, gyógyulás: 85, összesen: -290 ÉP}

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.

(Továbbmész...) [364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Nyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lélekelementál. {egyik sebzési módja: 1x 4d20+30.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-57 életerő.)

(Továbbmész...) [364,66] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy árnylord került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod az árnylord fénytelen testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Pusztítás Botjával csak érinted az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod az árnylord testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az árnylord, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 4 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 93, gyógyulás: 86, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy ősvortexet. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-56 életerő.) [21 pontot használtál fel, van még 574.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[364,65] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. A távolból robbanások hangját hallod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy lovagi tábort. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy jégelementál. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégelementál testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod a jégelementál testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 5 055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 59, gyógyulás: 97, összesen: +38 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-52 életerő.)

(Továbbmész...) [364,64] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vámpírféreg. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 56 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Utad során felfedezel egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lovagi tábort. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-58 életerő.)

(Továbbmész...) [364,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy lovagi tábort. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-58 életerő.) [21 pontot használtál fel, van még 553.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[364,62] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ében sárkány. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tollaskígyó. {védettsége: 66 szúró, 66 vágó, 66 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó testét. (8 támadással 447 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a tollaskígyó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a tollaskígyó testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a tollaskígyó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tollaskígyó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 82 életpontot vesztettél. A tollaskígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 madártollat. 12 510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1090, sebződés: 394, gyógyulás: 56, összesen: -338 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +115 életerő.) Borzalmasan éhes vagy. (-55 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.)

(Továbbmész...) [364,61] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. A messzeségben füstoszlopot látsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-53 életerő.) [14 pontot használtál fel, van még 523.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

362 363 364 365
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(363,68) művészi porolit (#720), nekrit parazita (#787)
(363,69) nekrofun (#173)
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148)
(364,62) ében sárkány (#327), tollaskígyó (#635)
(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(364,64) vámpírféreg (#782), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(364,65) mocsári penke (#148), jégelementál (#277)
(364,66) árnylord (#342), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), lélekelementál (#319)

[188,31] Dombos vidékre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+87.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem fejét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a smaragdgólem fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ököllel többször eltalálod a smaragdgólem testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a smaragdgólem fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 8 429 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 323, gyógyulás: 213, összesen: -110 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 6 028 tapasztalati pontot kaptál.
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [82 pontot használtál fel, van még 441.]

ek 503 190 30 t. energia kisütése: 503 190 30
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189
30
31
32
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, 32. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 255. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), smaragdgólem (#417), érclelőhely

[190,30] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Látsz egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 6 028 tapasztalati pontot kaptál.
[-3 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 391.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 361.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a magger fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A magger ollója a levegőben csattan. Kitines ollójával a magger bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}

Egy másfél méter hosszú, kövérre hízott óriás százlábút ejtettél el! (+8 kaja.) Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 85, gyógyulás: 98, összesen: +13 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 321.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 803 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 318.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vezérfarkas lehet. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vezérfarkas testét. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vezérfarkas jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1819 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 116, gyógyulás: 126, összesen: +10 ÉP}

Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+6 kaja.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes támadás:) Egy tyrannoszaurusz rex! Ezt kerested. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 31 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Pusztítás Botjával gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tyrannoszaurusz rex belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 126 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 101, gyógyulás: 97, összesen: -4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 278.]

szk 137 keresed a 137. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 277.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 276.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 275.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 274.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 273.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 272.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 271.]

ef 10 540 energia fejlesztése 10
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 10 vérpontot. [70 pontot használtál fel, van még 201.]

* 1. BP: kf 691 0 0 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Leveszed a Dühöngő nadrágját, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 2. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. BP: kf 689 692 1657 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod a muzsikus fülest. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 4. BP: le 1550 527 0 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat az 527. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét.
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 5. BP: kf 687 956 709 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 201.]
Lecsatolod a fattylord derékövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 6. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 199.]

* 7. BP: vv 3 83 0 elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 198.]

* 8. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 158.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 1, 3.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a hordóagyú mameluk. 4 kaját fal föl a mutáns pók. Extra takarmányt is adsz neki. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 4 ugh mérget szerzel. Egy kaját habzsol be a gyilkos szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 158 pontod maradt, ebből a következő körre 158 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY)
A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához.

KARAKTERLAP

Don Kermorwan, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr áldozópapja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 36 (49) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 144 cm
IQ: 44 (64) Támadás: 58 (61) Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 32 (39) Védekezés: 56 (63) Menekülés: 25 % Életkor: 32/85 év
Egészség: 38 (47) Életpont: 619/671 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 29 (43) Varázspont: 2116/1712 Pénz: 2329 arany Kép. pont: 13
Vérpont: 90/58 Pszi pont: 247/11 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 2816 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 67 489 TP-t kaptál. Jelenleg 6 786 483 TP-d van. A következő szinthez még 213 517 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat fatty, ezerszemű bestia. Jóllakottság: 112%. A 243. fordulódban 6000 arany került a bankszámládra. 6224 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/41 ökölvívás: 29/71 (+6%) szúrófegyverek: 27/27 (+2%)
vágófegyverek: 23/21 (+2%) ütőfegyverek: 22/24 (+12%) lőfegyverek: 20/34 (+9%)
dobófegyverek: 26/78 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << ryuku kopja (#694) << sárkányölő kard (#289)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
190,30 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 188,31
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 372
Kedvenc táborhely: 190,30
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/3 Max életkor 1649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/15

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/52 (+68%) 2. nyomkövetés: 39/8 (+55%) 3. mászás: 17/36
4. csapdakészítés: 24/92 (+7%) 5. csapdaészlelés: 25/16 6. gyógyítás: 27/60
7. titkosírás: 3/31 8. felderítés: 23/75 9. szörnyidomítás: 9/16
10. teológia: 73/74 (+46%) 11. taumaturgia: 48/67 (+29%) 12. szerencsejáték: 4/73
13. versengés: 17/15 (+9%) 14. harcművészetek: 29/50 15. zene: 98/28 (+50%)
16. szörnyismeret: 22/62 17. pszi: 28/18 (+14%) 18. zárnyitás: 20/41
19. vadászat: 22/60 (+108%) 20. vitalitás: 2/7 (+24%) 21. bányászat: 32/81 (+4%)
22. úszás: 13/32 23. főzés: 10/72 (+11%) 24. csapatmunka: 4/11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50)
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), bávatag golombár (#165), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), karmos tankány (#137), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (985,0) áldomás II (#169) (982,20) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,40,4)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) puha ütés (#60) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> halálelementál (#279) ongóliant tombolás (#146) >> viharóriás (#278)
ongóliant tombolás (#146) >> ragadozó (#292) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 101. labirintus (377,88). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 167, 170, 278.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49, 51, 52.
Kész: 3, 7, 8, 44.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 149. Szerzett pont: 19284. Beállított erő: 0 Összpont: 55888

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 70 313, v 1 999, v 169 999 20.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 100 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6879 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 extra takarmány (#1360) 12 gránátlövedék (#526)
5 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360)
2 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
185 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bogyógránát (#430)
1 borkonyó bibe (#312) 10 ében toboz (#578) 1 gólem talizmán (#811)
9 isteni könnycsepp (#260) 35 kaja (#2) 12 madártoll (#112)
2 rézdarab (#70) 1 vámpírfog (#1221) 47 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek