TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. jan. 19. 9h:15'
EZ A 596. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
597. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX
|
NANTOSVELTA KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,44] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Lauranával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt sullár trófea, egy quwarg királynő trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked 12 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 584.]
* 2. KP: |
VP spórolása: 15 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 584.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]
* 4. KP: |
használod a 235. tárgyat |
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 549.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 549.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 549.]
tps 30 |
TVP spórolása: 30 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 519.]
[121,44] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ököllel megütöd a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel megütöd a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 136, gyógyulás: 12, összesen: -124 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.]
Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor előtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezősködsz.
- Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentről egy velőt rázó sikoltás hallatszik.
- Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Látomásaid vannak. Egy hosszú asztal jelenik meg előtted, dugig tömve a legfinomabb sültekkel. Körülötte szolgálók sürgölődnek, minden üres tálca helyére újabbat hoznak. Gyomrod fájdalmas korgással térít magadhoz, szinte elviselhetetlenül éhes vagy. Már bármilyen étellel elégedett lennél, még arról is lemondanál, hogy inasok hozzák eléd. Hiába kutatsz, semmit nem találsz. Hasadra szorított kézzel, dühösen visszafordulsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 482.]
be 1215 15 |
bemész az 1215. épületbe |
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy művészi porolit; 12 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 15 mérföld zötykölődés után (síkságon): elhaladtok egy csapat sóhajtó dorony mellett, békésnek tűnnek, biztos most ettek; 24 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 27 mérföld megtétele után (síkságon): a távolban sok-sok sóhajtó dorony nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; 30 mérföld megtétele után (bozótos területen): egy manifesztátor támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy Chara-din monolitja; 36 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy Chara-din monolitja, egy olvasztókemence, egy vaskohó, egy művészi porolit; 39 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy barátság szent tüze; 42 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 452.]
AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED
(121,44) quwarg királynő (#153), Fairlight rúnaköve, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, halálhozó (#419)
[136,59] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 452.]
v 13 |
elmormolod a 13. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 447.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]
m 4 4 5 |
mozogsz délre, délre, délnyugatra |
[136,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 ubuk tüske. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [136,61] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [135,62] Az erdőt síkság váltja fel. Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz jön feléd.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Még semmi! Azért nem adod fel. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz támad rád.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus támad rád.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.]
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy ház van. Északra egy főutca van. Elrakod a távcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [81 pontot használtál fel, van még 361.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 361.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Kevés idő telt el azóta, hogy utoljára kutattál a csatamezőn, ezért most inkább nem próbálkozol. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[134,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy áeratikus hasnyák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 107, gyógyulás: 19, összesen: -88 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [133,64] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [132,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 320.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 320.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 300.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[131,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Látsz egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)
(Továbbmész...) [130,67] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.
(Továbbmész...) [129,68] A hegyvidéket síkság váltja fel. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
[118 pontot használtál fel, van még 182.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 162.]
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+2 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 152.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
tps 30 |
TVP spórolása: 30 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 122.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(129,68) szent liget (#439), Tharr oltár, karmos tankányok (#137)
(130,67) vaskohó (#155), Leah oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(131,66) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(132,65) Chara-din monolitja (#534)
(133,64) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 50. jellempróba
(134,63) oltár, 32. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(135,62) csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(136,59) márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár
(136,60) dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), 39. jellempróba, oltár
(136,61) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 7 álomport 7 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 etra hályogot 25 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 1 szuperkötelet 2 aranyért, 12 ubuk tüskét 12 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, harcsabajszos ember férfival. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy nap szimbólumot és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy dehidrátor trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve L'földellek. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy karmos tankány. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mennydörgő Traktor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight személyes tanácsadója. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ramirez Espanza. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 112.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol egy barna, copfos hajú, kék szemű, bajuszos ember férfival. Bőre teljesen fehér! Raia követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kalhid. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Métely trófea, egy Pszinapszis trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Celeborn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
[5 pontot használtál fel, van még 107.]
beaj 5003 |
beajánlod a K.T.-be az 5003. kalandozót |
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Celeborn felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 107.]
* 1. BP: |
VP elővétele: 15 |
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 107.]
* 2. BP: |
elmormolod az 58. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 102.]
* 3. BP: |
építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
* 4. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 99.]
* 5. BP: |
keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 21, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebből a következő körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 629 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY)
A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
KARAKTERLAP
Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.
Erő: |
18 (20) |
Szint: |
19 |
Merészség: |
7/6 |
Magasság: |
161 cm |
IQ: |
73 (75) |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
66 kg |
Ügyesség: |
22 (24) |
Védekezés: |
26 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
38/38 év |
Egészség: |
24 (28) |
Életpont: |
285/285 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
29 (34) |
Varázspont: |
1170/446 |
Pénz: |
812 arany |
Kép. pont: |
9 |
Tudatpont: |
28/12 |
|
|
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1025 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7248 TP-t kaptál. Jelenleg 415975 TP-d van. A következő szinthez még 34025 TP szükséges. Trófeáid:
fagyelementál,
quwarg nagymester,
jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5281 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
25/97 (+4%) |
szúrófegyverek: |
2/45 |
vágófegyverek: |
14/27 (+4%) |
ütőfegyverek: |
1/96 |
lőfegyverek: |
24/11 |
dobófegyverek: |
3/64 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
69/70 |
2. nyomkövetés: |
77/77 (+28%) |
3. mászás: |
7/76 |
4. csapdakészítés: |
18/107 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
2/96 |
6. gyógyítás: |
18/49 |
7. titkosírás: |
14/100 |
8. felderítés: |
37/109 (+22%) |
9. szörnyidomítás: |
8/100 |
10. teológia: |
41/36 (+12%) |
11. taumaturgia: |
26/3 (+4%) |
12. versengés: |
2/41 (+16%) |
13. harcművészetek: |
14/10 |
14. zene: |
10/95 (+30%) |
15. szörnyismeret: |
29/37 |
16. zárnyitás: |
5/33 |
17. vadászat: |
27/12 (+10%) |
18. bányászat: |
31/53 (+3%) |
19. csapatmunka: |
1/34 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), szöges bunkót (#8) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) |
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) |
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
szárazság (#48) |
>> |
nyuhaj karbin (#110) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 1) |
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), L'földellek (3794. kalandozó), Mennydörgő Traktor (5086. kalandozó), Ramirez Espanza (5588. kalandozó), Kalhid (2582. kalandozó), Celeborn (5003. kalandozó)