310. forduló, 332. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 21. 15h:01'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,94] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 sallank nyilat (7 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 isteni könnycsepp (eladási ár: 159 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 bronzhegyű lándzsát, 1 mutáns csontot, 1 bronzpajzsot, 4 mérg. ubuk tüskét, 1 rézsisakot.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadtroll fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod a vadtroll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 688.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 684.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 674.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 670.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 666.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 646.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 641.]

a 1133 2826 1 átadod az 1133. tárgyat a 2826. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Yoro Okiyi részére. [5 pontot használtál fel, van még 636.]

h 1602 17 20 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Képességeit 20 szögletes kő beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 20 amnioszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 633.]

ftv 40 270 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 270. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

ftv 34 271 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 271. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

ftv 34 301 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 301. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

ftv 34 347 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 347. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

ftv 34 356 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 356. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

ftv 41 424 felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot a 424. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 633.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a griffőniksz nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy aranygriff!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranygriff fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod az aranygriff testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az aranygriff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 szent jogart. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [24 pontot használtál fel, van még 609.]

m 3 8 7 mozogsz délkeletre, északra, északnyugatra
[99,95] Továbbra is magashegységben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a griffőniksz nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy griffőniksz!

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a griffőniksz fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [99,94] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 165 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,93] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Van itt egy kolostor (555. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Elenios felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea ékesíti. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Carmen El Saphir. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[74 pontot használtál fel, van még 535.]

m 8 6 8 mozogsz északra, nyugatra, északra
[98,92] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Felfedeztél egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű rettenetesen sovány mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg ősmágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy varkaudar iszákos trófea színesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [97,92] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod a mosolygó rettenet jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a mutáns pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 14 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,91] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff! Őrület, magát Zuramagort sodorta eléd a vakszerencse!

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a Zuramagor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zuramagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 griff nyakék. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy griffőniksz!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a griffőniksz jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [94 pontot használtál fel, van még 441.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[96,90] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nyuhaj karbin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Sötét motyogó, 2 Déja vu, 1 Kaszabolósáska. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Sötét motyogó, 3 Déja vu. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Ellenvarázslat, 1 Garokk. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Aranyeső, 1 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kaszabolósáska, 1 Illúziópalota, 1 Aranyeső, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Kaszabolósáska, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Garokk. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Orbitális mackósajt, 1 Influenza, 1 Tisztítótűz, 1 Déja vu. Ez csak egy pár! Nyertél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 723 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 85 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (135 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a csontváz hadúr lép eléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a csontváz hadúr fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Ahogy körülnézel, mit is tehetnél most, megérzed, hogy nem vagy egyedül. Hamarosan fel is fedezed az egyik sarokból téged figyelő csuhás alakot. Mély torokhangon mormol irányodban valamit, közben kezével a levegőben hadonászik. - Átkot fog szórni rád, ki tudja miféle ősi átkot; megfelelő védelem nélkül esélyem sincs - fut át a gondolat agyadon, majd rögtön cselekedni kezdesz. Futásnak indulsz, a folyosón visszafelé, amerről érkeztél. A veszély elmúltával lihegve megállsz, és végigtapogatod mindened megvan-e. Szerencséd volt. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.]
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,89] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr templomot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,89] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elhagyott bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve!
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy fémbontó szójer!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy bányarém!

Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bányarém árnyéktestét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bányarém árnyéktestét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a bányarém nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a bányarém karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 1 mélysötét rubinkövet. (ld. enc.) Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) [132 pontot használtál fel, van még 309.]

m 1 mozogsz északkeletre
[95,88] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 301.]

ek 395 133 77 t. energia kisütése: 395 133 77
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(94,89) elhagyott bánya (#1685), oltár, fémbontó szójer (#150), bányarém (#7083), érclelőhely
(95,88) Chara-din monolitja (#534)
(95,89) mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(96,90) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), csontváz hadúr (#423)
(97,91) sziklafészek (#167), Zuramagor (#7012), griffőniksz (#106)
(97,92) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117)
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Raia oltár, téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely, egy mutáns nő
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), Carmen El Saphir (5909. kalandozó)
(98,94) vadtroll (#70), griffőniksz (#106), aranygriff (#304)
(99,94) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), griffőniksz (#106)

[133,77] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy részeg kalandozó trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Yorakh. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött rejtőzködés szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz Musashi Akira -ával . Tharr püspöke. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy olimpiaivasmedált, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy pókkirálynő trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy nektoraf. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. Ügyességed TF-elődött.
[-2 TU.] [25 pontot használtál fel, van még 276.]

a 124 5378 5 átadod a 124. tárgyat az 5378. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 rókafarkat Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

aa 13 94 153 átadod a 13. tárgyat a 94. tárgyat a 153. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 kőkalapácsot Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 2 bronzhegyű nyilat Musashi Akira részére. Ok, sikeresen átadtál 39 pirkitet Musashi Akira részére. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 405 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 226.]

v 84 352 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy láplidércet! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy láplidérc! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a láplidérc testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc jobb oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A láplidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 216.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 216.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 195.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 186.]

* 5. BP: követed az 1. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 28, 7.
Kimerített a gyorsvágta. (-6 életerő.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 186 pontod maradt, ebből a következő körre 186 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 656 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÖTÉT RUBINKŐ (1699. TÁRGY)
Alig vetted észre ezt a rubinkövet, úgy megbújt a bányajárat sötétjében. Talán épp a mélysötét színének köszönhető, hogy a bányászok nem vitték magukkal, merthogy nem vették észre. Talán még értékes is lehet, de ezt csak egy ékszerész tudná neked megmondani.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 35 (54) Támadás: -18 (48) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 37/42 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 416/326 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 2
Szerencse: 34 (47) Varázspont: 723/316 Pénz: 3238 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 31/12 Pszi pont: 149/120 EFejl: 15
Eddig összesen 2483 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14953 TP-t kaptál. Jelenleg 1387523 TP-d van. A következő szinthez még 12477 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, orbitális mackósajt, quwarg ősmágus. A 301. fordulódban 5358 arany került a bankszámládra. 6108 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/67 ökölvívás: 27/85 (+2%) vágófegyverek: 22/95 (+7%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 26/94 (+1%) dobófegyverek: 5/49

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kvazár kard (#297) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/73 (+1%) 2. nyomkövetés: 62/84 (+57%) 3. mászás: 17/38 (+27%)
4. csapdakészítés: 25/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/54 6. gyógyítás: 51/62
7. titkosírás: 5/89 8. felderítés: 25/72 9. szörnyidomítás: 11/64
10. teológia: 36/50 (+23%) 11. taumaturgia: 33/5 (+10%) 12. szerencsejáték: 6/2 (+11%)
13. versengés: 19/93 (+16%) 14. harcművészetek: 31/20 15. zene: 29/51 (+23%)
16. szörnyismeret: 41/50 (+34%) 17. pszi: 18/30 (+10%) 18. zárnyitás: 1/72
19. vadászat: 19/99 20. bányászat: 22/13 (+51%) 21. úszás: 16/86
22. főzés: 10/16 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) éber vadászkutya (#62)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) természet haragja (#141) >> férfiak (#998)
méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985) természet haragja (#141) >> nők (#999)
jégcsóva (#41) >> kísértetvarázsló (#424)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> vörös rakolits (#356) varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
varázsvédelem (#34) >> kneopatikus mollusk (#209) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974)
tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136) varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127)
tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647) védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> koboldkirály (#7045) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
védelem tűz ellen (#38) >> udvari mágus (#142) oldás (#372) >> epokitféreg (#147)
varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960) oldás (#372) >> Jerome (#956)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: éhes
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1)
2.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 207 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig -2801 TU-t fejlesztettél be..

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
3 kőkalapács (#13) 1 kőszem (#304) 1 moa varázsdoboz (#1133)
27 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 6 rókafarok (#124)
9 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 20 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
101 arany (#50) 20 amniosz (#203) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytoll (#572) 1 griff nyakék (#1579) 1 grifftojás (#179)
1 karbin plazma (#199) 1 kerek kő (#19) 2 magszim bél (#103)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mélysötét rubinkő (#1699) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 4 rézdarab (#70) 1 szent jogar (#150)
17 tüske (#22) 21 ugh méreg (#166)


Üzenet küldése a karakternek