Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 10. 9h:03' EZ A 675. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD 676. játékheted kezdete: ápr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy liumbe hajtás tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 52, gyógyulás: 3, összesen: -49 ÉP}
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 54, gyógyulás: 5, összesen: -49 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [151,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [153,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy szárnyas gömböc irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [154,72] Még mindig bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[170,87] A síkságot ritka erdő váltja fel.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel súrolod a magger fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a magger bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teknősesszencia. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 30 | kutatsz 2 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 30 | kutatsz |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
Erő: | 38 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 35 (37) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (58) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 298/264 | Jellem: | jó (362) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (36) | Varázspont: | 293/108 | Pénz: | 130 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 29/15 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 (+18%) | ökölvívás: | *21/100 | szúrófegyverek: | 23/41 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/53 | ütőfegyverek: | 23/27 | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 9/78 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/39 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 59/42 (+4%) | 3. lopás: | 6/23 |
4. mászás: | 14/79 (+18%) | 5. csapdakészítés: | 21/18 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 24/62 |
7. gyógyítás: | 83/67 | 8. titkosírás: | 4/50 | 9. felderítés: | 23/34 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 8/89 | 11. teológia: | 8/41 (+27%) | 12. taumaturgia: | 27/9 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/40 |
16. zene: | 36/85 | 17. szörnyismeret: | 8/2 | 18. pszi: | 3/30 (+3%) |
19. zárnyitás: | 7/33 | 20. vadászat: | 18/90 (+4%) | 21. bányászat: | 32/5 |
22. úszás: | 18/84 (+42%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | púderkő (#119) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | rájabőr (#404) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | teknősesszencia (#702) |