326. forduló, 328. forduló, Don Kermorwan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jan. 7. 4h:55'
EZ A 1034. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
1035. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3838
SZÁMLA : XXXX

DON KERMORWAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy meghatározhatatlan színű, hosszú hajú, vizenyős szemű mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst vadászmedált, egy Fagyor övsálját, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. jádekövét, egy moa harci nadrágot, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarraan köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy purifikátor övet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku védőfókuszt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy Obarraan trófea, egy titánpók trófea és egy aranygólem trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 33 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. {max. varázspontja: 10129; max. pszije: 2727.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Asd'Dach Ward. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon újból összeakadsz Asd'Dach Warddal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {védettsége: 237 szúró, 237 vágó, 237 ütő ellen.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon ismét találkozol Asd'Dach Warddal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {támadása: 206.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak találkozol Asd'Dach Warddal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {támadása: 207.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Tündérke (5788) ellopott tőled 9 kaját.
Az 1. napon összefutsz egy barna, zilált hajú, kék szemű, többnapos borostájú mutáns férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (422).} Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sakamoto Takumi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Aranysárkánnyal. Tharr felszentelt papja. Egy A Végzet gyűrűjét, egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst vadászmedált, egy felleggyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kristályrendet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lordac kesztyűjét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy mind. jádekövét, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. irtó medált, egy quwarg nyakpántot, egy réz éjmedált, egy réz végzetmedált, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy zg'vzung zsarnokúr trófea és egy agyrém trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. {támadása: 132.}
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon ismét találkozol Aranysárkánnyal. {max. életpontja: 3197.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt. Az aranytermő erszény 79 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+378 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+95 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kf 1565 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a Dühöngő nadrágját. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 2. KP: kf 649 820 1559 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 3. KP: kf 477 1530 564 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 564. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 4. KP: le 687 956 0 leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: kf 1550 527 1564 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 1564. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a fattylord derékövet. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 6. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 573.]

hh 745 841 1099 használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 572.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 571.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 570.]

hh 1100 1253 1546 használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Semmi sem történik. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 569.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +67 max. életerő, +67 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 563.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 561.]

ek 116 0 0 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

h 697 9999 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+555 varázspont, -1111 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 561.]

hh 1760 1133 507 használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+1106 ép ). [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 538.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 537.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

v 1 999 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

v 169 999 20 elmormolod a 169. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 7. KP: vv 28 182 224 elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 8. KP: vv 71 178 72 elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517.]

* 9. KP: vv 70 73 73 elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 516.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 516.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

kf 814 kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat
Leveszed a vortex amulettjét, majd a nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,106] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében halálhajcsár. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+25.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár bal vállát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy életsziklát. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy áldozati oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [364,107] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy életsziklát. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Nyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy lélekelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {támadása: 60.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 562 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekelementál testét. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a lélekelementál testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lélekelementál karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 38 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lélekelementál fejét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a lélekelementál fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 12 079 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 798, gyógyulás: 223, összesen: -575 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 490.]

v 198 317 112 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365 366
105
106
107
108
(364,107) lélekelementál (#319)
(365,106) ében halálhajcsárok (#295), gejzír (#576), Tharr oltár, érclelőhely

[317,112] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy!

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rejtett kolostort. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz oldalzsákot. (ld. enc.) Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 468.]

be 493 bemész a 493. épületbe
Ahhoz, hogy itt tanítsanak, legalább 38-as harcművészet szakértelem szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

kt 1172 elkészíted az 1172. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 oldalzsákot. 1 392 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[318,112] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy kátránygödör van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy méregféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 906-965.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (51 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (8 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a méregféreg ízelt testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a méregféreg testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a méregféreg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 220, gyógyulás: 208, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [319,112] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy kátránygödör van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Suhanó Árny. (ld. enc.) {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 157 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a Suhanó Árny testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ében dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 76 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Suhanó Árny testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megvagdalod a Suhanó Árny testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Suhanó Árny fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Ryuku kopjával megkarcolod a Suhanó Árny fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a Suhanó Árny jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ha nincs ekkora szerencséd, a szörny támadása már megfosztotta volna testedet a fejedtől. Véres nyál csordul ki a Suhanó Árny száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 koponya gyűrű (ld. enc.). 7 917 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 435, gyógyulás: 128, összesen: -307 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +95 életerő.)

(Továbbmész...) [320,112] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Látsz egy ősvortexet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy méregféreg. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a méregféreg testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a méregféreg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 233, gyógyulás: 204, összesen: -29 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 442.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[321,112] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy viharóriás. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a viharóriás testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával jól megszurkálod a viharóriás villámló testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. {GYD:} Ryuku kopjával jól megszurkálod a viharóriás testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 88 aranyat. 8 564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 289, gyógyulás: 133, összesen: -156 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy gejzírt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [322,112] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy gejzírt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [323,111] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy sárkánybarlangot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sziklaskorpió közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 421.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 391.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[323,112] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Észreveszel egy bíborcserjét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy gejzírt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [322,113] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [14 pontot használtál fel, van még 377.]

h 578 20 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 11 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 1 iknegurint. [55 pontot használtál fel, van még 322.]

m 8 mozogsz északra
[322,112] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

[7 pontot használtál fel, van még 315.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
KF 689 692 693 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

kf 689 692 1657 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 315.]
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 315.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod a muzsikus fülest. [0 pontot használtál fel, van még 315.]
[A parancs tárolásra került.]

im 250 imádkozol
Sikeresen elsajátítottad a meditáció varázslatot, 10 regeneráció pont árán, még 10 pontod maradt. (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 265.]

ef 10 540 energia fejlesztése 10
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 10 vérpontot. [70 pontot használtál fel, van még 195.]

* 1. BP: kf 691 0 0 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Leveszed a Dühöngő nadrágját, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 4. BP: le 1550 527 0 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat az 527. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét.
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 5. BP: kf 687 956 709 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Lecsatolod a fattylord derékövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 6. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 193.]

* 7. BP: vv 3 83 0 elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 8. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 153.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-67 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 21, 19.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a gyilkos szilmill. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. Extra takarmányt is adsz neki. Megszabadítod testét a pluszban termelt komponensektől. 4 ugh mérget gyűjthetsz be. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 153 pontod maradt, ebből a következő körre 153 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 621 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY)
A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is!
Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz.
- Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni...
- A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön.
- Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.]

OLDALZSÁK (1172. TÁRGY)
A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva.
- Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte?
- Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel!
Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.]

SUHANÓ ÁRNY (7616. SZÖRNY)
Ezt félelmetes árnymanó orgyilkost a yaurr birodalom lakói csak a körözési plakátokról ismerik. Nincs olyan élő személy, aki találkozott volna vele. Te most megtudtad a rejtekhelyét, de légy óvatos! Nem véletlenül halott mindenki, aki látta őt!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

MEDITÁCIÓ (250. VARÁZSLAT)
A meditáció egy speciális papi varázslat, amelyet automatikusan használsz, V parancs kiadását nem igényli, és VP-be sem kerül: ha ismered a varázslatot, használod is. Az a bónusz VP regeneráció, amelyet az isteni küldetésekért kaptál, mostantól duplán számít - tehát ha +50 vp regenerációt gyűjtöttél, akkor mostantól +100 VP-t fogsz körönként regenerálni.

KARAKTERLAP

Don Kermorwan, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr áldozópapja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 36 (57) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 144 cm
IQ: 44 (64) Támadás: 56 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 32 (39) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 25 % Életkor: 32/79 év
Egészség: 38 (47) Életpont: 618/632 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 29 (47) Varázspont: 2116/174 Pénz: 1892 arany Kép. pont: 12
Vérpont: 90/61 Pszi pont: 240/219 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 2798 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 63 318 TP-t kaptál. Jelenleg 6 647 598 TP-d van. A következő szinthez még 352 402 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat fatty, ezerszemű bestia. Jóllakottság: 70%. A 243. fordulódban 6000 arany került a bankszámládra. 6224 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/41 ökölvívás: 29/55 (+6%) szúrófegyverek: 27/24 (+2%)
vágófegyverek: 23/18 (+1%) ütőfegyverek: 22/4 (+4%) lőfegyverek: 20/13 (+12%)
dobófegyverek: 26/75 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << ryuku kopja (#694) << sárkányölő kard (#289)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
322,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 372
Kedvenc táborhely: 190,30
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/3 Max életkor 1649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/15

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/67 2. nyomkövetés: 38/53 3. mászás: 17/36
4. csapdakészítés: 24/76 (+9%) 5. csapdaészlelés: 25/16 6. gyógyítás: 27/60
7. titkosírás: 3/31 8. felderítés: 23/75 9. szörnyidomítás: 9/16
10. teológia: 72/80 (+39%) 11. taumaturgia: 48/20 (+19%) 12. szerencsejáték: 4/73
13. versengés: 17/6 14. harcművészetek: 29/50 15. zene: 97/28 (+350%)
16. szörnyismeret: 22/62 17. pszi: *27/100 18. zárnyitás: 20/41
19. vadászat: 21/52 20. vitalitás: 1/83 21. bányászat: 32/63 (+14%)
22. úszás: 13/32 23. főzés: 10/61 24. csapatmunka: 4/11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50)
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), bávatag golombár (#165), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), karmos tankány (#137), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (992,0) áldomás II (#169) (992,20) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,40,4)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57) erőpajzs III (#127)
csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) puha ütés (#60) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> halálelementál (#279) ongóliant tombolás (#146) >> viharóriás (#278)
ongóliant tombolás (#146) >> ragadozó (#292) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+3 sebzés közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 101. labirintus (377,88). cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 167, 170, 278.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49, 51, 52.
Kész: 3, 7, 8, 44.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 149. Szerzett pont: 19284. Beállított erő: 0 Összpont: 55888

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 70 313, v 1 999, v 169 999 20.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 130 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6909 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 ében toboz (#578) 1 extra takarmány (#1360) 16 gránátlövedék (#526)
4 gyógykenőcs (#313) 12 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
29 Thargodan esszencia (#328) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
180 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 iknegurin (#541)
9 isteni könnycsepp (#260) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 oldalzsák (#1172)
1 púderkő (#119) 1 rájabőr (#404) 3 spiritusz (#170)
1 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

316 317 318 319 320 321 322 323 324
110
111
112
113
114
(317,112) rejtett kolostor (#493), érclelőhely
(318,112) érclelőhely, méregféreg (#784)
(319,112) érclelőhely, Suhanó Árny (#7616)
(320,112) ősvortex (#587), érclelőhely, méregféreg (#784)
(321,112) viharóriás (#278), érclelőhely
(322,112) nekrofun (#173), érclelőhely
(322,113) gejzír (#576), érclelőhely
(323,111) Tharr oltár, érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(323,112) bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

Üzenet küldése a karakternek