325. forduló, 327. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 16. 19h:27'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,20] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 13. szinten/térképen, a 39. pontnál.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+162 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+93 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 602.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. (+1 erő.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 592.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy varázsszem varázslat! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 5. KP: vv 26 14 165 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 586.]

* 6. KP: h 697 300 0 használod a 697. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 7. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 8. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

kno 19 4 képesség-növelés 19
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vadászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vadászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vadászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vadászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 576.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+254 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [1 pontot használtál fel, van még 575.]

ek 116 75 1139 t. energia kisütése: 116 75 1139
Sámán gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

lm 35 31 1 mozogsz 35 31 1
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [37. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 sáfránypor [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [35. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Haladsz előre. Újabb kanyar! [33. PONT.] Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [32. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [31. PONT.] Megbotlasz valamiben: 3 sáfránypor [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [30. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [29. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [28. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [27. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [26. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [25. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [1. PONT.] [19 pontot használtál fel, van még 556.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [3. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lomha morf. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. Kritikus ütés! (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a lomha morf jobb karját. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A lomha morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával többször eltalálod a lomha morf bal oldalát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 34 életpontot sebeztél. A lomha morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 8 ugh méreg (Nincs mibe rakni 8 ugh mérget.). 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 251, gyógyulás: 161, összesen: -90 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy harcias morf. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf jobb szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf bal szárnyát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 életpont.) Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel többször eltalálod a harcias morf jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. Csőrével a harcias morf belemar kézfejedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +40 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 szvó-ektoplazma. 6 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 53, gyógyulás: 82, összesen: +29 ÉP}

Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy éltető morf az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Tüzet köpsz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 125 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf karmával. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra ugrasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az éltető morf testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Csápjaival az éltető morf lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 12 drótszőr, 2 varázskő és 10 madártoll. 4 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 185, gyógyulás: 96, összesen: -89 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [8. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [9. PONT.] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf bal csápját. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a halálos morf bal csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 40 életpontot sebeztél. A halálos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjával megérint a halálos morf. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (99,19)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4 519 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 23, gyógyulás: 26, összesen: +3 ÉP}

Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy lomha morf az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Kitátod a szádat, és lehelsz. 107 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf jobb lábát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf bal lábát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a lomha morf testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A lomha morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Fényhozóval többször eltalálod a lomha morf jobb lábát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a lomha morf fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A lomha morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (99,19)-> 24 arany, -2 ÉP]. 4 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 260, gyógyulás: 167, összesen: -93 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. [11 pontot használtál fel, van még 545.]

lm 12 13 14 mozogsz 12 13 14
Egyhelyben toporogsz.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 életpont.) Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf bal karját. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A domináns morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 6 rókafarok [rókafarok ládikóba-> (99,19)-> 18 arany, -2 ÉP]. 4 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 51, gyógyulás: 97, összesen: +46 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy brutális morf van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. Kritikus ütés! (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 életpont.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel megkarcolod a brutális morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +57 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 4 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 124, gyógyulás: 80, összesen: -44 ÉP}

[2 pontot használtál fel, van még 543.]

lm 16 17 19 mozogsz 16 17 19
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éltető morf. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Tüzet köpsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 134 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf bal oldalát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az éltető morf nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az éltető morf csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (99,19)-> 24 arany, -2 ÉP], 6 ragasztó és 3 manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (99,19)-> 30 arany, -2 ÉP]. 4 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 186, gyógyulás: 87, összesen: -99 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +20 életerőt. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem tűz ellen varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf bal oldalát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra ugrasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf fejét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 életpont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel többször eltalálod a harcias morf fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A harcias morf belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály. 6 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 44, gyógyulás: 76, összesen: +32 ÉP}

Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [17. PONT.] Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 119 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf fejét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a halálos morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a halálos morf eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálos morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 10 spiritusz. 4 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 31, gyógyulás: 31, összesen: +0 ÉP}

A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [18. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy mágiamorfáló lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló fejét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mágiamorfáló testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mágiamorfáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 3 purifikátor háj [purifikátor háj ládikóba-> (99,19)-> 54 arany, -2 ÉP]. 5 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 25, gyógyulás: 31, összesen: +6 ÉP}

Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
A fenébe! Egy zsákutca. [20. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy védelmező morf. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a védelmező morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A védelmező morf nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A védelmező morf csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 4 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}

Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[1 pontot használtál fel, van még 537.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 537.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. [10 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 40 mozogsz 40
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [3. SZINT 40. PONT] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 ezüstdarab, 4 mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (99,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 sáfránypor [*], 40 arany és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 3 4 5 6 7 8
29 30 31
28 9
43 45 48
27 44 47 10
42 32
52 49
46
26 11
41 58 59 60 33
25 12
57 61 50
40 34
24 55 53 13
56 54 51
23 39 35 14
38 37 36
21 20 19 18 17 16
22 15

Ez a Végzet Vermének 14. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [1 pontot használtál fel, van még 526.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

ek 406 t. energia kisütése: 406
Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 106 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (99,19)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 120 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!

Tüzet köpsz. 133 életpontot sebeztél. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot [nagy bronzkulcs ládikóba-> (99,19)-> 14 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [28 pontot használtál fel, van még 498.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[131,21] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 115 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [132,22] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy patak van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [133,21] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 458.]

mak 1 makró 1

usz 20 0 0 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 438.]

usz 21 0 0 úszol 21 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [21 pontot használtál fel, van még 417.]

usz 22 0 0 úszol 22 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [22 pontot használtál fel, van még 395.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[133,22] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy bundás csirmáz!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [134,23] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 103 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant bal oldalát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant jobb oldalát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (98,20)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 32, gyógyulás: 30, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [135,23] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Találsz egy márványtornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
[74 pontot használtál fel, van még 321.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[135,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)


(Továbbmész...) [136,25] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ki-Nyú Vacc egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [32 pontot használtál fel, van még 289.]

ef 50 527 energia fejlesztése 50
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-32 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [224 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2021. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

* 3. BP: e 16 0 0 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 100 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 44.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 390 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 22, 30.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 44 pontod maradt, ebből a következő körre 44 pontot vihetsz át. Kapsz még 467 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG)
Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.]

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia kántora vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: vadász (173). Ez a 326. fordulód.

Erő: 59 (84) Szint: 39 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (44) Támadás: 64 (67) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 25 (42) Védekezés: 107 (114) Menekülés: 35 % Életkor: 44/45 év
Egészség: 30 (51) Életpont: 1195/1147 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (47) Varázspont: 1021/7 Pénz: 84200 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 90/21 Pszi pont: 230/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 5492 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 66 609 TP-t kaptál. Jelenleg 7 641 932 TP-d van. A következő szinthez még 458 068 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lidércóriás, északi tűzsárkány. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5960 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/63 (+12%) ökölvívás: 25/61 szúrófegyverek: 34/40 (+4%)
ütőfegyverek: *31/100 lőfegyverek: 33/66 (+4%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -34.); ezüsttollú nyíl (#363) (35 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,26 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 14. szinten jársz. Ebben a hónapban 6 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/3 Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 862 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/38 2. nyomkövetés: 43/2 (+9%) 3. mászás: 20/13 (+4%)
4. csapdakészítés: 30/4 (+6%) 5. csapdaészlelés: 22/93 (+24%) 6. gyógyítás: 43/78
7. titkosírás: 3/91 8. felderítés: 26/22 9. szörnyidomítás: 14/76
10. teológia: 42/44 (+5%) 11. taumaturgia: 49/66 (+2%) 12. szerencsejáték: 14/38
13. versengés: 22/68 14. harcművészetek: 16/11 15. zene: 11/99
16. szörnyismeret: 12/94 17. pszi: 25/44 (+18%) 18. zárnyitás: 13/95
19. vadászat: 18/54 (+418%) 20. vitalitás: 4/83 21. bányászat: 37/43 (+4%)
22. úszás: 13/16 (+18%) 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
segítesz max. 120 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) varázsszem (#184)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> szellemdarázs (#481) háló (#186) >> kisebb quwarg isten (#213)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe ősharcos (#680) nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe kínzómester (#681)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> törpe hadvezér (#683) háló (#186) >> kronotapír (#286)
tisztítótűz (#44) >> törpe kincstáros (#682) háló (#186) >> északi tűzsárkány (#219)
háló (#186) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> halálos morf (#7618)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> lomha morf (#7621) pszi-acéltorony (#98) >> éltető morf (#7625)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) (teljesítve)
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 134, 187, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1890 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: usz 20, usz 21, usz 22.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2730 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 14 khatiszon kristály (#2322) 1 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
718 arany (#50) 12 drótszőr (#37) 1 ezüst nyaklánc (#117)
6 ezüstdarab (#326) 2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
10 madártoll (#112) 1 nagy vaskulcs (#186) 4 óndarab (#85)
1 pszi kő (#248) 5 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70)
9 spiritusz (#170) 4 szvó-ektoplazma (#151) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134 135 136 137
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(130,20) lomha morf (#7621), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618), domináns morf (#7624), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), óriáspók (#303)
(131,21) olvasztókemence (#86), 25. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(132,22) bávatag golombár (#165), Tharr rúnaköve, patak
(133,21) Sheran rúnaköve, tavacska, Elenios oltár, bávatag golombár (#165), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192), moszatrája (#198)
(133,22) bávatag golombár (#165), grok-képződmény (#149), 21. jellempróba, légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93)
(134,23) ongóliant (#159), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 46. jellempróba
(135,23) bávatag golombár (#165), márványtorony (#175), oltár, 22. jellempróba
(135,24) Raia rúnaköve, 29. jellempróba
(136,25) Leah oltár, művészi porolit (#720)
(136,26) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 31. jellempróba, ryuku légiós (#361), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek