TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2014. febr. 10. 9h:15'
EZ A 446. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
447. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX
|
MORHOLT KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [215,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Padló Picasso. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy örök. csillagkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy réztornyot, egy Rhoi sisakját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy bozontfonatot visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 mentát koronát. A büntetés tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 6200 arany, ebből a kezelési költség: 496 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1176 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+172 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1063. hetének nyerőszámai: 8, 23, 1. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 495. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 495.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-65 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 493. Kapsz 2 VP-t.]
* 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 491. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-74 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-66 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 2 VP-t.]
* 3. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 10 VP-t.]
* 4. KP: |
használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1629. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 456. Kapsz 21 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 1 VP-t.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy széljárás varázs hatalmát. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [1 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 1 VP-t.]
* 5. KP: |
elmormolod az 1. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 32 életpontot tudsz így gyógyulni. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 5 VP-t.]
* 6. KP: |
használod az 1534. tárgyat |
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr!
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. {GYD:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 128 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Törpe szekercével végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 40 VP-t.]
* 7. KP: |
használod az 1269. tárgyat |
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 3 VP-t.]
* 8. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot a 243. varázslatot a 182. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Fürgén varázsolsz! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-85 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 431. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-62 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 429. Kapsz 2 VP-t.]
* 9. KP: |
elmormolod a 209. varázslatot a 120. varázslatot a 220. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 427. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-75 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 423. Kapsz 2 VP-t.]
* 10. KP: |
kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat |
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Korrissh sisakját. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
vv 64 70 73 |
elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 420. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 5 VP-t.]
ff 1105 950 |
felt. fegyverváltás: 1105 950 |
Felt. fegyverváltás: << törpe szekerce << Daramoula pálcája. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
ffk 400 400 |
felt.fv.kozkázata: 400 400 |
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 400 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 400 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
tno 4 6 |
növeled a 4. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
tno 1 |
növeled az 1. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
tno 2 |
növeled a 2. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
t 243 |
támadod a 243. szörnyet |
FT 243 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy áeratikus hasnyák! Ezt kerested. {támadása: 30.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. {GYD:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 1168 1 |
használod az 1168. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 2091 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 414. Kapsz 1 VP-t.]
a 205 2218 1 |
átadod a 205. tárgyat a 2218. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret Padló Picasso részére. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
aa 150 1253 272 |
átadod a 150. tárgyat az 1253. tárgyat a 272. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Padló Picasso részére. Ok, sikeresen átadtál 3 csillezsályalevelet Padló Picasso részére. Ok, sikeresen átadtál 4 aranytűt Padló Picasso részére. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
v 84 283 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb szárnyát. (7 támadással 253 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske jobb vállát. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted az aranyfecske fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 10 VP-t.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[165,112] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Találsz egy törpe bányát. Találsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kazmárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy kazmár van. Északra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt bal vállát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar iszákos ijesztett meg. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar hadúr. {egyik sebzési módja: 5x 4d6+8.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [Rahn ékkő:] 417 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[7 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 7 VP-t.]
v 205 |
elmormolod a 205. varázslatot |
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
h 697 2500 |
használod a 697. tárgyat |
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+1250 varázspont, -2500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 397.]
vv 364 73 73 |
elmormolod a 364. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 395. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 390. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 5 VP-t.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
v 205 |
elmormolod a 205. varázslatot |
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
kb 500 1 |
kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
vv 109 |
elmormolod a 109. varázslatot |
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
v 198 181 104 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(165,112) a 122. labirintus bejárata, Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
[181,104] Még mindig hegyvidéken vagy.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Látsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy káoszbajnok volt a rémület okozója. {max. életpontja: 636-695.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar katona. {egyik sebzési módja: 4x 5d12+10.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy bányászház (700. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 375. Kapsz 10 VP-t.]
be 700 |
bemész a 700. épületbe |
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Zendor mosolyogva fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról. Olyan érzésed van, ennyire hevesen még nem rázta a fejét senki, mint az előtted álló törpe. Elmondja, hogy azt hitte, ennyi idő alatt már rég végezni lehetett volna a feladattal, és hogy ha nem akarod, hogy óriásit csalódjon benned, kapkodd össze magad picit. Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 5 VP-t.]
v 181 187 60 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely
[187,60] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:
"Figyelem! A fegyverforgatásban, a különböző közelharci fegyvernemekben, a távolsági harcban, a taktikában és a hadvezetésben egyaránt jártas kiképzőket keresünk tisztjeink hatékonyabb felkészítése érdekében! Jelentkezni a helyszínen, az ott telepített katonai gyakorlópályánál lehet. Mágiaismeret nem szükséges, ám csakis hatfős (minden fegyvernemre egy), összeszokott, egymást jól ismerő, tapasztalt kalandozó-csoportok jelentkezését várjuk.
Hadügyminisztérium."
Fejedet csóválva indulsz tovább, miközben azon tűnődsz, hová lyukad ki a világ, hogy kalandozóknak kell kiképezni a hadsereg tisztjeit. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 360. Kapsz 10 VP-t.]
be 631 1 |
bemész a 631. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 50 VP-t.]
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy királyi emlékművet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy táblát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy táblát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 33 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 305. Kapsz 5 VP-t.]
be 651 |
bemész a 651. épületbe |
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 300. Kapsz 5 VP-t.]
m 5 2 |
mozogsz délnyugatra, keletre |
[185,61] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 157-166.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 6, gyógyulás: 49, összesen: +43 ÉP}
A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy örökkévaló ametiszét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy Rhoi sisakját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy teriádbőr karkötőt és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy Friedurgonoma trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. {max. varázspontja: 2135; max. pszije: 355.} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Boro'cha. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(Továbbmész...) [186,61] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 260.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó jobb oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Törpe szekercével végigvágod a Blounther apó fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és egy manifeszt.nyúlvány. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 107, gyógyulás: 12, összesen: -95 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy az ékszerbolt ajtajába egy irdatlan méretű szobrot állított valaki. Minek az oda? - vetődik fel benned a kérdés, aztán, ahogy közelebb mész hozzá, látod már, hogy nem is szimpla szobor, hanem valamiféle gólem lehet, mert néha meg-megmozdul. Azt is látod már, hogy egy varázslóköntöst viselő férfi áll a kolosszus mellett, és egy ékszerésszel tárgyal nagy bőszen. Érdekes jelenség. Hamarosan kisebb csoport verődik össze a nem mindennapi látványra, és a tömegben néhány magadfajta kalandozót is felfedezni vélsz. Szárnyra kel a suttogás, hogy Numenathi, a rátarti teremtőmágus lehet a varázsló, és az a hatalmas gólem ott mellette az ő teremtménye. Hm. Ez egyre érdekesebb. Mit sem törődve a városiak felháborodásával, utat nyitsz magadnak, és közelebb tolakodsz. Épp elcsíped a párbeszéd végét, amint az ékszerész a fejét ingatva az alábbiakat mondja:
- Nos, kedves magiszter úr, amíg nincs megfelelő referencia, nem áll módunkban munkába állítani a gólemet. Szíveskedjék előbb a Királyi Szabadalmi Bizottsághoz, majd, ha ott kedvező fogadtatásra talál a teremtménye, akkor a Kereskedelmi Liga Beszállítást Ellenőrző Felügyeletéhez fordulni. Ha beszerzi a szükséges szabadalmi bizonylatokat, esetleg...
A varázsló a szavába vág:
- De hiszen pont a Liga rendelte tőlem ezt a munkát. Most tőlük várjak referenciát? Micsoda kifacsarodott világban élünk?! A kereskedőn látszik, hogy már nagyon unja a beszélgetést, és legszívesebben visszamenne a boltjába.
- Lássa be, kedves magiszter úr, hogy kipróbálás nélkül nem engedhetem az ügyfelek közelébe a gépezetet. És ha kárt tesz valakiben, vagy a berendezésben? Ha rátámad valakire? Ha nem lehet megfelelően irányítani? És ha nem is látja el megfelelően a feladatát? Amíg nem hoz megfelelő referenciát a megbízhatóságáról, maradunk a bevált modellnél, és beszerzünk egy titánkolosszust. Arra még nem volt panasz... - mondja, és faképnél hagyja a mágust, aki dühösen fordul szembe a bámészkodókkal. Egy-két pillanat múlva megakad a tekintete rajtad, és megszólít:
- Hé, te ott! Igen, te! Látom, hogy nem hiszel a behemótom erejében. Öt ilyennek, mint te, egyedül ellátja a baját! Mi? Nem hiszed? Akarsz fogadni velem? - kérdi. Rendben. Egy a kettőhöz lefogadom, hogy megver téged a gólemem. Ha akarod, elhozhatod néhány barátodat is. Gyertek el a laboratóriumomhoz, és ott lefolytatjuk a tesztet. Ezer arany lesz a nevezési díj, és ha nyertek, a dupláját fizetem, és adok még egy különleges ajándékot is. Csak azt kérem, ne gyertek ötnél többen, mert öt ellenfél ellen teszteltem őt a készítés során. Próbáld meg úgy válogatni a csapatodat, hogy mindhárom fegyvernemben egyaránt jártas legyen egy-egy valaki közületek. (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 34 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz valamit: 1 bot. Magadhoz veszed. Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 290. Kapsz 10 VP-t.]
szk 274 |
keresed a 274. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy őrjáratozó katonát. [0 pontot használtál fel, van még 290.]
tk 33 3633 |
többszemélyes kaland 33 3633 |
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. A teljes csapat Karalábé vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 290.]
ef 50 520 |
energia fejlesztése 50 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-41 TU.] [287 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 287 VP-t.]
* 1. BP: |
visszadátumozás kérelem |
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 2. BP: |
használod a 2107. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 5 VP-t.]
* 3. BP: |
elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-68 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
* 4. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Leveszed a Korrissh sisakját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 19, 20.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 467 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 326. fordulód.
Erő: |
59 (109) |
Szint: |
45 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
119 cm |
IQ: |
59 (105) |
Támadás: |
90 (97) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
68 kg |
Ügyesség: |
47 (78) |
Védekezés: |
134 (143) |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
73/76 év |
Egészség: |
59 (106) |
Életpont: |
1692/1441 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
59 (114) |
Varázspont: |
3050/1675 |
Pénz: |
20488 arany |
Kép. pont: |
78 |
Tudatpont: |
54/9 |
Pszi pont: |
597/628 |
Halhatatlanság: |
7 % |
EFejl: |
40 |
Eddig összesen 4142 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
26 104 TP-t kaptál. Jelenleg
12 798 147 TP-d van. A következő szinthez még
1 001 853 TP szükséges. Trófeáid:
triklem drakolder,
drótszőrű mópat,
rubin sárkány. A 323. fordulódban 87176 arany került a bankszámládra. 87611 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
12/12 |
ökölvívás: |
28/0 |
szúrófegyverek: |
14/97 |
vágófegyverek: |
25/91 (+13%) |
ütőfegyverek: |
41/27 (+2%) |
lőfegyverek: |
7/17 |
dobófegyverek: |
36/95 (+3%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
19/27 (+348%) |
2. nyomkövetés: |
60/25 (+5%) |
3. mászás: |
23/54 |
4. csapdakészítés: |
34/80 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
24/41 (-300%) |
6. gyógyítás: |
13/85 |
7. titkosírás: |
10/4 |
8. felderítés: |
24/85 |
9. szörnyidomítás: |
17/51 |
10. teológia: |
130/88 (+39%) |
11. taumaturgia: |
139/66 (+41%) |
12. szerencsejáték: |
18/42 |
13. versengés: |
26/40 |
14. harcművészetek: |
30/8 |
15. zene: |
9/85 |
16. szörnyismeret: |
53/64 |
17. pszi: |
48/60 (+20%) |
18. zárnyitás: |
28/0 (+300%) |
19. vadászat: |
11/75 |
20. vitalitás: |
2/80 |
21. bányászat: |
37/67 (+2%) |
22. úszás: |
12/22 |
23. főzés: |
21/42 (+11%) |
24. csapatmunka: |
5/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 |
10. vp regeneráció: 5 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: +50 vp 40 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 40 költség alatt; |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 70 (limit: 105), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 325. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 59 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1554 TU szükséges.) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
184 |
185 |
186 |
187 |
188 |
59 |
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
(185,61) részeg kalandozók (#187), fogadó # (#622), a 99. labirintus bejárata, 33. többszemélyes kaland, Boro'cha (1277. kalandozó)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland, tábla (#120), őrült varázsló (#255)
(186,61) Blounther apó (#972), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, 52. többszemélyes kaland
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - Az adamantit fürkész ropogtatása gyengébb lett.
* - A quwargok szaga KT-képességek tengeren nem generálnak quwargot.
* - A lények kiKFelős képessége (pl. szinguláris szaggató) nagyobb szórással választ tárgyat.
* - A harcok második körétől néha lecsökkent a karakter sebzése. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a kalandozókra kiadható inváziós T parancsot (T 9090). Úgy működik, mint minden más T parancs, prioritásban pedig csak a karakterszámra kiadott parancs van előtte.
* - A zanszilánkokból állítólag új tárgyat fedeztek fel.