324. forduló, 326. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 7. 12h:17'
EZ A 730. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD
731. játékheted kezdete: ápr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 86 nyílvesszőt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+13 tvp ).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+396 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 758. hetének nyerőszámai: 3, 7, 14. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku futárbérenc nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1250 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+9 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 479.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy tárgyvédelem varázslat. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 478.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 457.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: használod a 112. pszi képességet
182 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 453.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 437.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 425.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 384.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 381.]

le 813 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

kf 820 823 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 823. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
A nyakadba akasztod a mihlanil medált. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

tv 155 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzgolyó. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(202,117) ryuku futárbérenc (#765)

[186,106] Lakott területre érkeztél.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 124 17 megveszed a 124. tárgyat 17
Vásároltál 17 rókafarkat. 102 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 30 27 megveszed a 30. tárgyat 27
Vásároltál 27 varányszemet. 54 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 153 50 megveszed a 153. tárgyat 50
Mindössze 24 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 24 pirkitet. 96 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 189 20 megveszed a 189. tárgyat 20
Vásároltál 20 vas dobónyilat. 280 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 351 20 megveszed a 351. tárgyat 20
Vásároltál 20 tolmokov-koktélt. 320 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 6 6 1 mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre
[185,106] Továbbmész a város utcáján.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 121 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó fejét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 5115 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 949 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Illúziópalota, 1 Garokk, 1 Szerencsejáték, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Orzag bilincse. Ez sajnos semmit nem ér. Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Garokk, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Sötét motyogó, 1 Sötét halál, 1 Ellenvarázslat, 1 Orbitális mackósajt, 1 Kaszabolósáska. Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Orzag bilincse, 1 Déja vu. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 949 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 58 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2396 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+24 életerő.)

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ubuk dobónyíl, 7 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+9 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász jön feléd.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal vállát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr jobb karját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3179 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy lánckesztyű, 3 arany és 3 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Találsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rowena egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [203,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [132 pontot használtál fel, van még 239.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[203,115] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [204,114] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy adamantit gólem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+1 életerő.)

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [203,113] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 212.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gyémántgyúró Biran nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Egy quwarg parafenomén legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kneopatikus mollusk. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 339 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat nehéz: Cso Mi Szuát, a kobudera haláltáncost kell legyőznöd. A küzdelem fegyverek nélkül zajlik. Felálltok egymással szemben, a pirossal jelölt körben. A kalandmester jelére megkezdődik az összecsapás! Tökéletesen, csúcsszinten használod a hosszú évek alatt elsajátított kí technikákat. Cso Mi Szua is kiválóan küzd, de nem képes arra, hogy legyőzzön, és végül feladja a küzdelmet. 1695 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Trallomonhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy nandát!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a nanda jobb vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a nanda testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2278 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+6 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy őrült varázsló. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy nanda. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 565 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-34 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [60 pontot használtál fel, van még 152.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy vashegyű lándzsát 678 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakklimmmukkpók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Hihetetlen gyorsasággal csapod le a felbukkanó célpontokat, ugrod át a lávapatakokat, suhansz át a tüskés acélgerendák alatt. 1130 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. El kell pusztítanod egy ongóliantot. Nem tűnik könnyű feladatnak!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 3469 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy natali kő. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 112.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve borzalmas varkaudar. A kalandmester int - itt az idő!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 1994 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezű Pergor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüsttőrt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy ezüsttőrt 678 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Sáfrányport szórsz a levegőbe, megzavarva az állatok szaglását. A falhoz lapulva haladsz, centiméterről centiméterre, minden árnyékot kihasználva. Így is csak a szerencsének köszönheted, hogy végigjutsz: a kutyák a terem túlsó végében összeverekednek, és az állatok többségének figyelme oda fordul. 1695 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalea. A feladatod a következő. Le kell ölnöd egy Orkhan Thait. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 vas dobónyíl, 28 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3179 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkkuljiuscérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rájabőr úszógatyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Mekkora szerencséd van - pont azt találod a bugyorban, amire szükséged volt. - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy rájabőr úszógatyát 1130 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácssújtó Balrin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1695 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy masszát!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza rengő gezemicéjét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza fejét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

Fájdalom, de nem tudtad leölni. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [70 pontot használtál fel, van még 42.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[202,112] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették.


(Továbbmész...) [200,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy varkaudar iszákos. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3147 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Shanon Dhar Wermonnal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csillagrubint, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét és egy teriádbőr karkötőt visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy Thargodan raktfőnök trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[32 pontot használtál fel, van még 10.]

m 6 mozogsz nyugatra
[199,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy varkaudar falut. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy varkaudar vajákos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 230 765 778 keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 26, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 466 pontot. A következő körben tehát 461 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 325. fordulód.

Erő: 32 (37) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 34 (49) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (37) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 40/48 év
Egészség: 26 (31) Életpont: 472/421 Jellem: jó (609) Tul. pont: 2
Szerencse: 38 (64) Varázspont: 826/184 Pénz: 5991 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 33/16 Pszi pont: 226/146 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2743 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48659 TP-t kaptál. Jelenleg 2510672 TP-d van. A következő szinthez még 89328 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, vezérfarkas, ősdentor. A 288. fordulódban 10682 arany került a bankszámládra. 12658 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/85 ökölvívás: 24/99 (+4%) szúrófegyverek: 26/62 (+13%)
vágófegyverek: 25/10 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 27/41 (+7%)
dobófegyverek: 26/90 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (140%) << Raia pallosa (#426) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/84 (+37%) 2. nyomkövetés: 81/96 (+36%) 3. mászás: 15/4
4. csapdakészítés: 19/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/39 6. gyógyítás: 61/88 (+7%)
7. titkosírás: 4/69 8. felderítés: 26/59 (+4%) 9. szörnyidomítás: 12/33 (+8%)
10. teológia: 59/0 (+24%) 11. taumaturgia: 61/14 (+23%) 12. szerencsejáték: 2/93 (+11%)
13. versengés: 15/40 (+24%) 14. harcművészetek: 22/32 (+11%) 15. zene: 10/97
16. szörnyismeret: 41/34 (+34%) 17. pszi: 20/81 (+10%) 18. zárnyitás: 8/65
19. vadászat: 13/54 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 31/97
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tárgyvédelem (#178) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs II (#63) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
793 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 drótszőr (#37)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 5 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
6 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 csuklyavirág (#133) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fáklya (#36) 1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210)
1 lánckesztyű (#230) 2 nyílvessző (#108) 18 pirkit (#153)
16 rókafarok (#124) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 Thargodan esszencia (#328)
18 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 26 varányszem (#30)
24 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,112) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), 31. jellempróba, varkaudar vajákos (#690)
(200,112) varkaudar iszákos (#688), Raia oltár, 48. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Shanon Dhar Wermon (3528. kalandozó)
(201,112) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(202,112) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár
(202,117) ryuku futárbérenc (#765), csataremák (#694), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 47. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(203,113) kihívás tornya (#502), quwarg parafenomén (#248), nanda (#224), ongóliant (#159), borzalmas varkaudar (#166), Orkhan Thai (#238), massza (#217)
(203,115) 47. jellempróba
(203,116) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, 46. jellempróba
(204,114) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia szent lovagja (#239), adamantit gólem (#750)

Üzenet küldése a karakternek