322. forduló, 324. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 31. 9h:08'
EZ A 729. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
730. játékheted kezdete: ápr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,118] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+12 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkalapácsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 757. hetének nyerőszámai: 9, 1, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 15 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy láth. észlelése varázslat! [1 pontot használtál fel, van még 479.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 458.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 457.]

* 2. KP: használod a 112. pszi képességet
128 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 454.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 438.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 430.]

* 9. KP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1200 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+8 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus fejét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy kék orchidea. 3175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 390.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 326 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 340.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 337.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

d 13 2 eldobod a 13. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

h 341 49 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
H 1534 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

kpb 9 kezd. parancs berakása: 9

hh 1269 1534 használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+9 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 342.]
A quwarg teleportgömb újratöltődéséhez idő kell, most egy darabig még nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 342.]
[A parancs tárolásra került.]

h 341 117 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

h 341 111 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[202,117] Bozótos terepre értél. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem mágia... Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar íjász jön feléd.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1728 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és egy ezüst nyaklánc. 3151 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: 3 arany, 2 zangrozi csizma [zangrozi csizma ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rowena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy csataremák ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)

(Továbbmész...) [203,116] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié.

(Továbbmész...) [204,115] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2610 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Megmarkolva a Raia pallosát a másikra rontasz. {KCC:} Raia pallosával többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3998 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


Összefutsz Vörös Veronikával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy lánckesztyűt, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Quwargamanga trófea, egy varkaudar katona trófea és egy vezérfarkas trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [102 pontot használtál fel, van még 240.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[204,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+26 életerő.)

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy adamantit gólem. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 324 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 324, gyógyulás: 0, összesen: -324 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [203,113] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát.

[28 pontot használtál fel, van még 212.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Üllőnyűvő Porfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy bávatag golombár!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a bávatag golombár bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (27 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1505 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy piranha zsákvédő. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Braklimmjiusbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-33 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 182.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kő esik le a szívedről, amikor végre átjutsz, és megragadod a győzelmet jelentő zászlócskát. 1120 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Aranykezű Pergor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Harcolnod kell, ellenfeled egy jégtroll. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a jégtroll jeges testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A jégtroll mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] 1649 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy nyu-shurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 147.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1120 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamdorvanpók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod egy vadász quwarg legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy szuper dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 117.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[202,112] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
117 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst nyakláncot. Elhagyod a furcsa képződményt. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar varázsló került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 192 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+2 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. [43 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 mozogsz nyugatra
[199,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+18 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy varázsvédelem varázst. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+19 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem mágia... Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 1976 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+19 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3119 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 tolmokov-koktél, egy ezüsthegyű nyíl [ezüsthegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], 30 arany, 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ködkard (ld. enc.)} Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött pszi szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[54 pontot használtál fel, van még 20.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 230 765 778 keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 15.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 14.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 26, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 468 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)
Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik.

KÖDKARD (319. TÁRGY)
A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 32 (37) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 34 (49) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 40/47 év
Egészség: 26 Életpont: 422/375 Jellem: jó (609) Tul. pont: 2
Szerencse: 38 (59) Varázspont: 820/338 Pénz: 7134 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 28/15 Pszi pont: 226/72 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 2713 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45712 TP-t kaptál. Jelenleg 2422183 TP-d van. A következő szinthez még 177817 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, vezérfarkas, ősdentor. A 288. fordulódban 10682 arany került a bankszámládra. 12551 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/85 ökölvívás: 24/93 szúrófegyverek: 26/32 (+24%)
vágófegyverek: 25/8 (+2%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 27/29 (+15%)
dobófegyverek: 26/79 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (140%) << Raia pallosa (#426) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/25 (+26%) 2. nyomkövetés: 81/22 (+10%) 3. mászás: 15/2 (+2%)
4. csapdakészítés: 19/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/39 6. gyógyítás: 61/78
7. titkosírás: 4/59 8. felderítés: 26/50 (+15%) 9. szörnyidomítás: 12/25 (+8%)
10. teológia: 58/43 (+23%) 11. taumaturgia: 60/76 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/71
13. versengés: 14/84 14. harcművészetek: 22/21 15. zene: 10/97
16. szörnyismeret: 40/66 17. pszi: 20/54 (+21%) 18. zárnyitás: 8/65
19. vadászat: 13/54 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 31/97
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs II (#63) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 gyöngymangó (#135)
1 hosszú íj (#111) 10 isteni könnycsepp (#260) 3 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kőkalapács (#13) 1 kristályfolyadék (#449) 1 rókafarok (#124)
3 tinta (#101) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
175 arany (#50) 4 borkonyó bibe (#312) 2 csuklyavirág (#133)
1 dentor bőr (#551) 1 fűszertartó (#210) 28 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 kerek kő (#19) 1 kötél (#92)
3 nyílvessző (#108) 2 varázskő (#305) 2 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,112) varkaudar vajákos (#690), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), 31. jellempróba, Lad (2131. kalandozó)
(200,112) varkaudar varázsló (#271), Raia oltár, 48. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(201,111) grok-képződmény (#149), 47. jellempróba, Raia oltár, bundás csirmáz (#93)
(201,118) quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)
(202,112) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, művészi porolit (#720), csataremák (#694)
(203,113) kihívás tornya (#502), bávatag golombár (#165), jégtroll (#164), vadász quwarg (#241)
(203,116) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár
(204,114) Raia szent lovagja (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), adamantit gólem (#750)
(204,115) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), kultúrmasztodonok (#227), ősdentor (#282), Vörös Veronika (1795. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek