321. forduló, 323. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 8. 9h:30'
EZ A 563. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
564. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
A 8. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 34 életpontot.
A 8. napon ismét találkozol Szőrös Karommal. {egészsége: 77.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 13. napon Ravashack leszívott rólad pszivel 30 életpontot.
A 13. napon ismét összefutsz Ravashackkal. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (83).} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 15. napon Kárász leszívott rólad pszivel 27 életpontot.
A 15. napon Kárász leszívott rólad pszivel 25 életpontot.
A 18. napon ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 22 életpontot.
A 18. napon ismét összefutsz ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 21. napon UgyanKedvesPotrien leszívott rólad pszivel 20 életpontot.
A 21. napon ismét összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Tars Tarkasz átadott neked a 25. napon 2 TU-t.
Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked egy mithril sisakot.
Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst.
Tars Tarkasz egyszer odajött hozzád, és adott neked 12 fiatalság italát és 10 kristályfolyadékot. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+142 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+238 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 907. hetének nyerőszámai: 1, 6, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a purifikátor testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A purifikátor szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 455.]

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

[40 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 409.]
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 378.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 376.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]

* 8. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 184. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 10. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+60 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 359.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 359.]

a 1125 4784 1 átadod az 1125. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 bőrkantárt Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 324.]

a 269 5300 10 átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 purifikátor hájat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,31] Lakott területre érkeztél.

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 450 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrült varázsló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 27, gyógyulás: 27, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 296.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [3000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.] - Engedd meg, hogy gratuláljak! Egyúttal ünnepélyesen kinevezlek Borax személyes futárának: mostantól különleges ügynök leszel, aki szupertitkos, hihetetlen fontosságú bevetéseken vesz részt! Az első feladat bemelegítő jellegű: Borax titkos (fattyú) lánya végzetes betegségben szenved, amelynek oka egy boszorkánymester átka. A boszorkánymester ugyan meghalt, de ez kevés segítség: az átok megtöréséhez drakolder szemre lenne szükség. - fagyos tekintetedet látva az írnok sietve folytatja. - nem kell annyira kétségbe esni, a triklem drakoldereknek is van sebezhető pontja, csak meg kell találni! Ebben a város mellett lakó erdei remeték valamelyike biztosan segíteni tud, ők nagyon bölcsek - csak meg kell találnod egyet! Itt van egy lepecsételt pergamen, amely a drakolder tanyához vezető térképet tartalmazza. Csak akkor bontsd fel, ha már biztos vagy a dologban! Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
[185,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [184,30] Továbbmész a város utcáján.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy csapat királyi őrjáratos. (ld. enc.) {max. életpontja: 1392-1487.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tükörpáncélt és egy ulkor kötényt visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy éjkornis trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve DEF az IGAZ. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[27 pontot használtál fel, van még 264.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Azért szeretik a kalandozók a medvebőr övet, mert viselése erőt növel." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 260.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a goblin bökő, merthogy ügyességet növel, ha magukra aggatják." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 256.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy az elme nyitását is elsajátíthatod. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 252.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[182,28] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 141-170.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Felfedeztél egy fekete lótuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [182,27] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sebesült purifikátor császár. (ld. enc.) {támadása: 50.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy alanori csatamén. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán jobb karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zoloboo sámán jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 83, gyógyulás: 10, összesen: -73 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 234.]

le 451 leveszed/lerakod a 451. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Csak egyetlen kérdést engedj meg - fordulsz a szótlan bölcshöz. - Hogyan juthatnék drakolder szemhez? PING! A bölcs szemét döbbenten rád szegezi, majd lassan elmosolyodik. - szóval drakolder szemet akarsz? Haha! Ez jó... Rengeteg időt töltöttem a drakolderek tanulmányozásával (persze a mezőgazdasági tanulmányok közepette :), és ezért tudok róluk egyet s mást. Először is: a közelükbe se menj! De ha mégis, készülj fel a legrosszabbra. A triklem drakolderek e világ legnagyobb hatalmú teremtményei. Ha szembe akarsz valamelyikkel szállni, akkor először is valamilyen ősi relikviára van szükséged. Hmmm... - a bölcs a könyvei között keresgél, látható izgalommal. - Itt van... Fairlight varázsbotja! "Ezt a hihetetlen hatalmú tárgyat Fairlight, amikor az istenek közé került, hét darabra törte, és szétszórta Ghallán: azóta is sok-sok kalandozó indult útnak, hogy a bot darabjait összegyűjtse, és összerakja ismét. Sokaknak sikerült is, de miután küldetésüket, amelyhez a botra szükségük volt, végrehajtották, a bot darabjai ismét szétteleportáltak." Azt hiszem, túl gyenge vagy ahhoz, hogy ezt a nagyhatalmú varázstárgyat forgasd, de talán mégis megpróbálkozhatsz a dologgal. Ha a bot egyetlen darabját megszerzed, nem lesz gondod a többivel: segíteni tudok, hogy a meglevő darab segítségével a következő darabot megtaláljuk. -
Elszontyolodva kérdezed: - jó, jó, de hol találom meg az első darabot?
- Hmmm... talán... talán tudok segíteni, de nem ígérek semmit biztosra. De cserébe én is kérek valamit: régóta szükségem lenne három galachmitra, de képtelen vagyok szerezni! Ha hozol 3 galachmitot, és egy jó meleg zangrozi csizmát, hogy ne fagyjon szét a lábam, akkor megadom a segítséget életed legnagyobb kalandjához!
Próbálod győzködni a bölcset, hogy túl sokat kér, de hajthatatlannak tűnik: vagy megteszed, amit kért, vagy nem tud segíteni! [Vigyázz, a csizmát le kell venned először, mert beKF-elt tárgyat nem adsz át!] - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [500 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét északra 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

kf 451 kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat
Felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 8 mozogsz északra
[182,26] Tovább barangolsz a fák között. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


Összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {egészsége: 45.} Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy méregelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mouthlan trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. életpontja: 527.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {ereje: 54.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. életpontja: 411.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dramoan talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 30.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[9 pontot használtál fel, van még 220.]

ef 25 511 energia fejlesztése 25
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 129.]

at 4102 30 TU-t adsz át a 4102. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

* 2. BP: átadod a 2. tárgyat a 415. tárgyat az 504. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Drowsy Druid Abasc részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

* 3. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 89.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 59.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 29.]

* 4. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 27.]
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 25.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 25 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 22.]

* 8. BP: keresed a 7004. szörnyet a 157. szörnyet a 393. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 140. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 21.]
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Fürgén varázsolsz! 1 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 16.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 23, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 479 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT
Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod.
Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket.
Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli.
Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást.

KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY)
Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad!

PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

Erő: 35 (43) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 185 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 24 (25) Agresszió: 7 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 33 (37) Védekezés: 69 (72) Menekülés: 40 % Életkor: 9/15 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 368/366 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 45 (50) Varázspont: 624/179 Pénz: 635 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 168/284 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1056 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8450 TP-t kaptál. Jelenleg 383362 TP-d van. A következő szinthez még 66638 TP szükséges. Trófeáid: woorgard, kultúrmasztodon, őrült varázsló. A 316. fordulódban 13055 arany került a bankszámládra. 13446 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 23/19 (+2%)
vágófegyverek: 21/86 (+2%) ütőfegyverek: 12/26 (+11%) lőfegyverek: 20/86 (+6%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/22 (+33%) 2. nyomkövetés: 39/97 (+4%) 3. mászás: 11/26
4. csapdakészítés: 27/46 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/53 6. gyógyítás: 18/92
7. titkosírás: 12/67 8. felderítés: 42/5 9. szörnyidomítás: 15/32
10. teológia: 34/66 (+39%) 11. taumaturgia: 18/40 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/24
13. versengés: 5/90 14. zene: 60/66 (+30%) 15. szörnyismeret: 23/67 (+31%)
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 4/67 18. vadászat: 43/7
19. vitalitás: 6/20 20. bányászat: 27/41 21. úszás: 16/54
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) mentális pajzs (#72)
szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 12 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 332 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrkantár (#1125) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 galachmit (#310)
1 grifftojás (#179) 3 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
2 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264) 2 spiritusz (#170)
1 zangrozi csizma (#451) 1 kristályfolyadék (#449) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
297 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 deus ex machina (#1)
5 gyöngymangó (#135) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 pirkit (#153)
1 sötét tekercs (#535) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,-26) purifikátorok (#157), bávatag golombár (#165), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), bűbájlidérc (#761), UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó), Vadak Ura (4683. kalandozó), Ravashack (5188. kalandozó), Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(182,-25) purifikátor császár (#393), erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), zoloboo sámán (#230)
(182,-24) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720)
(183,-23) csodák kútja (#1096), királyi őrjáratos (#7006), DEF az IGAZ (5509. kalandozó)
(183,-21) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,-22) olimpiai aréna (#633)
(184,-21) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(185,-21) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Új szörnygenerálási képlet került be a Kiégett Földekre.
* - Bekerült 2 új szabadban jövő élőholta Kiégett Földekre, és így már működni fog a ködkürt a KF-en is.
* - A szörnygeneráló tárgyak (sámánmaszk, bálnavadász tájoló, tl'urlang kereső) beállítása kiíródik a karakterlapra.
* - Új tündérpalotákra lehet bukkani az ősi birodalmak, ryuku szigetek és kiégett földek vadonjaiba, hogy, könnyebbé tegyük a makrószerzést.
* - FLH változott. Meg lehet adni 3. patamétert, a darabszámot, ami max. 15 lehet. A megváltoztatott enciklopédiát újra kiküldtük minden játékosnak.
* - Sámámaszkot be lehet állítani az újonnan bekerült szörnyekre is.
* - Dakotuka kapott varázshálót, Tutupamánál ezentúl ritkábban lehet találni.
* - Picit tovább gyengült a nerub méregmester, Kabazuka és quwarg kapuőr mágiatörése. A neves q. kapuőré nem változott.

Üzenet küldése a karakternek