31. forduló, 33. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 23. 18h:00'
EZ A 997. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
998. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOTANICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,-3] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) A lottó 1617. hetének nyerőszámai: 19, 17, 23. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 201.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

* 5. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

flh 14 414 felt. lőfegyver haszn. 14 a 414. tárggyal
FLH 14 414 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

flh 15 414 felt. lőfegyver haszn. 15 a 414. tárggyal
FLH 15 414 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[1,-2] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1950 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol Ánand#val. Sheran elsőáldozója. Egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rőtmanó kacagányt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy lajhárlord trófea, egy törpemammut trófea és egy Quirov trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Calen Randirral. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy elit gárdista trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy spagulár a hátasa.
Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [1,-1] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 59-64.} Itt csata lesz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2750 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy főutcát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [2,0] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. {max. életpontja: 21-24.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy nagyobb monolitot. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz Ketállal. Fairlight szerzetese. Egy arany emlékérmet, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányvállapot, egy arany vadászmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy bronz végzetmedált, egy bronz zinthurg éremet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy gárdista övcsatot, egy Iniac nyakláncát, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. holdkövét, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. pusztító medált, egy quwarg nyakpántot, egy réz végzetmedált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Sistergő Pumpa trófea, egy gnóm szolgáló trófea és egy tyrex egyeduralkodó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 12 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. {védettsége: 126 szúró, 126 vágó, 126 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A kalandozó megkínál néhány szem szamócával. - Nagyon kedves! - mondod, és bekapod őket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [15 pontot használtál fel, van még 166.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért,
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért,
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, városi teleport (#96) 110 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért,
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, kalmárszem (#228) 77 aranyért,
filofaxáció (#277) 800 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért,
harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, ómatéria formázása (#542) 333 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[2,-1] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [2,-2] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Quirov lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Quirov testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Quirov testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 68 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Látsz egy edzőcentrumot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 amnioszt. Ügyességed TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 147.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy autentikus vámpír! {támadása: 21.} Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [4 pontot használtál fel, van még 143.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Az akadálypálya üres, így mész rajta néhány kört. Pár lilafolttal gazdagabb lettél, de az eredménye is megvan. Érezhetően ügyesebb lettél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vérfürdető magszim!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 esszenciakristályt. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Az akadálypálya üres, így mész rajta néhány kört. Pár lilafolttal gazdagabb lettél, de az eredménye is megvan. Érezhetően ügyesebb lettél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy dögkeselyű!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 madártollat. 2 060 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 ryuku rúnatekercset. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 135.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy pattanóböde!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaktusztüskét. 2 011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 manakristályt. [4 pontot használtál fel, van még 131.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Az akadálypálya üres, így mész rajta néhány kört. Pár lilafolttal gazdagabb lettél, de az eredménye is megvan. Érezhetően ügyesebb lettél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy epokitféreg! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges vérfürdető magszim trófeát, és kinyersz egy alkalmas epokitféreg trófeát. 2 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 tapasztalatkövet. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 127.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy vark. nekromanta! {max. életpontja: 101-120.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta jobb karját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 36 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy pattanóböde! Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [4 pontot használtál fel, van még 119.]

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy epokitféreg! Ez túl sok neked! Menekülsz. [8 pontot használtál fel, van még 111.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
TF 4 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Ezúttal az akadálypályát választod. Végig kell szlalomoznod egy pályán, ahol dülöngélő zsákok, lecsapódó botok és más hasonlóan kellemes tárgyak próbálnak eltalálni és kibillenteni. Fogadást is kötsz egy másik kalandozóval, aki kevesebb lila folttal ússza meg a dolgot, az nyer. A tét egy ital a kocsmában. Az eredmény végül döntetlen lett, de az edzés nagyon eredményes volt. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy epokitféreg! Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [12 pontot használtál fel, van még 99.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy epokitféreg! Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [12 pontot használtál fel, van még 87.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Az akadálypályára mész, felállsz egy lábbal egy cölöpre, a másik lábaddal egy karikát pörgetsz, miközben feléd dobott apró tárgyakat kapsz el. Sőt, arra is figyelned kell, hogy amikor mérgezett ubukdobónyíl érkezik, akkor ne elkapd, hanem elhajolj. A mindenit! Ez volt aztán az edzés! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy nómenklatúra! Ez túl sok neked! Menekülsz. [40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy kardfogú fülemüle! {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-11 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 9, 28.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvesszővé tudod alakítani.

RYUKU RÚNATEKERCS (1162. TÁRGY)
A vízálló tekercstartó tartalmát csak dolgod végeztén, a tengerből kimászva van lehetőséged szemügyre venni. A lakat kinyitása - melyen helyenként már rozsdás foltokat fedezhetsz fel - nem okozhat fejtörést, hiszen elég gyatra minőség. Miután szemügyre veszed, mit rejt a tekercs belseje, egyértelművé válik, hogy a ryuku mágusok miért nem óvták jobban a rúnajelekkel vésett papírosokat: ugyanis egy kukkot sem értesz abból, ami a tekercsre van írva. De az nem lehet, hogy a kettős védelemből pont a második állítson meg, gondolod, és azonnal alternatív megoldásokon kezded törni a fejedet. Valahogy biztos elolvashatnád ezeket a sorokat, és megtudhatsz többet is a hódító ryukuk varázstudományáról. Talán olyan dolgot, ami az egész további életedre kihathat. Na de ne szaladjunk ennyire előre... A rúnatekercset, amíg nem fejted meg, mit tartalmaz, nem adhatod át másik kalandozónak.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 32. fordulód.

Erő: 16 (32) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 15 (24) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 289/64 Jellem: semleges Tul. pont: 16
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 505/76 Pénz: 92 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 51/31
Eddig összesen 332 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 570 TP-t kaptál. Jelenleg 225 396 TP-d van. A következő szinthez még 34 604 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, epokitféreg, nómenklatúra. A 30. fordulódban 6812 arany került a bankszámládra. 6812 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 18 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -17.); stukilövedék (#414) (18 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 13 5. gyógyítás: 11 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 4 9. taumaturgia: 20
10. szörnyismeret: 7 11. pszi: 7 12. vadászat: 4
13. bányászat: 4 14. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (990,16) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 99. Szerzett pont: 12301. Beállított erő: 0 Összpont: 12301

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 nyílpuska lövedék (#547) 2 púderkő (#119) 1 sallank karom (#128)
1 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
92 arany (#50) 1 esszenciakristály (#350) 1 főnixtoll (#563)
1 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 1 kreiton esszencia (#892)
5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 manakristály (#500)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 tapasztalatkő (#975)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

0 1 2 3
-4
-3
-2
-1
0
1
(1,-2) főutca (#399), ház (#400), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130), Ánanda (2531. kalandozó), Calen Randir (4655. kalandozó)
(1,-1) orgyilkos (#131), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399)
(2,-2) Quirov (#975), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), vérfürdető magszim (#148), dögkeselyű (#174), pattanóböde (#145), epokitféreg (#147), vark. nekromanta (#173)
(2,-1) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), útonálló (#130)
(2,0) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Ketál (5904. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek