318. forduló, 320. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 31. 12h:07'
EZ A 393. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD
394. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 vizestömlőt (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 656.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 651.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 646.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 641.]

bb 152 1 beraksz a bankba a 152. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

bb 43 5 beraksz a bankba a 43. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

d 242 1 eldobod a 242. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[86,92] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a vas dobónyíl. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 1 nagy vaskulcs, 2 téfea-agy, 17 sünmedve tüske, 7 fekete gyöngy, 1 csontkulcs.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy csodabazárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 vizestömlőt. [120 pontot használtál fel, van még 521.]

be 136 bemész a 136. titkos labirintusba
Russlan útmutatásai hamar elvezetnek a "cirkuszraktár" bejáratához. Egy pallosára támaszkodó, hátát a szikláknak támasztó őr békésen alukál a barlangba vágott kapu előtt. Megbökdösöd a vállát. Horkanva ébred, egy pillanatig azt sem tudja, hol van, de aztán leesik neki, és kihúzza magát. Így már inkább fest úgy, mint egy igazi kapuőr. Megmondod, hogy ki küldött. Ez használ, az őr máris a kulcsai után nyúl, és nyitja neked a kaput. Közben be nem áll a szája, elmondja, hogy most senki nincs itt, csak ő, de mivel a rácsok eléggé stabilak, nincs is szükség több emberre. Innen egyik bestia sem fog megszökni! Naponta egyszer be szokott nézni egy hivatalnok, de ő nemrég ment haza. Bólogatsz, hogy megértetted, majd belépsz a kapun. Odabent halványan, de fények égnek. Most már jobban szemügyre is veheted őket: félig leégett fáklyák azok, melyek a falra szerelt tartókból világítanak. Nos, akkor indulás előre! [5 pontot használtál fel, van még 516.]

lm 3 22 mozogsz 3 22
[2. PONT:] Egy folyosón haladsz előre. Ezen a részen a hideg kőfalakra polcokat szereltek, melyeken sorakozik is néhány kacat, de semmi számottevő. Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
[3. PONT:] Egy útkereszteződésbe érkezel. Nyugatra talán kijuthatnál, északra és délre pedig a barlangkomplexum szívébe vezet az út.
[4. PONT:] Egy kanyarhoz érkezel.
[5. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[7. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[9. PONT:] Északra nyíló vasajtók előtt vezet el az utad.
[11. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[13. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[15. PONT:] Biztonságos helynek tűnik, a folyosón nincs ellenfél, a szörnyek cellákba zárva.
[17. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
[19. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre.
[20. PONT:] Egy elágazáshoz érkezel. Keletre mesterségesen kialakított simafalú járat vezet tova.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. [21. PONT:] Megpihensz egy kicsit a hosszú folyosón.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. [22. PONT:] Irodaszobának kialakított terembe érkezel. Mintha csak a cirkuszi fősátor öblös szobájában lennél. Középen egy íróasztal, rajta hevenyészve szétdobált iratok, és üres papírok sorakoznak. A falon egy-két kitüntetés, és néhány csoportkép. Hümm, ez utóbbiak érdekesek, ott az a vigyorgó alak az az átok hamiskártyás árnymanó, de itt van a banya is, ahogy kedélyesen beszélget a céllövölde óriásával. Folytatod a keresést, de más érdekesbe egyelőre nem botlasz. Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 cirkuszi pergamen, 4 kholden kulcs (ld. enc.), 1 nagy vaskulcs, 1 márványkulcs és 1 cirkuszi surranó (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[70 pontot használtál fel, van még 446.]

lm 25 27 29 mozogsz 25 27 29
[21. PONT:] Megpihensz egy kicsit a hosszú folyosón.
[20. PONT:] Egy elágazáshoz érkezel. Keletre mesterségesen kialakított simafalú járat vezet tova.
[23. PONT:] Egy folyosókanyarulathoz érkezel.
[24. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [25. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálhozó van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bal lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 25 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 2 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 116, gyógyulás: 10, összesen: -106 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[24. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[26. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! [27. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Hirtelen egy kísértetvarázslót veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló jobb oldalát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[26. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[28. PONT:] Elszántan haladsz előre, szinte biztos vagy benne, hogy itt nem érhet baj. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [29. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Hamarosan egy kék rothasztót pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 391.]

lm 31 33 35 mozogsz 31 33 35
[30. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [31. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vortexmágus van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
[32. PONT:] Délre nyíló ajtók előtt vezet el az utad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [33. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Hamarosan egy vortexmágust pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[34. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. [35. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Hirtelen egy korinthai amőbát veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 34. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 355.]

lm 37 38 mozogsz 37 38
[36. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. [37. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Hirtelen egy csontváz hadurat veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Ismeretlen fegyvert szorongat. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[38. PONT:] A folyosó elkanyarodik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 6 8 10 mozogsz 6 8 10
[3. PONT:] Egy útkereszteződésbe érkezel. Nyugatra talán kijuthatnál, északra és délre pedig a barlangkomplexum szívébe vezet az út. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[4. PONT:] Egy kanyarhoz érkezel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[5. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [6. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kék rothasztó. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[7. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [8. PONT:] Belül kiöblösödő, jókora cella tárul fel előtted. Hirtelen egy smaragdgólemet veszel észre magad előtt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[9. PONT:] Északra nyíló vasajtók előtt vezet el az utad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. [10. PONT:] Döngölt padlójú, kicsi cellába érkezel. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kísértetvarázsló. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[40 pontot használtál fel, van még 300.]

lm 12 14 16 mozogsz 12 14 16
[11. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. [12. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ősi szellem. (ld. enc.) Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[13. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [14. PONT:] Szűkös szoba tárja fel előtted titkait. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálhozó van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15. PONT:] Biztonságos helynek tűnik, a folyosón nincs ellenfél, a szörnyek cellákba zárva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [16. PONT:] Belül kiöblösödő, jókora cella tárul fel előtted. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy smaragdgólem. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 18 1 mozogsz 18 1
[17. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [18. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Hirtelen egy korinthai amőbát veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15. PONT:] Biztonságos helynek tűnik, a folyosón nincs ellenfél, a szörnyek cellákba zárva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[13. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[11. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[9. PONT:] Északra nyíló vasajtók előtt vezet el az utad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[7. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[5. PONT:] Kihalt folyosón caplatsz előre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[4. PONT:] Egy kanyarhoz érkezel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[3. PONT:] Egy útkereszteződésbe érkezel. Nyugatra talán kijuthatnál, északra és délre pedig a barlangkomplexum szívébe vezet az út. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[2. PONT:] Egy folyosón haladsz előre. Ezen a részen a hideg kőfalakra polcokat szereltek, melyeken sorakozik is néhány kacat, de semmi számottevő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kilépve a "cirkuszraktár" kapuján újra az őrbe botlasz. Már megint békésen szunyókál. Leemeled a rozsdás kulcsot az övéről és visszazárod a kaput. Aztán vicces kedvedben lévén a kulcsot a csizmájának szárába csúsztatod. Hadd legyen egy kis ijedtség, ha majd felébred. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 210.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[86,91] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy khór darázs volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [87,90] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy gorombilla. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [88,89] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Látsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy dombi yeti ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [44 pontot használtál fel, van még 166.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[89,88] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.) Elérted a tökéletes jóságot! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy uzbány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,88] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy pordémon. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Látsz egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Van itt egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Pippalábbal. Sheran eljövendő papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy útonálló trófea, egy orgyilkos trófea és egy Ököl trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy furulyát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított tintacsiga. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+3 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[45 pontot használtál fel, van még 121.]

be 714 bemész a 714. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Röviden mesélsz kalandjaidról. Russlan kedélyesen elbeszélget veled, de aztán rákérdez, hogy is állsz a feladattal, vagy inkább kéréssel, amellyel legutóbb fordult hozzád. Megvonod a válladat, és közlöd vele, sajnos még nem sikerült lépned az ügyben. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[91,87] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [92,86] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy manaelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy templomot. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Odüsszeusz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy gyilkos tetű. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tükröt.

(Továbbmész...) [92,85] A dombság átmegy hegységbe.

Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 45.]

m 8 mozogsz északra
[92,84] Továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[18 pontot használtál fel, van még 27.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
EF 10 519 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [22 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kb 2 3 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: gy 40 0 0 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 1, 10.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 460 pontot. A következő körben tehát 460 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.

CIRKUSZI SURRANÓ (1234. TÁRGY)
A cirkuszi surranó egy lábbeli, melyet a Yaurri Cirkuszok Tevékenységét Felügyelő Társaság alkalmazottai használnak a rendszeres éves ellenőrzések során. Mivel ilyenkor rengeteg vándorcirkusz működésének felülvizsgálatát el kell végezni, nem árt, ha ezt gyorsan teszik. Az általuk csak nemes egyszerűséggel cirkuszi surranónak elnevezett mágikus csizma viselése lelassítja az idő múlását, amíg az illető a cirkuszban tartózkodik. Körülbelül 20%-kal. A tárgy hatásköre sajnálatos módon nem terjed túl a vándorcirkuszok területén, máshol nem képes az időre hatni, hiába is húzod a lábadra. Amúgy nem szükséges KF-elni, automatikusan fogod használni, amikor vándorcirkusszal találkozol. Amellett, hogy időt spórolsz, ügyesebb is leszel a cirkuszi próbák során: versengésed nő hárommal, amíg a lábadon van. A tárgy nem átadható.

KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY)
Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád.

CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY)
Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű.

ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY)
Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet.

TÖKÉLETES JÓSÁG
Vajon létezik egyáltalán ilyesmi? Úgy látszik, igen! Olyan mértékű jótettet, szép dolgot hajtottál végre életetben, amiért megérdemled, hogy szentté avassanak. Mostantól semmilyen módon nem kaphatsz gonoszságpontot, igaz, jóságod nem is nőhet 777 fölé - hiszen a tökéletes jóságnál nagyobb jóság nincsen! Vigyázz, ha aurádat az istenek rögzítették is ebben a tökéletes állapotban, azért továbbra is felelős vagy a tetteidért: hogy néz ki végtére is egy rosszhírű szent? A különleges jóságodnak még egy apró plusz pozitívuma van: papi szinted a varázslatok, vp regenerálódás és hasonlók szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios felszentelt papja vagy. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 319. fordulód.

Erő: 51 (62) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 55 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 (17) Életpont: 289/87 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 407/4 Pénz: 3095 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 53/14 Pszi pont: 128/104 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1920 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 478 TP-t kaptál. Jelenleg 1 099 815 TP-d van. A következő szinthez még 100 185 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, ongóliant. A 262. fordulódban 16870 arany került a bankszámládra. 21677 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 28/14 (+3%)
lőfegyverek: 24/47 (+1%) dobófegyverek: 22/94

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
92,84 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 56, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 85 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/43 (+84%) 2. nyomkövetés: 40/62 (+15%) 3. mászás: 8/7
4. csapdakészítés: 22/51 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/73 (+6%) 6. gyógyítás: 9/85
7. titkosírás: 5/43 8. felderítés: 34/48 9. szörnyidomítás: 7/4
10. teológia: 28/88 (+1%) 11. taumaturgia: 35/95 (+11%) 12. versengés: 16/49 (+9%)
13. zene: 16/93 (+27%) 14. szörnyismeret: 13/96 15. pszi: 18/31 (+7%)
16. zárnyitás: 1/23 17. vadászat: 21/15 18. bányászat: 35/12 (+18%)
19. főzés: 9/75 (+10%) 20. csapatmunka: 2/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: küldetés, labirintus, szellemkastély (52)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), agyroppantás (#91), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 41, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 4 920.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 6 nap szükséges, hogy használhassátok.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
2 Métely páncélja (#1562) 16 pular kristály (#239) 2 Mallon botja (#1526)
15 sallank karom (#128) 1 pengepajzs (#425) 620 kaja (#2)
1 méregtagadó (#1531) 1 mutáns csont (#331) 3 che-vállszalag (#1114)
1 mágusköpeny (#453) 1 mentát karkötő (#1551) 2 biami kvazárlándzsa (#568)
1 saválló fülbevaló (#1552) 1 Morgan sipkája (#466) 20 bot (#4)
2 kristálygömb (#265)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
760 nyílvessző (#108) 780 remák szív (#264) 1385 purifikátor háj (#269)
1831 teriád féreg (#1276) 1639 tüske (#22) 2 lidérckorona (#531)
318 tükör (#43) 2 moa varázsdoboz (#1133) 1834 halcsont (#390)
1 fagyott kalapács (#1299) 4 draklen csizma (#1301) 2300 borkonyó bibe (#312)
179 fülemüle agyar (#267) 23156 isteni könnycsepp (#260) 8 tubarkő (#700)
1079 spiritusz (#170) 47 teriád kobak (#1461) 86 mutáns csont (#331)
76 rum (#1419) 1 fűzött kagylósor (#1493) 1 varkaudar csésze (#841)
2 Horsa hagyatéka (#1337) 840 vízionár szem (#102) 1868 ezüstdarab (#326)
2 ryuku tűvető (#1521) 1 nerub hasító (#1879) 5 nyomkereső talizmán (#671)
4 balkezes gyűrű (#1549) 2000 varányszem (#30) 1 muzsikus füles (#1657)
117 jégszilánk (#1128) 100 sárkánypikkely (#292) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
84 fokhagyma (#403) 2199 nerub szemfog (#1871) 9786 madártoll (#112)
330 kapuőr életnedv (#1996) 1 angyali sisak (#971) 6516 tinta (#101)
270 manifeszt.nyúlvány (#214)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csontpálca (#329) 3 drótszőr (#37)
5 evaporőr háj (#105) 1 kaktusztüske (#114) 1 kristályfolyadék (#449)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 tüskecsapda (#242) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 10 cirkuszi pergamen (#1233) 1 cirkuszi surranó (#1234)
1 ezüst kulcs (#184) 1 halálhozó talizmán (#813) 7 kaja (#2)
3 kerek kő (#19) 1 márványkulcs (#245) 1 nagy vaskulcs (#186)
7 rézdarab (#70) 1 smaragd kulcs (#241) 1 tankány karom (#237)
129 víz (#27) 5 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89 90 91 92 93
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
(86,91) khór darázs (#348)
(86,92) karmos tankány (#137), a 136. labirintus bejárata, oltár, halálhozó (#419), kísértetvarázsló (#424), vortexmágus (#418)
(87,90) gorombilla (#38)
(88,89) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 23. jellempróba, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(89,88) szent tölgyfa (#393), oltár, 46. jellempróba, uzbány (#102)
(90,88) pordémon (#253), cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), Pippaláb (2162. kalandozó)
(91,87) oltár, szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba
(92,84) világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(92,85) vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(92,86) manaelementál (#290), a 48. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Külön választottuk a familiárisokat, manókat és szilmilleket. Így most már egy karakter mindhárom fajból rendelkezhet eggyel.
* - Megszüntettük azt, hogy ha TU-t kap valaki egy alacsonyabb szintű karaktertől, az 5 TVP-jébe kerül neki.
* - Ezentúl csatamezőn nem csökken a felderítés szakértelem.
* - Az Aranyburkot (212. KT-képesség) megszüntettük a játékban. Azok a KT-k, akiknek megvolt a képesség, soron kívül és ingyen lecserélheti másra.

Üzenet küldése a karakternek