Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 15. 9h:06' EZ A 326. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD 327. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4796 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kissé megkarcolod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 14 kaját. 2442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 26. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
hh 449 522 522 | használod a 449. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
kf 553 554 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal |
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,12] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő átokmurgattyú nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú testét. (6 támadással 104 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ek 7 6 10 | t. energia kisütése: 7 6 10 |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 11 25 25 | mozogsz 11 25 25 |
lm 39 16 9 | mozogsz 39 16 9 |
t 275 | támadod a 275. szörnyet |
lm 905 17 | mozogsz 905 17 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
v 181 186 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,60] Épületek tűnnek fel.
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
pbe 2000 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.). 2222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 23, gyógyulás: 41, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [192,11] Dombos vidékre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anna Bella. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az ongóliant bal oldalát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével kissé megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP]. 3216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 61, gyógyulás: 22, összesen: -39 ÉP}
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Erő: | 43 (51) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 45 (49) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 40 (48) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/55 év |
Egészség: | 42 (49) | Életpont: | 730/1058 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 40 (61) | Varázspont: | 1390/577 | Pénz: | 350 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 35/1 | Pszi pont: | 186/117 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 15 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 36 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 30 |
dobófegyverek: | 14 |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 | 2. nyomkövetés: | 87 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 8 | 5. csapdakészítés: | 29 | 6. csapdaészlelés: | 27 (-4) |
7. gyógyítás: | 69 | 8. titkosírás: | 10 | 9. felderítés: | 29 |
10. szörnyidomítás: | 26 | 11. teológia: | 43 (+1) | 12. taumaturgia: | 56 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 8 | 17. szörnyismeret: | 45 | 18. pszi: | 23 |
19. zárnyitás: | 20 | 20. vadászat: | 11 | 21. vitalitás: | 2 |
22. bányászat: | 25 | 23. úszás: | 16 | 24. főzés: | 9 |
25. ordítás: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
udvarolsz a 4295. karakternek |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (62) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
bunthar (#396), tesh alligátor (#353), északi aurach (#350), bíbor szulfagor (#358), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), ősi szellem (#422), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), vark. kardtáncos (#693) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás II (#169) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | őrült varázsló (#255) | tűzgolyó (#155) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar varázsló (#271) | jégcsóva (#41) | >> | kronotapír (#286) | |
gömbvillám (#176) | >> | tűzelementál (#276) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | életpajzs (#142) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Blounther apó (#972) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
168 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | tudás gyöngye (#522) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunkó (#5) | 3 | kaja (#2) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | púderkő (#119) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | spiritusz (#170) |