316. forduló, 318. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 17. 12h:03'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,109] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 088 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 696.]

* 2. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 696.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 687.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 3. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 682.]

* 4. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 677.]

* 5. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.]

hh 348 2369 2369 használod a 348. tárgyat a 2369. tárgyat a 2369. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 955 571 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
[3 pontot használtál fel, van még 670.]
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy drakolich!

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich nyakát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a drakolich bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 57, gyógyulás: 6, összesen: -51 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1676 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154747.
[6 pontot használtál fel, van még 664.]
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi mester!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 10, gyógyulás: 72, összesen: +62 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1677 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154847.
[6 pontot használtál fel, van még 658.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[153,108] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,108] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Tűzhajú előtt. [12 pontot használtál fel, van még 646.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 641.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötétség van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Hirtelen egy húsevő magszimot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a húsevő magszim testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a húsevő magszim testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 111 életpontot sebeztél. A húsevő magszim csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 73 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [3. PONT.] Hirtelen egy húsevő magszimot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a húsevő magszim testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a húsevő magszim bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 105 életpontot sebeztél. A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 73 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lebegő gomba van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a lebegő gomba húsos törzsét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a lebegő gomba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lebegő gomba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a lebegő gomba húsos törzsét. Kritikus ütés! (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {KCC:} Din cséphadarójával meghorzsolod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 150 arany, 5 quwarg tojás, 2 zöld üveg és 2 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[44 pontot használtál fel, van még 592.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [7. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vérfürdető magszim. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 80 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vérfürdető magszim lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a vérfürdető magszim bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [10. PONT.] Hirtelen egy vérfürdető magszimot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Itt csata lesz.

A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}

Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[66 pontot használtál fel, van még 526.]

lm 17 17 1 mozogsz 17 17 1
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [13. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kputtyintó csalán lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 28, gyógyulás: 29, összesen: +1 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [15. PONT.] Hirtelen egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 23, gyógyulás: 27, összesen: +4 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kputtyintó csalán lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 109 életpontot sebeztél. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 24, gyógyulás: 23, összesen: -1 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán bal oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 24, gyógyulás: 24, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 21, gyógyulás: 23, összesen: +2 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy kputtyintó csalán lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 ragasztót [*], 1 cru formázó mintát és 1 din formázó mintát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.]
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy füst övet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy gránit szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lidérckoronát, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy q. pusztító medált, egy réz végzetmedált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy csataremák trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Drayen Kryel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Egyhelyben toporogsz.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Folytatod az utat. Az út ismét kanyarodik. [12. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [10. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [7. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [4. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [3. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [220 pontot használtál fel, van még 306.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[153,107] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ork kunyhót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 25, gyógyulás: 32, összesen: +7 ÉP}


(Továbbmész...) [154,106] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Találsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a aranylille egytálételt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.


(Továbbmész...) [155,105] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg parafenomén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 31 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 46, gyógyulás: 15, összesen: -31 ÉP}

Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. [18 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[156,104] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az arató csattanat testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
929 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [157,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [158,103] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba hullámzó testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 43 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
6 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 216, gyógyulás: 125, összesen: -91 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

[28 pontot használtál fel, van még 260.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[159,103] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [160,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint FéNYeS NaP.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 10, gyógyulás: 29, összesen: +19 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 16, gyógyulás: 33, összesen: +17 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 220.]

id 748 270 idomítod a 748. szörnyet 220 pontért
Nekikezdesz a vezérfarkas idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 260 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [195 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 17, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szuperhatalmú géniusz helyett a csúcsok csúcsa, az ászok ásza. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 478 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 35 (60) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (42) Támadás: 57 (60) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/352 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 782/1121 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 37 (51) Varázspont: 1031/322 Pénz: 16694 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 60/60 Pszi pont: 174/262 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4134 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42 562 TP-t kaptál. Jelenleg 6 502 963 TP-d van. A következő szinthez még 497 037 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/38 (+2%) szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/19 ütőfegyverek: 31/60 (+10%) lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 158/79 (+317%) 2. nyomkövetés: 62/90 3. mászás: 17/61 (+6%)
4. csapdakészítés: 35/30 (+7%) 5. csapdaészlelés: 23/95 (+306%) 6. gyógyítás: 69/15
7. titkosírás: 9/72 8. felderítés: 25/99 (+300%) 9. szörnyidomítás: 17/48 (+244%)
10. teológia: 58/84 (+2%) 11. taumaturgia: 54/85 (+4%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 16/66 (+9%) 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/91 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 4/63 (+300%)
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/83 21. bányászat: 35/39
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 21/85 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (2,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1677 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154847.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 402 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 éjkő (#2369) 1 shinai gömb (#348) 3 tinta (#101)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
225 arany (#50) 1 cru formázó minta (#300) 1 din formázó minta (#301)
9 drótszőr (#37) 1 galachmit (#310) 2 kaja (#2)
2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 5 quwarg tojás (#360)
40 ragasztó (#83) 6 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166)
2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
102
103
104
105
106
107
108
109
110
(152,108) bűbájlidérc (#761), a 74. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), húsevő magszim (#67), lebegő gomba (#39), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247), Drayen Kryel (5361. kalandozó)
(153,107) ork kunyhó (#1683), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), purifikátor (#157)
(153,108) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(154,106) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), tűzrakó hely (#1169), bávatag golombár (#165)
(154,109) drakolich (#760), zombi mester (#251)
(155,105) quwarg parafenomén (#248), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár
(156,104) arató csattanatok (#144), régészeti lelőhely (#1208), 21. jellempróba
(157,103) ezoterikus mardelek (#184), Sheran oltár, északra tartó szekérkaraván (#1215), 34. jellempróba
(158,103) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 50. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(160,103) márványtorony (#175), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek