315. forduló, 317. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 17. 9h:20'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,108] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 1316. hetének nyerőszámai: 30, 12, 28. 12 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vezérfarkas fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány vezérfarkas nyomokat fedezel fel! Előkészíted a teriád dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz minél közel lopódzni (ez rendkívül nehéz a böhömnagy hálóval a kezedben), és rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a vezérfarkas. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [9 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[16 pontot használtál fel, van még 650.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 649.]

* 2. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 640.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

* 3. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 635.]

* 4. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 630.]

* 5. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]

hu 21 280 176 hulladék: 21 280 176
Hulladékgyűjtés törölve: ormánygőte csont. Hulladékgyűjtés törölve: tyrex csont. Hulladékgyűjtés törölve: vashegyű nyíl. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

v 96 143 96 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! A varázslat kudarcot vallott, mivel a célmező nem lakott terep. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 82 14 megveszed a 82. tárgyat 14
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 280 1 megveszed a 280. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 234 1 megveszed a 234. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

f 234 kísérletezel a 234. tárggyal
Sajnos nincs nálad tatu dob. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kt 501 1 elkészíted az 501. tárgyat (1 darabot)
Ezt a tárgyat nem kell külön elkészíteni - elég, ha a FOG parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 454 1 megveszed a 454. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 470 10 megveszed a 470. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 471 10 megveszed a 471. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 539 20 megveszed az 539. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 565 5 megveszed az 565. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 570 1 megveszed az 570. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 592 5 megveszed az 592. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 700 3 megveszed a 700. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 853 3 megveszed a 853. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

hh 853 853 853 használod a 853. tárgyat a 853. tárgyat a 853. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 1223 5 megveszed az 1223. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 176 100 megveszed a 176. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

flh 20 176 felt. lőfegyver haszn. 20 a 176. tárggyal
Ok, FLH 20 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

ve 1552 1 megveszed az 1552. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kf 1552 kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
[161,109] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt ősmágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 411 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus jobb karját. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
9 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 132, gyógyulás: 90, összesen: -42 ÉP}

Második ellenfeled egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. Kritikus ütés! (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a lidércúr bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 9, gyógyulás: 69, összesen: +60 ÉP}

Találsz nála 3 sámán gyógykenőcsöt. [sámán gyógykenőcs ládikóba-> (186,106)-> 150 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1669 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154012.

(Továbbmész...) [160,109] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena fejét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a roguena testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 27, gyógyulás: 63, összesen: +36 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr köpenyét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 6, gyógyulás: 71, összesen: +65 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt ősmágus.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 405 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az élőholt ősmágus bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 96 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 90 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
9 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 184, gyógyulás: 89, összesen: -95 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 áldott követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1671 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154222.

(Továbbmész...) [159,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 60, gyógyulás: 45, összesen: -15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Százrétegű káposzta,
Benne tömérdek hangya.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. [23 pontot használtál fel, van még 593.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[158,109] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 54, gyógyulás: 115, összesen: +61 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontgólem száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem nyakát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 102, gyógyulás: 119, összesen: +17 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szubreális vámpír.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 21, gyógyulás: 50, összesen: +29 ÉP}

Találsz nála 7 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1673 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154432.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort.

(Továbbmész...) [157,109] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 114 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem jobb karját. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 141, gyógyulás: 126, összesen: -15 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a lidércúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A lidércúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 8, gyógyulás: 72, összesen: +64 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1675 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154642.

(Továbbmész...) [156,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a norpadolótika jobb első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 50, gyógyulás: 80, összesen: +30 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 22, összesen: +20 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 aranyló ugarhéjat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó fejét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kék rothasztó testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Őstroll agyalóval épp hogy eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
7 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 125, gyógyulás: 57, összesen: -68 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
[44 pontot használtál fel, van még 549.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[155,109] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 7, gyógyulás: 36, összesen: +29 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 955571 TP, -10 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -26 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 978 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy hosszú íj, egy ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] és 3 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Találsz egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy roguena került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a roguena malacfejét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a roguena jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 27, gyógyulás: 10, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [154,109] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [153,109] Még mindig az erdőben vagy.

[47 pontot használtál fel, van még 502.]

f 246 kísérletezel a 246. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 492.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 592.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

lm 5 11 17 mozogsz 5 11 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

lm 17 1 mozogsz 17 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

m 2 mozogsz keletre
[154,109] A terep továbbra is ritka erdő.

[6 pontot használtál fel, van még 586.]

szk 7004 keresed a 7004. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Napsörényt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 578.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kronokukac. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a kronokukac testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 21, gyógyulás: 26, összesen: +5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 531.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 491.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 451.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 411.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 163 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 371.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 1 11 fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.)

[11 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 20, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a vezérfarkas. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 457 pontot. A következő körben tehát 657 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.

Erő: 35 (60) Szint: 35 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (42) Támadás: 55 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/352 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 764/1131 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (51) Varázspont: 991/398 Pénz: 16469 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 60/56 Pszi pont: 174/222 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4110 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 830 TP-t kaptál. Jelenleg 5 504 830 TP-d van. A következő szinthez még 495 170 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/36 szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/19 ütőfegyverek: 31/50 (+22%) lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
154,109 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 155/62 2. nyomkövetés: 62/90 3. mászás: 17/55 (+3%)
4. csapdakészítés: 35/23 (+33%) 5. csapdaészlelés: 20/89 6. gyógyítás: 69/15
7. titkosírás: 9/72 8. felderítés: 22/99 (+8%) 9. szörnyidomítás: 15/4
10. teológia: 58/82 (+10%) 11. taumaturgia: 54/81 (+6%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 16/57 (+9%) 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/91 (+37%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/83 21. bányászat: 35/39
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 21/75 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (3,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
vezérfarkas (#748) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1675 (limit: 1675), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 154642.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 447 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 1 sáfránykő (#979) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
236 arany (#50) 4 áldott kő (#642) 1 aranyló ugarhéj (#100)
9 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369) 1 hosszú íj (#111)
11 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162
107
108
109
110
(154,109) kronokukac (#285)
(155,109) sírlidérc (#172), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), roguena (#779)
(156,109) norpadolótika (#226), grok-képződmény (#149), 49. jellempróba, drasmólyom (#60), légirozmár (#94), kék rothasztó (#421)
(157,109) 48. jellempróba, ezoterikus mardel (#184), csontgólem (#392), lidércúr (#252)
(158,109) tyrannoszaurusz rex (#160), csontgólem (#392), szubreális vámpír (#223), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(159,109) varkaudar felderítő (#7133), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(160,108) vezérfarkas (#748)
(160,109) 41. jellempróba, roguena (#779), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179)
(161,109) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252)

Üzenet küldése a karakternek