Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 28. 9h:11' EZ A 807. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 808. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 564 560 466 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat |
* 2. KP: kf 464 533 527 | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 533. tárggyal az 527. tárgyat |
* 3. KP: vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 188 71 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
* 5. KP: hh 1099 745 841 | használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: vv 64 72 224 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: hh 1101 1097 1534 | használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal felnyársalod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 776 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Cápafoggal tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
v 220 | elmormolod a 220. varázslatot |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 20 512 | energia fejlesztése 20 |
h 1755 1331 | használod az 1755. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 198 165 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
176 | 177 | 178 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[165,112] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó. {max. életpontja: 778.}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a kék rothasztó testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-15 életpont.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a kék rothasztó bal vállát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a kék rothasztó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 155, gyógyulás: 149, összesen: -6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 537 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 84 85 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
164 | 165 | 166 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ee 420 329 721 | eladod a 420. tárgyat a 329. tárgyat a 721. tárgyat |
ee 424 316 389 | eladod a 424. tárgyat a 316. tárgyat a 389. tárgyat |
ee 65 543 338 | eladod a 65. tárgyat az 543. tárgyat a 338. tárgyat |
ve 267 10 | megveszed a 267. tárgyat 10 |
ve 201 20 | megveszed a 201. tárgyat 20 |
f 267 1167 | kísérletezel a 267. tárggyal az 1167. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal teljesen átszúrod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 4, gyógyulás: 58, összesen: +54 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vámpírölővel meghorzsolod a sötét ölész testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a sötét ölész jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1343, sebződés: 137, gyógyulás: 228, összesen: +91 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Cápafoggal több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 72, gyógyulás: 62, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák jobb vállát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák testét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 19 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 12 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 245, gyógyulás: 277, összesen: +32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák véres nyúlványait. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 76 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 12 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 281, gyógyulás: 258, összesen: -23 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a magnetikus praglonc fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 9 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 24, gyógyulás: 122, összesen: +98 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 29 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló jobb lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal megdöföd a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 29, gyógyulás: 32, összesen: +3 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod az áldott okerón testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal több döféssel felnyársalod az áldott okerón testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod az áldott okerón farkát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Cápafoggal meghorzsolod az áldott okerón testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}
v 84 162 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 6 8 10 | mozogsz 6 8 10 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 4 | mozogsz északnyugatra, délre |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért |
* 3. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: kf 687 688 689 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: kf 693 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY) A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 45 (78) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 41 (53) | Támadás: | 71 (74) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 47 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/36 év |
Egészség: | 40 (53) | Életpont: | 926/1378 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (76) | Varázspont: | 1632/1261 | Pénz: | 15681 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 231/333 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/20 | ökölvívás: | 15/39 (+36%) | szúrófegyverek: | 37/37 (+5%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | 32/37 (+7%) |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mihlanil nyíl (#597) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 165,112 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/6 | Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/66 | 2. nyomkövetés: | 50/14 | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 18/15 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 22/32 (+25%) | 6. csapdaészlelés: | 13/47 |
7. gyógyítás: | 36/82 | 8. titkosírás: | 4/4 | 9. felderítés: | 26/51 |
10. szörnyidomítás: | 7/14 | 11. teológia: | 89/51 (+66%) | 12. taumaturgia: | 91/85 (+70%) |
13. szerencsejáték: | 2/20 (+11%) | 14. versengés: | 10/85 (+48%) | 15. harcművészetek: | 6/42 |
16. zene: | 30/76 | 17. szörnyismeret: | 17/58 | 18. pszi: | 21/66 (+3%) |
19. zárnyitás: | 1/50 | 20. vadászat: | 17/57 | 21. vitalitás: | 2/75 |
22. bányászat: | 33/90 (+2%) | 23. úszás: | 9/81 | 24. főzés: | 3/31 (+23%) |
25. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315), sötét ölész (#314), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | vámpirizáció (#1) (950,1) | áldomás II (#169) (912,1) | méregsemlegesítés (#14) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
puha ütés (#60) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzeső (#61) | >> | woorgard (#231) | tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 332 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | arany (#50) | 2 | agyartőr (#420) | 4 | csontpálca (#329) | |||
1 | csontpozdorja (#424) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 17 | kaja (#2) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | quwarg tojás (#360) | 6 | ragasztó (#83) | |||
2 | sallank karom (#128) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | Thargodan korona (#543) | |||
4 | vashegyű nyíl (#176) | 13 | víz (#27) | 1 | Zombilapító (#721) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 10 | fülemüle agyar (#267) | 20 | gyíkfű (#201) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kristálygömb (#265) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | pular kristály (#239) | 2 | remák szív (#264) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |
142 | 143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|