Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 13. 15h:09' EZ A 321. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 322. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 8. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal |
hu 34 19 291 | hulladék: 34 19 291 |
ek 7 19 3 | t. energia kisütése: 7 19 3 |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 21 22 | elmormolod a 21. varázslatot |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
vv 83 165 70 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot a 70. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a pszi elementál lord bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! A pszi elementál lord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A pszi elementál lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+39 varázspont). 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [366,66] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Banyapók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a Banyapók testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a Banyapók egyik lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Banyapók testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a Banyapók nyolcszemű fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 117 életpontot sebeztél. Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [367,65] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kátránygödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy taalru nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru nyakát. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 49 életpontot sebeztél. A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [366,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod az árnylord bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 140 életpontot sebeztél. Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+39 varázspont). 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [365,68] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy viharóriás barlangot. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Genius Mátra előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Notermanthi közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi bal oldalát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 21 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+39 varázspont). 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 604 1 | elkészíted a 604. tárgyat (1 darabot) |
kf 604 | kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tűzelementál testét. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a tűzelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 70 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+40 varázspont). 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Látsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a libafasírtot.
m 2 | mozogsz keletre |
kf 709 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal |
PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY) Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni! |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY) Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá. |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY) A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni. |
Erő: | 37 (40) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 48 (56) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 39 (45) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/10 év |
Egészség: | 41 (47) | Életpont: | 373/401 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (55) | Varázspont: | 1226/43 | Pénz: | 5475 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/7 | Pszi pont: | 217/211 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 276 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 29 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 77 | 3. mászás: | 12 (-3) |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 7 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 12 |
10. teológia: | 44 | 11. taumaturgia: | 57 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 35 | 15. szörnyismeret: | 23 |
16. pszi: | 32 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 26 (+4) | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 19 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 1) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bev formázó minta (#299) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | gór formázó minta (#444) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
38 | kerek kő (#19) | 1 | madártoll (#112) | 4 | mihlanil (#539) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
220 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | 7 | kátrány (#580) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil öv (#604) | 3 | mópat token (#585) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | sólyomcsőr (#1223) |