| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. márc. 10. 9h:07' EZ A 330. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 331. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | VP spórolása: 50 |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
| hh 1629 1546 | használod az 1629. tárgyat az 1546. tárgyat |
| lm 900 30 905 | mozogsz 900 30 905 |
| lm 31 900 1 | mozogsz 31 900 1 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
| m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [114,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Továbbmész...) [114,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,105] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 28 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany és egy ezüst kulcs. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [114,104] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ryuku futárbérenc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [114,102] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy!
(Továbbmész...) [114,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
| gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
| gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
| gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
| * 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
| * 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
| * 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
| Erő: | 41 (47) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
| IQ: | 44 (49) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
| Ügyesség: | 39 (45) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
| Egészség: | 37 (43) | Életpont: | 363/211 | Jellem: | gonosz (433) | Tul. pont: | -3 |
| Szerencse: | 50 (59) | Varázspont: | 771/628 | Pénz: | 30 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 138/190 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 26/30 (+3%) | szúrófegyverek: | 12/89 (+32%) |
| vágófegyverek: | 18/4 (+2%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 25/53 (+4%) |
| dobófegyverek: | 7/48 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 10/77 | 2. nyomkövetés: | 66/85 (+18%) | 3. lopás: | 13/21 |
| 4. mászás: | 11/47 | 5. csapdakészítés: | 22/33 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/26 (+34%) |
| 7. gyógyítás: | 42/67 | 8. titkosírás: | 6/39 | 9. felderítés: | 25/18 (+11%) |
| 10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 32/24 (+3%) | 12. taumaturgia: | 32/70 (+3%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
| 16. zene: | 13/50 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 9/43 | 18. pszi: | *22/100 |
| 19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 31/48 (+3%) | 21. úszás: | 10/63 |
| 22. főzés: | 11/2 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/10 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
| udvarolsz az 5484. karakternek |
| kutatsz max. 60 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért |
| készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
| technokolin (#50), bunthar (#396), gonoszok (#988), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| karmazsin huhogó (#185), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
| unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
| sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
| csontváz (#48) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
| 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
| 3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | acéltű (#334) | 7 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
| 9 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 30 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | csontpálca (#329) | |||
| 1 | ezüst kulcs (#184) | 12 | gyíkfű (#201) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 3 | rézdarab (#70) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
| 9 | ugh méreg (#166) | |||||||