Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 26. 12h:27' EZ A 807. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 808. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 564 560 466 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat |
* 2. KP: kf 464 533 527 | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 533. tárggyal az 527. tárgyat |
* 3. KP: vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 188 71 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
* 5. KP: hh 1099 745 841 | használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: vv 64 72 224 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: hh 1101 1097 1534 | használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
h 1602 258 4 | használod az 1602. tárgyat |
v 220 | elmormolod a 220. varázslatot |
ef 20 512 | energia fejlesztése 20 |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A seb azonnal beforr! Cápafoggal több döféssel felnyársalod a Zinthurg bal oldalát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 558 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod a Mnebolath bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 14, gyógyulás: 12, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Cápafoggal eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a magnetikus praglonc egyik csápját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 9 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal vállát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bal lábát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a halálhozó bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 243, gyógyulás: 50, összesen: -193 ÉP}
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
191 | 192 | 193 | 194 | |
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
[181,104] Az erdő után alacsonyhegység következik. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
180 | 181 | 182 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó bal oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 4, gyógyulás: 65, összesen: +61 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
kb 246 310 1391 | kiveszel a bankból a 246. tárgyat (310 darabot) |
bb 153 135 429 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (135 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 2 852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 24, gyógyulás: 66, összesen: +42 ÉP}
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ek'Hor szőrös kezét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ekharion dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Ek'Hor testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal megdöföd az Ek'Hor jobb vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az Ek'Hor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az Ek'Hor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ekharion dárda. 3 781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 86, gyógyulás: 56, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [179,106] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ököllel megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Cápafoggal megérinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 16, gyógyulás: 67, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [178,107] Még mindig bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 277 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 35, gyógyulás: 19, összesen: -16 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 1.]
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért |
* 3. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: kf 687 688 689 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: kf 693 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
Erő: | 45 (78) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 41 (53) | Támadás: | 71 (74) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 44 (54) | Védekezés: | 47 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/36 év |
Egészség: | 40 (53) | Életpont: | 876/1299 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 44 (76) | Varázspont: | 1632/194 | Pénz: | 18663 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 54/13 | Pszi pont: | 231/309 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/20 | ökölvívás: | 15/3 (+51%) | szúrófegyverek: | 37/32 (+3%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | 32/30 (+6%) |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mihlanil nyíl (#597) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
177,108 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/6 | Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/66 | 2. nyomkövetés: | 50/14 (+22%) | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 18/4 | 5. csapdakészítés: | 22/7 (+27%) | 6. csapdaészlelés: | 13/47 |
7. gyógyítás: | 36/82 | 8. titkosírás: | 4/4 | 9. felderítés: | 26/51 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 7/14 | 11. teológia: | 88/85 (+48%) | 12. taumaturgia: | 91/15 (+63%) |
13. szerencsejáték: | 2/9 (+11%) | 14. versengés: | 10/37 (+50%) | 15. harcművészetek: | 6/42 |
16. zene: | 30/76 | 17. szörnyismeret: | 17/58 | 18. pszi: | 21/63 (+7%) |
19. zárnyitás: | 1/50 | 20. vadászat: | 17/57 | 21. vitalitás: | 2/75 |
22. bányászat: | 33/88 (+6%) | 23. úszás: | 9/81 | 24. főzés: | 3/8 |
25. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315), sötét ölész (#314), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | vámpirizáció (#1) (958,1) | áldomás II (#169) (925,1) | méregsemlegesítés (#14) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
puha ütés (#60) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzeső (#61) | >> | woorgard (#231) | tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 332 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 7 | aranygyűrű (#193) | 1 | bányászcsákány (#434) | |||
1 | bíbor erőöv (#291) | 5 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | csatabárd (#555) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 124 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
21 | kaja (#2) | 50 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | nehezék (#258) | 189 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | ragasztó (#83) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | szeksztáns (#32) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | üllő (#1103) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
355 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | csontpálca (#329) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | ekharion dárda (#1557) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 13 | galachmit (#310) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | szerencse gyűrűje (#1391) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | ugh méreg (#166) |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|