Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 20. 9h:16' EZ A 438. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 439. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 113 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír jobb hátsó lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír bal oldalát. (4 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével épp hogy eltalálod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 36, gyógyulás: 99, összesen: +63 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Törpe szekercével végigvágod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Zarknod szemével megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. {GYD:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1615 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten fejét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (80 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó, 2 borostyán függő, egy Eldaran karkötője, egy umbatari karkötő, egy szent jogar és egy fekete gyöngy. 23570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-39 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 296, gyógyulás: 208, összesen: -88 ÉP}
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 120. varázslatot a 220. varázslatot |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
im | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 44 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
ef 5 513 | energia fejlesztése 5 |
p 195 7 | használod a 195. pszi képességet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske bal vállát. (4 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével súrolod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 0, gyógyulás: 110, összesen: +110 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Törpe szekercével felnyitod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A norpadolótika elhibázza az ütést csápjával. A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
jlk 1317 | jelszó kimondása 1317 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza bal vállát. (4 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a massza kocsonyás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. A massza sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a massza rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 4561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 0, gyógyulás: 91, összesen: +91 ÉP}
h 697 2400 | használod a 697. tárgyat |
v 22 171 4 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
201 | 202 | 203 | |
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 32 1 | megveszed a 32. tárgyat 1 |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 497 8 4 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón bal első lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével súrolod az áldott okerón testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 0, gyógyulás: 114, összesen: +114 ÉP}
m 4 1 | mozogsz délre, északkeletre |
(Továbbmész...) [203,94] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy friss csatamező van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 29 arany, egy borostyán függő, egy fekete gyöngy, egy rejtőköpeny, 2 vasérc és egy ezüst nyaklánc. 4586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 0, gyógyulás: 135, összesen: +135 ÉP}
kb 686 1 | kiveszel a bankból a 686. tárgyat (1 darabot) |
kt 701 1 | elkészíted a 701. tárgyat (1 darabot) |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
201 | 202 | 203 | 204 | |
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
[181,104] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Jól kivehetőek a távolban.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
kb 4 2 | kiveszel a bankból a 4. tárgyat (2 darabot) |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 503 215 117 | t. energia kisütése: 503 215 117 |
180 | 181 | 182 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[215,117] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. {GYD:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. {GYD:} Törpe szekercével felnyitod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 49 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy kék orchidea. 5803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 31, gyógyulás: 52, összesen: +21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Törpe szekercével kilukasztod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
a 403 2218 1 | átadod a 403. tárgyat a 2218. kalandozónak (1 darabot) |
aa 150 1102 214 | átadod a 150. tárgyat az 1102. tárgyat a 214. tárgyat |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 11 VP-t.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 126. labirintus. Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 11 VP-t.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 131. labirintus. A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 150. Kapsz 11 VP-t.]
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
RHOI SISAKJA (1422. TÁRGY) Lassan belátod, hogy minél többet tudsz meg a ryukukról, annál több új kérdés merül fel benned. Szinte minden legendájuk tartalmaz valami érdekességet, így Rhoi-pex története is biztosan segített felfedezni eme remek fejfedő elkészítésének titkát. A legendás páncélkovács szálfatermetű, izmos fiatalember volt, rettenthetetlen a harcban és igencsak ügyeskezű a fújtató mellett. Ő volt az első ryuku kovács az Élő Istenek korszakának beköszönte óta, aki a titanitot ismét használni kezdte, és újfajta sisakot alkotott belőle. A történet szerint Rhoi-pex épp elkészült az első titanit sisakkal, mikor rablók támadtak rá, az istenek háta mögötti, kis műhelyében. Ő azonban nem rettent meg. Fejébe nyomta e remekművet, és egy szál kovácskötényben, puszta kézzel verte szét a banditákat. Az alapanyag adott: 4 titanit, amit 10 pirkit elégetésével tudsz egy vaskohóban felolvasztani. A sisak pontos alakját 1 bev formázóminta adja, a súlyát pedig 3 mithril csökkenti. Érdekes, hogy ha a mithrilt titanittal ötvözik, a megmunkálásához nem kell mágia, csupán kőkalapács. A munka 150 TVP-nyi ideig tart, de az eredmény megéri a fáradozást: mert ez a fejfedő +10 sebzést és +10 védettséget biztosít viselőjének. Ja, és persze átadhatatlan. |
VARKAUDAR PUSZTÍTÓ (7134. SZÖRNY) A hegyek mélyi városokban régóta készülhetett már valami. Ennek ékes bizonyítéka az a harcos, akivel szembekerültél. Páncélzata vastag, fegyverzete kiváló minőségű, ráadásul egy hasznosnak tűnő mutáció miatt iszonyatosan nagyra nőtt és kettő helyett négy fegyverforgató karja van! Ez a páncélba burkolt, négykarú veszedelem minden offenzív hadvezér álma, kiválóan alkalmazható egyedül és támadó ékben egyaránt. Nem retten meg semmitől, remekül harcol, ráadásul sok varázslatra még immúnis is. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY) Az árnymanó rád vigyorog. - Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent! A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj. |
Erő: | 55 (101) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 58 (106) | Támadás: | 87 (94) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 46 (77) | Védekezés: | 144 (152) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/79 év |
Egészség: | 51 (103) | Életpont: | 1671/1712 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 53 (108) | Varázspont: | 2647/1749 | Pénz: | 20994 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 54/53 | Pszi pont: | 546/651 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/56 | ökölvívás: | 27/94 | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 24/24 (+13%) | ütőfegyverek: | 39/65 (+12%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 36/2 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
215,117 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 181,104 |
Kedvenc táborhely: 215,117 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 11. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/20 | 2. nyomkövetés: | 58/90 (+5%) | 3. mászás: | 23/9 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 33/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 20/57 | 6. gyógyítás: | 13/73 |
7. titkosírás: | 10/4 (+12%) | 8. felderítés: | 24/13 | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 120/22 (+48%) | 11. taumaturgia: | 128/88 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 18/30 |
13. versengés: | 26/5 | 14. harcművészetek: | 29/5 | 15. zene: | 9/64 |
16. szörnyismeret: | 51/10 (+37%) | 17. pszi: | 44/72 (+7%) | 18. zárnyitás: | 23/75 |
19. vadászat: | 11/63 | 20. vitalitás: | 2/68 | 21. bányászat: | 36/88 (+2%) |
22. úszás: | 11/91 | 23. főzés: | 20/43 (+11%) | 24. csapatmunka: | 5/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), csontváz lord (#177) (csak egyszer), tesh alligátor (#353), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
nagyobb agypajzs (#120) | hatalomvarázs (#220) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | lélekorzó (#390) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | |
agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 128 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 60 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | elf tekercs (#683) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
14 | gyógykenőcs (#313) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | háború gyűrűje (#722) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 4 | kaja (#2) | 2 | koponya szimbólum (#139) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | rövid kard (#171) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
1 | troll csont (#704) | 4 | varkaudar csont (#1113) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
952 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | bot (#4) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
24 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 6 | kerek kő (#19) | |||
7 | madártoll (#112) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
40 | pirkit (#153) | 6 | ragasztó (#83) | 1 | Rahn ékkő (#701) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
7 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
22 | vasérc (#152) |