313. forduló, 315. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 15. 16h:04'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,108] koordinátán.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 155 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 663.]

* 2. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 663.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [9 pontot használtál fel, van még 654.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 654.]

* 3. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 649.]

* 4. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 644.]

* 5. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]

kf 969 kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[178,108] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 38 életpontot vesztettél. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 224, gyógyulás: 235, összesen: +11 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 59, gyógyulás: 76, összesen: +17 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt ősmágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 406 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 163, gyógyulás: 93, összesen: -70 ÉP}

Találsz nála 6 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1639 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 150917.
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) [177,108] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszi őselementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 40, gyógyulás: 53, összesen: +13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}

Második ellenfeled egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 118, gyógyulás: 118, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 életvízet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1641 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 151117.
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Találsz egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy éjkornis lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az éjkornis nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály, 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 57, gyógyulás: 69, összesen: +12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy bolyongó lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 22, gyógyulás: 82, összesen: +60 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy quwarg szellem.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem jobb vállát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3 395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 133, gyógyulás: 101, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 ork csodaszert. [ork csodaszer ládikóba-> (186,106)-> 54 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1643 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 151317.
[28 pontot használtál fel, van még 612.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[175,108] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt hadúr áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 81, gyógyulás: 81, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy drakolich.

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich fejét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vörös zyelt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1645 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 151517.

(Továbbmész...) [174,108] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 23, gyógyulás: 49, összesen: +26 ÉP}

A következő ellenfél egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr köpenyét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a lidércúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 9, gyógyulás: 76, összesen: +67 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 jégpasztillát. [jégpasztilla ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1647 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 151717.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor császár közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {KCC:} A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 142, gyógyulás: 138, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [173,108] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy bolyongó lidérc áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolyongó lidérc fejét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 36, gyógyulás: 81, összesen: +45 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy quwarg szellem.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 145, gyógyulás: 100, összesen: -45 ÉP}

Találsz nála 15 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1649 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 151917.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 123 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 22, gyógyulás: 62, összesen: +40 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 587.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[172,108] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 7, gyógyulás: 74, összesen: +67 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. A következő ellenfél egy quwarg szellem.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 415 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a quwarg szellem testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3 558 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 148, gyógyulás: 39, összesen: -109 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vortexvesszőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1651 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 152122.
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [171,108] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a zombi jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
30 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Még semmi! Azért nem adod fel. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 24, gyógyulás: 34, összesen: +10 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [170,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 122, gyógyulás: 123, összesen: +1 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester bal lábát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 22, gyógyulás: 88, összesen: +66 ÉP}

Találsz nála 1 tudás gyöngyét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1653 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 152332.
Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 550.]

m 6 mozogsz nyugatra
[169,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Mi illik legjobban egy szép piros cipőhöz?
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 28, gyógyulás: 88, összesen: +60 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kronotapír közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 91, gyógyulás: 13, összesen: -78 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 516.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 471.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 431.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 391.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 351.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 311.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 271.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 231.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 33 (58) Szint: 36 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (42) Támadás: 56 (59) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/352 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 774/1038 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 37 (51) Varázspont: 1022/423 Pénz: 15443 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 60/36 Pszi pont: 174/140 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4063 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 74 693 TP-t kaptál. Jelenleg 6 308 363 TP-d van. A következő szinthez még 191 637 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/36 szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/19 (+3%) ütőfegyverek: *30/100 lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 155/62 (+17%) 2. nyomkövetés: 62/90 3. mászás: 17/51
4. csapdakészítés: 34/83 (+7%) 5. csapdaészlelés: 20/89 6. gyógyítás: 69/15
7. titkosírás: 9/60 8. felderítés: 22/91 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/4
10. teológia: 58/41 (+512%) 11. taumaturgia: 54/69 (+502%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 16/48 (+9%) 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/54 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/83 (+9%) 21. bányászat: 35/21
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 21/55 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (1,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1653 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 152332.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 498 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 fenőkő (#1618) 2 isteni könnycsepp (#260)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
160 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 éjkő (#2369)
2 életvíz (#1500) 3 kaja (#2) 1 pular kristály (#239)
1 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tudás gyöngye (#522)
1 vörös zyel (#606) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
107
108
109
(169,108) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kputtyintó csalán (#247), kronotapír (#286)
(170,108) Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239), csontgólem (#392), zombi mester (#251)
(171,108) zombi (#49), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 26. jellempróba
(172,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165), lidércúr (#252), quwarg szellem (#676)
(173,108) Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388), quwarg szellem (#676), kronokukac (#285)
(174,108) bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), purifikátor császár (#393)
(175,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bűbájlidérc (#761), élőholt hadúr (#371), drakolich (#760)
(176,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), éjkornis (#228), bolyongó lidérc (#388), quwarg szellem (#676)
(177,108) oltár, 34. jellempróba, pszi őselementál (#258), zombi mester (#251), csontgólem (#392)
(178,108) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), korinthai amőba (#420), bávatag golombár (#165), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), trikornis herceg (#261)

Üzenet küldése a karakternek