312. forduló, 314. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 10. 9h:37'
EZ A 321. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
322. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 smaragd védőgyűrűt (99 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (499 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 rémplazmát (150 arany), 1 Natharion amulettet (1000 arany), 1 Bufa páncélját (1500 arany), 1 ryuku derékszíjat (300 arany). Átveszed a sikeresen eladott 65 fekete gyöngy (eladási ár: 390 arany, ebből a kezelési költség: 31 arany), 2 küklopsz szem (eladási ár: 212 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 20 ovimon-bogyót.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a mutáns kopó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) saválló fülbevalót (ld. enc.).
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy pszi elementál nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Jól harcoltál! (+38 varázspont.) 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 493.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 491.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+14 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 498.]

* 5. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Gyorsvarázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 492.]

* 6. KP: használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 491.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 490.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 8. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 4 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 809 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 489.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
A ruhádra illeszted az örökkéval.tűzopálját. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

le 1536 leveszed/lerakod az 1536. tárgyat
Leszeded hátasodról a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

kb 392 1 kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kilukasztod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 108 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kiváló munka volt (+39 varázspont). 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 473.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

kno 3 4 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 473.]

ek 7 3 4 t. energia kisütése: 7 3 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 473.]

vv 70 165 elmormolod a 70. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 472.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,106) pszi elementál (#221), bundás csirmáz (#93)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy drakolder gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Friedurgonoma trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Gilette. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Gondolatolvasás: ft 9095; ft 9098; ft 9097;} (Csábmosoly.) Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 377 2 megveszed a 377. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa smaragdot. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 444 1 megveszed a 444. tárgyat 1
Vásároltál 1 gór formázó mintát. 50 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 460.]

ve 34 1 megveszed a 34. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kt 518 2 elkészíted az 518. tárgyat (2 darabot)
Nincs annyi varázspontod, amennyi a tárgy elkészítéséhez szükséges varázslathoz kellene. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kf 518 742 538 kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat a 742. tárggyal az 538. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Magadra öltöd a Bufa páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

m 8 3 8 mozogsz északra, délkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kreommat-liliomot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Szörnyen éhezel. (-4 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 2697 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,107] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb vállát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 160 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 54 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,106] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [75 pontot használtál fel, van még 385.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[193,105] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. Óriásölővel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 128 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). {GYD:} Óriásölővel kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 111 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb vállát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 77 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Kiváló munka volt (+39 varázspont). 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus! Micsoda meglepetés, ez Quwargamanga! (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga jobb hátsó lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a Quwargamanga jobb első lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Quwargamanga testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Óriásölővel megvagdalod a Quwargamanga jobb oldalát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics (ld. enc.). Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 3486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,104] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronokukac lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac bal oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 116 életpontot sebeztél. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Longnower előtt. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 305.]

v 21 36 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 36 kaja. [-108 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[192,102] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Yván orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Jókorjött Esővel. Ő Nyárizápor férje! Elenios püspöke. Egy arany pikkelyvértet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mentát karkötőt, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ritualista övet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vezérfarkas trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy sárgarigó piheg a vállán. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. (Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 295.]

a 642 3113 5 átadod a 642. tárgyat a 3113. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 áldott követ Jókorjött Eső részére. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

aa 538 1324 363 átadod az 538. tárgyat az 1324. tárgyat a 363. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Bufa páncélját Jókorjött Eső részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku derékszíjat Jókorjött Eső részére. Ok, sikeresen átadtál 5 ezüsttollú nyilat Jókorjött Eső részére. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[192,103] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy roguena. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 2 kaját. Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sardullah Sharpa előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor frötymögő kérgét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvágod az aurapollátor fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 127 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy halálosztó kain!

Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain farkát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-14 életpont.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 121 életpontot sebeztél. A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 1 bíbor erőövet. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,104] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Találsz egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Látsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Big G irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kreommat-liliomot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy raaba-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,105] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis herceg. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Karón Varjúval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hősiesítő medált, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy Blounther apó trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. {Gondolatolvasás: fl 1 50; fl 3 50; fl 4 50; fl 5 50; fl 7 50 (ejnye!); fl 8 50; fl 9 50; fl 2 50;} (Csábmosoly.) {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy jégelementál (ld. enc.)} A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (-1 poszogó mösze.) Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 2697 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 195.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 155.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+14 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 125.]

* 5. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 123.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat
Elteszed az örökkéval.tűzopálját.
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 18, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUTÁNS KOPÓ (582. SZÖRNY)
Az Alkotók által létrehozott, őrző feladatokra szánt lények második generációja. A vérmesebb fajtából származó hatlábú ebek a legkisebb lelkiismeret furdalás nélkül nekitámadnak mindenkinek, aki hívatlanul kyorg földre merészkedik. A korai időkben Bropxat, a nagy tudós volt az, aki miután kidolgozta a fiatal kyorgok számára a megmérettetés akadálypályáját, ezekkel a dögökkel népesítette be azt. És még ha a vehemens versenyzők többször meg is tisztították a labirintust ezektől a kiismerhetetlen vadállatoktól, egy-két Alkotó mindig készenlétben állt, hogy pár órányi munkával újabb szörnyarzenált vonultathassanak fel.

SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY)
Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére.

BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY)
Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja.

RYUKU DERÉKSZÍJ (1324. TÁRGY)
A ryuku derékszíj valamilyen állat bőréből készült, ezüstdíszítésű öv. Egyfajta kitüntetés, érdemeik elismerése a közkatonák számára, ha ilyet viselhetnek. A derékszíjat te is felcsatolhatod magadra, ilyenkor +3 védettséget, +30 max. ÉP-t kapsz, valamint a forduló elején 30 ÉP-vel többel regenerálódsz. A tárgy viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned.

GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni.

QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

KRONOKUKAC (285. SZÖRNY)
A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben.

JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY)
A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios főpapja vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 36 (39) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 165 cm
IQ: 48 (56) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 39 (45) Védekezés: 67 Menekülés: 30 % Életkor: 8/7 év
Egészség: 41 (47) Életpont: 371/428 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 48 (54) Varázspont: 1226/104 Pénz: 5505 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 35/6 Pszi pont: 217/227 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 276
Eddig összesen 2916 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24311 TP-t kaptál. Jelenleg 2877073 TP-d van. A következő szinthez még 122927 TP szükséges. Trófeáid: kiütéses negátor, halálelementál, őrjáratozó katona. A 308. fordulódban 13535 arany került a bankszámládra. 13873 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 29 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 30

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 76 3. mászás: 16 (+8)
4. csapdakészítés: 24 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 24 9. szörnyidomítás: 12
10. teológia: 44 11. taumaturgia: 57 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 25 14. zene: 35 (+1) 15. szörnyismeret: 23
16. pszi: 32 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 5
19. bányászat: 22 20. úszás: 9 21. főzés: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) láth. észlelése (#78)
szemmelverés (#137) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 26. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
pszi ragyogás (#166) >> pszi őselementál (#258) gyóntatás (#56) >> Authoricus (#1671)
élőholt pozdorja (#134) >> taalru (#249) élőholt pozdorja (#134) >> magnetikus praglonc (#200)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 1)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
81 arany (#50) 5 áldott kő (#642) 3 drótszőr (#37)
5 ezüsttollú nyíl (#363) 3 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 3 mákrózsa virág (#56) 1 rókafarok (#124)
1 varázskő (#305) 6 víz (#27) 1 Bufa páncélja (#538)
1 ryuku derékszíj (#1324)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bíbor erőöv (#291) 6 csalánvirág (#582)
7 ében toboz (#578) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gór formázó minta (#444)
1 ilkin érc (#232) 18 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 mászó-karperec (#392) 2 moa smaragd (#377) 1 remák szív (#264)
1 sáfránypor (#211) 1 térhajlító kavics (#1539)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,102) Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Jókorjött Eső (3113. kalandozó)
(192,103) roguena (#779), kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168)
(192,104) kihívás tornya (#502), Sheran oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(192,105) Fairlight rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 255. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), trikornis herceg (#261), Karón Varjú (3779. kalandozó)
(192,106) pszi elementál (#221), bundás csirmáz (#93), grok-képződmény (#149), Leah oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(193,103) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 22. jellempróba, művészi porolit (#720)
(193,104) kronokukac (#285), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), oltár
(193,105) manaelementál (#290), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, quwarg nagymester (#214), Quwargamanga (#963)
(193,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, 48. jellempróba, szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534)
(193,107) quwarg harcosok (#201), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek