312. forduló, 314. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 15. 13h:04'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,103] koordinátán.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+164 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 088 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 662.]

* 2. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 662.]
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 653.]
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy krathan csontváz hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [16 pontot használtál fel, van még 637.]

* 3. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 4. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

* 5. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 623.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 583.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csápos otagi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi nyálkás csápját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 80, gyógyulás: 119, összesen: +39 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 543.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 503.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[186,104] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 58, gyógyulás: 59, összesen: +1 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Van itt egy füstös lebuj (716. épület.).
Összeakadsz Bűvös Bonyókkal. Kíséretébe tartozik egy ősvámpír mágus. A harci mágusok rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy árnyékpáncélt, egy balkezes gyűrűt, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy not. pusztító éremet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy purifikátor övet, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Sztázisköpenyt, egy taumaturgikus övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy Tsutomu amulettjét, egy tűzhaj diadémet, egy Uterenth csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Handastye gyermeke trófea, egy dűneelf zombi trófea és egy délceg árnylény trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy mérg. teriád tőr. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [186,105] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb karját. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 32, gyógyulás: 48, összesen: +16 ÉP}

Van itt egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 61, gyógyulás: 62, összesen: +1 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 aenouth ködkürtöt 460 aranyért, 1 alligátorbőrt 10 aranyért, 1 arany pikkelyvértet 500 aranyért, 3 darázsszárnyat 12 aranyért, 3 fiatalság italát 240 aranyért, 2 hókutya nyakörvet 20 aranyért, 1 mentát koronát 500 aranyért, 3 ryuku védőkenőcsöt 72 aranyért, 4 sámán gyógykenőcsöt 200 aranyért.
[18 pontot használtál fel, van még 485.]

ve 348 5 megveszed a 348. tárgyat 5
Vásároltál 5 shinai gömböt. 1200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

hh 348 2369 2369 használod a 348. tárgyat a 2369. tárgyat a 2369. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 1 041 588 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
[3 pontot használtál fel, van még 482.]
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy lidércúr!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával megütöd a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 8, gyógyulás: 72, összesen: +64 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1626 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 149617.
[6 pontot használtál fel, van még 476.]
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt hadúr!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr fejét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az élőholt hadúr bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 71, gyógyulás: 81, összesen: +10 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1627 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 149717.
[6 pontot használtál fel, van még 470.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[185,107] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona bal karját. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 113 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (11 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 3 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél.
A 3 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP]. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 219, gyógyulás: 177, összesen: -42 ÉP}

Van itt egy piroslámpás ház (637. épület.).

(Továbbmész...) [184,108] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy roguena nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 44, gyógyulás: 62, összesen: +18 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 114, gyógyulás: 115, összesen: +1 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a drakolich jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 68, gyógyulás: 8, összesen: -60 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1629 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 149917.
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt hadúr áll veled szemben.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+869 varázspont.)

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr bal oldalát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 64, gyógyulás: 77, összesen: +13 ÉP}

Második ellenfeled egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem jobb lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 88, gyógyulás: 108, összesen: +20 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sáfránykövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1631 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 150117.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. [18 pontot használtál fel, van még 452.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[182,108] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy drakolich áll veled szemben.

A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich bal hátsó lábát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 75, gyógyulás: 9, összesen: -66 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich.

A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}

Találsz nála 1 keg gombát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1633 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 150317.

(Továbbmész...) [181,108] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 35, összesen: +33 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 16, gyógyulás: 35, összesen: +19 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [180,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északra nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt ősmágus áll veled szemben.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 411 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 131 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Din cséphadarójával súrolod az élőholt ősmágus fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 237, gyógyulás: 95, összesen: -142 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bolyongó lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 38, gyógyulás: 85, összesen: +47 ÉP}

Találsz nála 1 Blounther gyűrűjét. [Blounther gyűrűje ládikóba-> (187,107)-> 600 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1635 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 150517.
[46 pontot használtál fel, van még 406.]

m 6 mozogsz nyugatra
[179,108] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy halálbokort.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy animált hókutya.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 407 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az animált hókutya jobb karját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 3 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 90, gyógyulás: 53, összesen: -37 ÉP}

A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 32, gyógyulás: 54, összesen: +22 ÉP}

Találsz nála 1 aranyló ugarhéjat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1637 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 150717.
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 400.]

szk 979 keresed a 979. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Hoxxurtont. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 7001 1132 leírod a 2826. kalandozónak a 7001. szörnyet az 1132. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Krogan, a pusztító. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) acéltűz nyílhegyet. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 7004 1222 leírod a 2826. kalandozónak a 7004. szörnyet az 1222. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Napsörény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hattyútollat. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 7006 1226 leírod a 2826. kalandozónak a 7006. szörnyet az 1226. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy királyi őrjáratos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hattyútoll vánkost. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 7007 1280 leírod a 2826. kalandozónak a 7007. szörnyet az 1280. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Whurphöl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teriád háló-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 1375 1281 leírod a 2826. kalandozónak az 1375. kalandozót az 1281. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Worm. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teriád dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 1557 1529 leírod a 2826. kalandozónak az 1557. kalandozót az 1529. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Killmister. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 1603 1561 leírod a 2826. kalandozónak az 1603. kalandozót az 1561. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Templar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 1609 1670 leírod a 2826. kalandozónak az 1609. kalandozót az 1670. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Joachim S.kisöccse. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zúzókesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

in 2826 1633 2108 leírod a 2826. kalandozónak az 1633. kalandozót a 2108. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Srydon Crow. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 392.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 352.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 6, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 654 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 32 (57) Szint: 36 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 56 (59) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 36/351 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 774/796 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 37 (48) Varázspont: 976/713 Pénz: 15283 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 60/26 Pszi pont: 174/128 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4039 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 66 744 TP-t kaptál. Jelenleg 6 233 670 TP-d van. A következő szinthez még 266 330 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/36 (+1%) szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/16 ütőfegyverek: *30/100 (+20%) lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 155/45 (+17%) 2. nyomkövetés: 62/90 3. mászás: 17/51 (+6%)
4. csapdakészítés: 34/76 (+7%) 5. csapdaészlelés: 20/89 6. gyógyítás: 69/15
7. titkosírás: 9/60 8. felderítés: 22/84 9. szörnyidomítás: 15/4
10. teológia: 53/29 (+14%) 11. taumaturgia: 49/67 (+2%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 16/39 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/54 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/74 (+6%) 21. bányászat: 35/21
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 21/45 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (7,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1637 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 150717.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 498 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 alligátorbőr (#661) 1 arany pikkelyvért (#456)
3 darázsszárny (#652) 2 drótszőr (#37) 2 éjkő (#2369)
3 fiatalság itala (#473) 2 hókutya nyakörv (#1077) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 mentát korona (#1559) 3 ryuku védőkenőcs (#1154) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1607 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 fokhagyma (#403)
1 fűszertartó (#210) 2 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 manakristály (#500) 1 sáfránykő (#979) 2 sáfránypor (#211)
4 shinai gömb (#348) 3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188
102
103
104
105
106
107
108
109
(179,108) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), animált hókutya (#651), szubreális vámpír (#223)
(180,108) élőholt ősmágus (#179), bolyongó lidérc (#388)
(181,108) márványtorony (#175), 34. jellempróba, oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), óriáspók (#303)
(182,108) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, drakolich (#760)
(183,108) élőholt tigris (#766), élőholt hadúr (#371), csontgólem (#392), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)
(184,108) gumifa (#38), Tharr oltár, roguena (#779), csontgólem (#392), drakolich (#760)
(185,107) piroslámpás ház (#637), Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), őrjáratozó katona (#274)
(186,104) őrült varázsló (#255), füstös lebuj (#716), nekrofun (#173), 34. többszemélyes kaland, Bűvös Bonyók (5175. kalandozó)
(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár, részeg kalandozó (#187)
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), őrült varázsló (#255), lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371)
(187,103) csápos otagi (#395)

Üzenet küldése a karakternek