311. forduló, 313. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 15. 10h:03'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,104] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 mentát korona (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 bozontfonat (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 mágusköpenyt, 5 fokhagymát.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 088 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 652.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy gothag döglidérc hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [16 pontot használtál fel, van még 636.]

* 3. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 631.]

* 4. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 626.]

* 5. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.]

v 85 elmormolod a 85. varázslatot
18 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

kf 969 kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[182,103] Továbbra is alacsonyhegység. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy umbatari bromag. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Őstroll agyalóval súrolod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az umbatari bromag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 104 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 4 204 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 215, gyógyulás: 175, összesen: -40 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt ősmágus áll veled szemben.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus bal karját. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 9 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 180, gyógyulás: 14, összesen: -166 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír bal vállát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Találsz nála 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1609 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147832.

(Továbbmész...) [183,102] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant bal lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 7 arany. 3 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 84, gyógyulás: 12, összesen: -72 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc bal vállát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vitalitásod védelmez. {GYD:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 3 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 99, gyógyulás: 21, összesen: -78 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt ősmágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus bal vállát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt ősmágus nyakát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 228 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted az élőholt ősmágus jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 98 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 9 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 470, gyógyulás: 13, összesen: -457 ÉP}

Találsz nála 1 esszenciakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1611 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148042.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+94 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.

(Továbbmész...) [184,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az ekharion nyakát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 120 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 kaktuszbogyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1613 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148252.
[82 pontot használtál fel, van még 540.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[185,101] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal oldalát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont és egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 99 életpontot sebeztél. A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy orgoró jön feléd.

A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az orgoró fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgoró testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [186,101] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy bolyongó lidérc.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 3 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 48, gyógyulás: 5, összesen: -43 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1615 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148462.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Glandyth vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült kultúrmasztodon. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}


(Továbbmész...) [187,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy quwarg szellem.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem bal karját. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 3 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 151, gyógyulás: 6, összesen: -145 ÉP}

Második ellenfeled egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr jobb vállát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a lidércúr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 3 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 áldott követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1617 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148672.
[47 pontot használtál fel, van még 493.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[188,101] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis herceg. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy élőholt ősmágus száll szembe veled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 9 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 245, gyógyulás: 15, összesen: -230 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy quwarg szellem.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 3 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 143, gyógyulás: 6, összesen: -137 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 toxylt. (Nincs mibe rakni 1 toxylt.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1619 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 148882.
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+96 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [189,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontgólem száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem bal karját. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 4 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 123, gyógyulás: 25, összesen: -98 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mammut zombi.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mammut zombi bal hátsó lábát. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a mammut zombi testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 66 életpontot vesztettél. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd a mammut zombi testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mammut zombi testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Összetipor lábával. 79 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 7 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1178, sebződés: 360, gyógyulás: 44, összesen: -316 ÉP}

Találsz nála 3 Thargodan esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1621 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 149092.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+96 életerő.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[92 pontot használtál fel, van még 401.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [500 tapasztalati pontot kaptál.] Az apóka mohón veszi kézbe a galachmit köveket, szeretettel forgatja, dédelgeti őket, majd egy rongyba csavarja, és elteszi asztala egyik fiókjába. Ezután felhúzza a csizmát kifehéredett lábára, és élvezettel elnyújtózkodik.
- Szimpatikus vagy nekem! - fordul hozzád. - Most pedig lássunk munkához. Néhány évvel ezelőtt, a drakolderek utáni kutatás során bukkantam erre a térképre. Ebben (az egyébként feltehetően igen veszélyes) labirintusban könnyen lehet, hogy megtalálhatod a pálca egy darabját! Alaposan megvizsgálod a térképet. - Ja, és még valami: rendünknek több tagja is él hasonlóan csendes helyen, bármelyikünkhöz fordulhatsz a továbbiakban, nemcsak hozzám!

6 4 1
7 5 2
3
8
14
17
9 13
11 16
10 15
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 74. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 111, délre 21 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[188,102] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 4 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 140, gyógyulás: 28, összesen: -112 ÉP}

A következő ellenfél egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a lidércúr bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 3 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 életvízet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1623 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 149302.
Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [187,103] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem bal oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 4 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 118, gyógyulás: 24, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+92 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1625 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 149512.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[52 pontot használtál fel, van még 344.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 299.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 155 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 23, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 653 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOXYL (591. TÁRGY)
A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 31 (56) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 54 (57) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 36/348 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 757/593 Jellem: semleges Tul. pont: -4
Szerencse: 37 (48) Varázspont: 936/0 Pénz: 13676 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 60/16 Pszi pont: 174/102 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4018 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101 432 TP-t kaptál. Jelenleg 5 125 338 TP-d van. A következő szinthez még 374 662 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/35 szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/16 ütőfegyverek: 30/80 (+36%) lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 155/28 (+51%) 2. nyomkövetés: 62/90 (+15%) 3. mászás: 17/45
4. csapdakészítés: 34/69 (+7%) 5. csapdaészlelés: 20/89 6. gyógyítás: 69/15 (+100%)
7. titkosírás: 9/60 8. felderítés: 22/84 (+3%) 9. szörnyidomítás: 15/4
10. teológia: 53/15 (+3%) 11. taumaturgia: 49/65 (+1%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 16/39 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/54 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/68 (+15%) 21. bányászat: 35/21 (+12%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 21/35 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1625 (limit: 1665), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 149512.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 643 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 3 galachmit (#310) 9 víz (#27)
1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
188 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 1 borkonyó bibe (#312)
1 éjkő (#2369) 1 életvíz (#1500) 1 esszenciakristály (#350)
17 kaja (#2) 3 kaktuszbogyó (#429) 9 mákrózsa virág (#56)
1 megsemmisítő (#1540) 1 mutáns csont (#331) 2 rézdarab (#70)
3 szvó-ektoplazma (#151) 3 Thargodan esszencia (#328) 5 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190
100
101
102
103
104
105
(181,104) bányászház (#700)
(182,103) érclelőhely, umbatari bromag (#770), élőholt ősmágus (#179), szubreális vámpír (#223)
(183,102) ongóliant (#159), bolyongó lidérc (#388), élőholt ősmágus (#179), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, érclelőhely
(184,101) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ekharion (#232), drakolich (#760), szubreális vámpír (#223)
(185,101) Raia szent lovagja (#239), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), 47. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(186,101) quwarg királynők (#153), bolyongó lidérc (#388), drakolich (#760), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), Fairlight oltár, kultúrmasztodon (#227)
(187,101) bűbájlidérc (#761), quwarg szellem (#676), lidércúr (#252)
(187,103) kputtyintó csalán (#247), csontgólem (#392), zombi mester (#251), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 45. jellempróba, bűbájlidérc (#761)
(188,101) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, trikornis herceg (#261), élőholt ősmágus (#179), quwarg szellem (#676)
(188,102) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombárok (#165), csontgólem (#392), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761)
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), barátság szent tüze (#484), 46. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), csontgólem (#392), mammut zombi (#654)

Üzenet küldése a karakternek