Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 3. 14h:59' EZ A 320. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 321. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 8. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal |
kb 1230 1230 1229 | kiveszel a bankból az 1230. tárgyat (1230 darabot) |
kt 1231 | elkészíted az 1231. tárgyat |
bb 691 1230 618 | beraksz a bankba a 691. tárgyat (1230 darabot) |
szk 293 294 | keresed a 293. szörnyet a 294. szörnyet |
vv 83 165 160 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 70 113 | elmormolod a 160. varázslatot a 70. varázslatot a 113. varázslatot |
ftv 134 200 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 200. szörnyet |
ftv 134 249 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 249. szörnyet |
t 279 1 | támadod a 279. szörnyet |
kt 590 | elkészíted az 590. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 139 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod az elemi rin vakítófényű bőrét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az elemi rin bal vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 180 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Óriásölővel végigvagdosod az elemi rin jobb oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az elemi rin bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az elemi rin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) Jól harcoltál! (+39 varázspont.) Magad mögé lököd a pitiáner magnetikus praglonc trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes elemi rin trófeát. 6648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [363,62] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 169 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy árnylord. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord jobb lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 105 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az árnylord, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+39 varázspont). 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 6 3 5 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál nyakát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a halálelementál bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 135 életpontot sebeztél. A halálelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. {KCC:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 149 életpontot sebeztél. Mancsával a halálelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+39 varázspont). Messze hajítod a vacak kis elemi rin trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes halálelementál trófeát. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió bal első lábát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 100 életpontot sebeztél. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (ld. enc.) Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort. (ld. enc.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gordon Marlo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [362,65] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.
(Továbbmész...) [363,66] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gunymák anyó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
m 2 | mozogsz keletre |
[364,66] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában.
kf 607 | kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat |
v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
fkt 56 10 1 | felt. készítesz az 56. tárgyat (10 darabot) |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
TERIÁD VADÁSZ (796. SZÖRNY) A teriádok körülbelül három méter magas testalkata, hosszú, izmos lábaik, és megnyúlt karjaik mellé rendkívüli mozgékonyság társul. A vadász, akivel most találkoztál, magányos teremtmény, és csak az önfenntartás eszméje tartja életben. Tetemes méretű bendőjének megtöméséhez bizony sok élelemre van szüksége, épp ezért ha nem alszik, vadászik. Életének hosszú évei során kellően tökélyre fejlesztette a zsákmányszerzés technikáját, így nem okozhat neki a kiszemelt állat elejtése, akár más ragadozó állatokat is szívesen becserkészik. Te is potenciális eledel vagy, ha nem kerülöd el, vagy nem véded magad meg tőle, hamarosan szervírozva találhatod magad egy teriád bőségtálban. |
TERIÁD TÖRZSFŐ (805. SZÖRNY) A teriád törzsfőnökök egy-egy település vezetői. Utódjaikat mindig ők maguk választják ki, rögtön törzsfői rangra emelkedésükkor. A tisztség tagjai a legrátermettebb, legizmosabb, és legellenállóbb harcosokból kerülnek ki. Ha véletlenül meghalna valamelyikük, azonnal életbe lép az öröklődés, és az utód átveszi a helyüket. Onnantól ő irányítja a települések teendőit. Persze miért is halnának meg? Az ilyesmi nagyon ritkán fordul elő, általában végigélik hosszú életüket. A teriád törzsfőnökök a teriád mágustanács áldását birtokolják. Az áldás valójában egy antimágikus aura, amely sérthetetlenné teszi őket az ártó varázslatokkal szemben. Ennek következményeképp, ha elfutni már nem tudsz, közelharcban kell legyőznöd a törzsfőnököt. |
RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY) A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
YETI MOKASSZIN (710. TÁRGY) Nocsak, ez meg mi a fene? Egy mágikus lábbeli, amely kényelmesen illeszkedik a lábadra. Jobban megvizsgálod, és ráébredsz, hogy hihetetlen szerencse ért! A yeti mokasszin jobb minden lábvédőnél, amit eddig ismertél - a védettségedet 9-cel - igen, kilenccel! - növeli meg. |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY) Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
ELEMI RIN (786. SZÖRNY) Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják? |
HOLDBŐR (1236. TÁRGY) Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle. |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
TOXYL (591. TÁRGY) A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
Erő: | 36 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 48 (56) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 39 (49) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/7 év |
Egészség: | 41 (47) | Életpont: | 368/385 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 48 (54) | Varázspont: | 1198/151 | Pénz: | 8039 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 217/224 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 276 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 29 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 75 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 23 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 12 |
10. teológia: | 43 | 11. taumaturgia: | 57 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 34 | 15. szörnyismeret: | 23 |
16. pszi: | 32 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 22 | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dentor bőr (#551) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | ében toboz (#578) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | kaja (#2) | 2 | kőszem (#304) | 5 | pszi kristály (#618) | |||
16 | ragasztó (#83) | 3 | rémplazma (#616) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 6 | víz (#27) | 1 | vortex amulettje (#607) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | dentor szüttyő (#590) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | holdbőr (#1236) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | |||
1 | möszehát pajzs (#1231) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | toxyl (#591) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vörös zyel (#606) |