310. forduló, 312. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 3. 14h:59'
EZ A 320. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
321. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [366,64] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a teriád vadász (ld. enc.), a teriád törzsfő (ld. enc.), a rücskös gigaféreg (ld. enc.), a Quirov (ld. enc.) és a Métely (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) zafír medalliont (ld. enc.), yeti mokasszint (ld. enc.), illatos rózsaszált (ld. enc.) és féregíz nyakpántot (ld. enc.).
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+119 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 659.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 659.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 659.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 655.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 655.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+13 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 665.]

* 5. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 6. KP: használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 658.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 657.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 8. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 9 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 809 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 656.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 656.]
A ruhádra illeszted az örökkéval.tűzopálját. [0 pontot használtál fel, van még 656.]

kb 1230 1230 1229 kiveszel a bankból az 1230. tárgyat (1230 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 bruhatagnyelvet. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Kiveszel a bank széfjéből 2 mösze hátpáncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 656.]

kt 1231 elkészíted az 1231. tárgyat
Legyártottál 1 möszehát pajzsot. [Rahn ékkő:] 3236 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 620.]

bb 691 1230 618 beraksz a bankba a 691. tárgyat (1230 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku nadrágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 5 pszi kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

szk 293 294 keresed a 293. szörnyet a 294. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy káoszbajnokot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

vv 83 165 160 elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot a 160. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

vv 160 70 113 elmormolod a 160. varázslatot a 70. varázslatot a 113. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 607.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 606.]
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

ftv 134 200 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 200. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

ftv 134 249 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 249. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

t 279 1 támadod a 279. szörnyet
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

kt 590 elkészíted az 590. tárgyat
Legyártottál 1 dentor szüttyőt. [Rahn ékkő:] 1348 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 591.]

m 6 mozogsz nyugatra
[365,64] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy lovagi tábort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy albinó küklopsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 139 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 584.]

be 624 616 3 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. Sir Rasolphius eléd siet, és kezet ráz veled, majd megkérdezi, miben is segíthetne. Átadsz a lovagnak 3 rémplazmát. Sir Rasolphius felnyit egy ládát, kivesz belőle 2 szent jogart, és átadja neked. Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 579.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[364,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Látsz egy Chara-din monolitját. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy elemi rin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod az elemi rin vakítófényű bőrét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az elemi rin bal vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 180 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Óriásölővel végigvagdosod az elemi rin jobb oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az elemi rin bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az elemi rin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) Jól harcoltál! (+39 varázspont.) Magad mögé lököd a pitiáner magnetikus praglonc trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes elemi rin trófeát. 6648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,62] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 169 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy árnylord. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord jobb lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 105 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az árnylord, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+39 varázspont). 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse! [44 pontot használtál fel, van még 519.]

m 6 3 5 mozogsz nyugatra, délkeletre, délnyugatra
[361,61] Félig kiégett területen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál nyakát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a halálelementál bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 135 életpontot sebeztél. A halálelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. {KCC:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 149 életpontot sebeztél. Mancsával a halálelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+39 varázspont). Messze hajítod a vacak kis elemi rin trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes halálelementál trófeát. 7666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tone Zangief hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Raia földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy sötét ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Rém trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy trikornis a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Holdfény. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.) A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (-2 poszogó mösze.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió bal első lábát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 100 életpontot sebeztél. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (ld. enc.) Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ragnar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy fekélyes hernyó trófea és egy bo'adhun lidérc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kőagy. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort. (ld. enc.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gordon Marlo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, bajuszos kobudera férfival. Pikkelyes a bőre. Egy balkezes gyűrűt, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy Urgol lángkesztyűjét, egy yiang csuklópántot, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang surranót és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. {Gondolatolvasás: ft 9098; ft 9096; ft 9099; ft 9097; ft 9095;} (Csábmosoly.) (Auralátás: K.I.N.G. - 1711. kalandozó) Folytatod utadat.
[24 pontot használtál fel, van még 495.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[362,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából.


(Továbbmész...) [362,65] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gunymák anyó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,66] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gunymák anyó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy haramakit, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy Urgod kesztyűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Nateilena úrnő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy ezüstsólyom repked körülötte. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Elena. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9098; ft 9099; ft 9095;} (Csábmosoly.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találsz 2 aranyat! Ez aztán a szerencse!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 461.]

m 2 mozogsz keletre
Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(361,61) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Holdfény (2317. kalandozó)
(361,63) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), K.I.N.G. (1711. kalandozó)
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, Kőagy (3359. kalandozó)
(362,65) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(363,62) Chara-din fattya (#236)
(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), Elena (3187. kalandozó)
(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), elemi rin (#786)
(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), albinó küklopsz (#338)

[364,66] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában.

Találsz egy ősvortexet. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 453.]

kf 607 kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát, majd a nyakadba akasztod a vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

fkt 56 10 1 felt. készítesz az 56. tárgyat (10 darabot)
fkt 56 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] A befejezéshez még 196 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 378.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+14 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 306.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat
Elteszed az örökkéval.tűzopálját.
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.)

Jártadban belerúgsz 5 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 1, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 2 kaját töm magába a karmos tankány. 2 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERIÁD VADÁSZ (796. SZÖRNY)
A teriádok körülbelül három méter magas testalkata, hosszú, izmos lábaik, és megnyúlt karjaik mellé rendkívüli mozgékonyság társul. A vadász, akivel most találkoztál, magányos teremtmény, és csak az önfenntartás eszméje tartja életben. Tetemes méretű bendőjének megtöméséhez bizony sok élelemre van szüksége, épp ezért ha nem alszik, vadászik. Életének hosszú évei során kellően tökélyre fejlesztette a zsákmányszerzés technikáját, így nem okozhat neki a kiszemelt állat elejtése, akár más ragadozó állatokat is szívesen becserkészik. Te is potenciális eledel vagy, ha nem kerülöd el, vagy nem véded magad meg tőle, hamarosan szervírozva találhatod magad egy teriád bőségtálban.

TERIÁD TÖRZSFŐ (805. SZÖRNY)
A teriád törzsfőnökök egy-egy település vezetői. Utódjaikat mindig ők maguk választják ki, rögtön törzsfői rangra emelkedésükkor. A tisztség tagjai a legrátermettebb, legizmosabb, és legellenállóbb harcosokból kerülnek ki. Ha véletlenül meghalna valamelyikük, azonnal életbe lép az öröklődés, és az utód átveszi a helyüket. Onnantól ő irányítja a települések teendőit. Persze miért is halnának meg? Az ilyesmi nagyon ritkán fordul elő, általában végigélik hosszú életüket. A teriád törzsfőnökök a teriád mágustanács áldását birtokolják. Az áldás valójában egy antimágikus aura, amely sérthetetlenné teszi őket az ártó varázslatokkal szemben. Ennek következményeképp, ha elfutni már nem tudsz, közelharcban kell legyőznöd a törzsfőnököt.

RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY)
A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.

YETI MOKASSZIN (710. TÁRGY)
Nocsak, ez meg mi a fene? Egy mágikus lábbeli, amely kényelmesen illeszkedik a lábadra. Jobban megvizsgálod, és ráébredsz, hogy hihetetlen szerencse ért! A yeti mokasszin jobb minden lábvédőnél, amit eddig ismertél - a védettségedet 9-cel - igen, kilenccel! - növeli meg.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

ELEMI RIN (786. SZÖRNY)
Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják?

HOLDBŐR (1236. TÁRGY)
Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle.

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

TOXYL (591. TÁRGY)
A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható.

THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios főpapja vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 36 (39) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 165 cm
IQ: 48 (56) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 39 (49) Védekezés: 89 Menekülés: 30 % Életkor: 8/7 év
Egészség: 41 (47) Életpont: 368/385 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 48 (54) Varázspont: 1198/151 Pénz: 8039 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 217/224 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 276
Eddig összesen 2898 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34945 TP-t kaptál. Jelenleg 2812303 TP-d van. A következő szinthez még 187697 TP szükséges. Trófeáid: kiütéses negátor, halálelementál, őrjáratozó katona. A 308. fordulódban 13535 arany került a bankszámládra. 13738 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 29 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 30

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 75 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 23 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 24 9. szörnyidomítás: 12
10. teológia: 43 11. taumaturgia: 57 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 25 14. zene: 34 15. szörnyismeret: 23
16. pszi: 32 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 5
19. bányászat: 22 20. úszás: 9 21. főzés: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) láth. észlelése (#78)
szemmelverés (#137) az elme fölénye (#116) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 26. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
pszi ragyogás (#166) >> pszi őselementál (#258) gyóntatás (#56) >> Authoricus (#1671)
élőholt pozdorja (#134) >> taalru (#249) élőholt pozdorja (#134) >> magnetikus praglonc (#200)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 dentor bőr (#551) 2 drótszőr (#37)
1 ében toboz (#578) 2 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
9 kaja (#2) 2 kőszem (#304) 5 pszi kristály (#618)
16 ragasztó (#83) 3 rémplazma (#616) 1 rókafarok (#124)
1 ryuku nadrág (#691) 6 víz (#27) 1 vortex amulettje (#607)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 1 dentor szüttyő (#590)
1 dözmöng szív (#122) 1 holdbőr (#1236) 1 küklopsz szem (#643)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 mösze hátpáncél (#1229)
1 möszehát pajzs (#1231) 1 smirglilevél (#29) 1 szent jogar (#150)
2 toxyl (#591) 2 varázskő (#305) 1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,66) ősvortex (#587), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek