310. forduló, 312. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 14. 15h:03'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,101] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 088 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 618.]

* 2. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 609.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy lidércóriás az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [16 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 588.]

* 4. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 583.]

* 5. KP: vv 19 26 0 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[188,102] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy drakolich áll veled szemben.

A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich csontos vázát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}

A következő ellenfél egy bolyongó lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc jobb oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 25, gyógyulás: 80, összesen: +55 ÉP}

Találsz nála 1 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1599 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 146787.
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [187,103] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy animált hókutya száll szembe veled.

Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 401 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az animált hókutya jobb vállát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod az animált hókutya bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 102, gyógyulás: 55, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bolyongó lidérc.

Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 406 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1601 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 146992.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szánalmas pondró. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. Kritikus ütés! (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4 519 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 129, gyógyulás: 187, összesen: +58 ÉP}


(Továbbmész...) [186,104] Lakott területre érkeztél. Látsz egy nekrofunt. A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a kék rothasztó jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7 557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 122, gyógyulás: 177, összesen: +55 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 101 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 89, gyógyulás: 59, összesen: -30 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy füstös lebuj (716. épület.).
Összeakadsz Bűvös Bonyókkal. Kíséretét alkotja egy ősvámpír mágus. A harci mágusok rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy árnyékpáncélt, egy balkezes gyűrűt, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy not. pusztító éremet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy purifikátor övet, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Sztázisköpenyt, egy taumaturgikus övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy Tsutomu amulettjét, egy tűzhaj diadémet, egy Uterenth csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Handastye gyermeke trófea, egy dűneelf zombi trófea és egy délceg árnylény trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy mérg. teriád tőr. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[28 pontot használtál fel, van még 551.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[186,105] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 90, gyógyulás: 62, összesen: -28 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona bal oldalát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona nyakát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A 3 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 259, gyógyulás: 189, összesen: -70 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 539.]

ve 555 2 megveszed az 555. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 csatabárdot. 62 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 539.]

ve 451 1 megveszed a 451. tárgyat 1
Vásároltál 1 zangrozi csizmát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

ea 367 4 eladod a 367. tárgyat 4
Eladtál 4 Trákin csákányát. 320 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

hu 4 34 408 hulladék: 4 34 408
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. Hulladékgyűjtés törölve: ásó. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

ve 34 1 megveszed a 34. tárgyat 1
Vásároltál 1 ásót. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

hu 410 412 415 hulladék: 410 412 415
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr övet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vérvörös köpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[185,105] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 42 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 96 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 75, gyógyulás: 62, összesen: -13 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,104] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 11, gyógyulás: 36, összesen: +25 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a csontváz bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír jobb karját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 1041588 TP, -9 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 978 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 17, gyógyulás: 35, összesen: +18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült ryuku gólem. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a ryuku gólem fejét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a ryuku gólem testét. Kritikus ütés! (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Őstroll agyalóval néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a ryuku gólem fémes combját. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 157, gyógyulás: 114, összesen: -43 ÉP}


(Továbbmész...) [183,104] Még mindig füves síkságon vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr bal lábát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 7, gyógyulás: 71, összesen: +64 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich bal oldalát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a drakolich fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 84, gyógyulás: 12, összesen: -72 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1603 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147202.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 492.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[182,104] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontgólem áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem bal lábát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4 659 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 139, gyógyulás: 123, összesen: -16 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr köpenyét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a lidércúr jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1605 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147412.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [181,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc testét. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Nem öregedsz. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 3 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal karját. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 áldott követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1607 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147622.
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy bányászház (700. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 472.]

be 700 bemész a 700. épületbe
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Zendor mosolyogva fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról. Olyan érzésed van, ennyire hevesen még nem rázta a fejét senki, mint az előtted álló törpe. Elmondja, hogy azt hitte, ennyi idő alatt már rég végezni lehetett volna a feladattal, és hogy ha nem akarod, hogy óriásit csalódjon benned, kapkodd össze magad picit. Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 420 426 430 hulladék: 420 426 430
Hulladék, ezért nem gyűjtesz agyartőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Raia pallosát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bogyógránátot. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 436 437 438 hulladék: 436 437 438
Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz masszariasztót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany masszariasztót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 442 445 453 hulladék: 442 445 453
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Muezli aranykezét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 456 462 473 hulladék: 456 462 473
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany pikkelyvértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Urgod kesztyűjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fiatalság italát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 475 480 482 hulladék: 475 480 482
Hulladék, ezért nem gyűjtesz törpe bakancsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz cápaölő tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 485 562 563 hulladék: 485 562 563
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Szent Pörölyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bűvös shurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz főnixtollat. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 572 575 643 hulladék: 572 575 643
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytollat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz küklopsz szemet. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 651 652 654 hulladék: 651 652 654
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rinóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsfarkat. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 657 660 661 hulladék: 657 660 661
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Tiume batyuját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz alligátorbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 662 665 667 hulladék: 662 665 667
Hulladék, ezért nem gyűjtesz alligátorbőr cipőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 676 677 685 hulladék: 676 677 685
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 694 695 699 hulladék: 694 695 699
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku kopját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku szablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sötét kámzsát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 714 733 939 hulladék: 714 733 939
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunthar bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hajító csillagot. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1074 1077 1078 hulladék: 1074 1077 1078
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lidércesszenciát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hókutya nyakörvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mammutbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1102 1139 1154 hulladék: 1102 1139 1154
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hollókristályt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sámán gyógykenőcsöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku védőkenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1228 1230 1241 hulladék: 1228 1230 1241
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ork csodaszert. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bruhatagnyelvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaspántot. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1261 1262 1533 hulladék: 1261 1262 1533
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Ramirez feszítővasát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Halatir kalapját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1545 1548 1549 hulladék: 1545 1548 1549
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Korrum pálcáját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Blounther gyűrűjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1553 1554 1557 hulladék: 1553 1554 1557
Hulladék, ezért nem gyűjtesz méregfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aenouth ködkürtöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ekharion dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1558 1559 1561 hulladék: 1558 1559 1561
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hősiesítő medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mentát koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1562 1566 1570 hulladék: 1562 1566 1570
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Métely páncélját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégpasztillát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1578 1701 1735 hulladék: 1578 1701 1735
Hulladék, ezért nem gyűjtesz grifftoll kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ork sört. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 1739 1754 1846 hulladék: 1739 1754 1846
Hulladék, ezért nem gyűjtesz harci maszkot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kétfejű csatabárdot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz névjegykártyát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 2082 2084 hulladék: 2082 2084
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián pengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

in 2826 370 865 leírod a 2826. kalandozónak a 370. szörnyet a 865. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Hrumagurk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

in 2826 376 931 leírod a 2826. kalandozónak a 376. szörnyet a 931. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gorath lárva. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csillaglövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

in 2826 668 1102 leírod a 2826. kalandozónak a 668. szörnyet az 1102. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csatornaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hollókristályt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

in 2826 973 1103 leírod a 2826. kalandozónak a 973. szörnyet az 1103. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Droma Shelagoru. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

szk 205 keresed a 205. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gránitelementált. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 462.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 422.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 382.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 342.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 302.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 262.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[22 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 14, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSATABÁRD (555. TÁRGY)
A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 31 (56) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 54 (57) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 36/343 év
Egészség: 30 (47) Életpont: 757/757 Jellem: semleges Tul. pont: -4
Szerencse: 37 (48) Varázspont: 939/0 Pénz: 12588 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 60/20 Pszi pont: 174/113 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3990 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 906 TP-t kaptál. Jelenleg 5 023 906 TP-d van. A következő szinthez még 476 094 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus. A 297. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/35 szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/16 (+1%) ütőfegyverek: 30/44 (+23%) lőfegyverek: 28/97
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 154/77 (+34%) 2. nyomkövetés: 62/75 (+5%) 3. mászás: 17/45
4. csapdakészítés: 34/62 (+7%) 5. csapdaészlelés: 20/89 6. gyógyítás: 68/15
7. titkosírás: 9/60 8. felderítés: 22/81 (+3%) 9. szörnyidomítás: 15/4
10. teológia: 53/12 (+13%) 11. taumaturgia: 49/64 (+3%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 16/39 (+9%) 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 16/54 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 8/68 20. vitalitás: 10/53 (+9%) 21. bányászat: 35/9 (+4%)
22. testépítés: 20/52 23. úszás: 17/55 24. főzés: 21/25 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1607 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 147622.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 643 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 drótszőr (#37) 2 isteni könnycsepp (#260)
4 Trákin csákánya (#367) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
129 arany (#50) 3 áldott kő (#642) 2 angyalok gyűrűje (#529)
1 ásó (#34) 1 csatabárd (#555) 1 éjkő (#2369)
1 fűszertartó (#210) 1 ilkin érc (#232) 4 kaja (#2)
1 kreiton esszencia (#892) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 pirkit (#153)
5 pondróvér (#1232) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190
100
101
102
103
104
105
106
107
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Raia oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bolyongó lidérc (#388), szubreális vámpír (#223)
(182,104) csontgólem (#392), lidércúr (#252), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 40. jellempróba, érclelőhely
(183,104) lidércúr (#252), drakolich (#760), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(184,104) sírlidérc (#172), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Tharr oltár, ryuku gólem (#394)
(185,105) őrült varázsló (#255)
(186,104) füstös lebuj (#716), nekrofun (#173), 34. többszemélyes kaland, kék rothasztó (#421), őrült varázsló (#255), Bűvös Bonyók (5175. kalandozó)
(186,105) őrült varázsló (#255), szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), őrjáratozó katona (#274)
(187,103) bűbájlidérc (#761), animált hókutya (#651), bolyongó lidérc (#388), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 45. jellempróba, szánalmas pondró (#792)
(188,102) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombárok (#165), drakolich (#760), bolyongó lidérc (#388), bűbájlidérc (#761)
(189,101) erdei bölcs háza (#668)

Üzenet küldése a karakternek