30. forduló, 32. forduló, Thylosi Cardelius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 5. 14h:24'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5095
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THYLOSI CARDELIUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-30] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz réz fejpántot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 189.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bumerángot. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 179.]

kt 22 15 elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[26,-31] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy spagulár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a spagulár nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a spagulár bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 156.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 148.]

m 8 mozogsz északra
[26,-32] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőszáli disznó. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a kőszáli disznó jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a kőszáli disznó agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 140.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 132.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[25,-33] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy móleon. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a móleon bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a móleon egyik karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a móleon sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 124.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! (ld. enc.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (bányászat: 1. szint). (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 mozogsz északra
[25,-34] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokvarány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a homokvarány bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 108.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 100.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[25,-35] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő drótszőrű pincsi nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [26,-36] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tazunkaróka. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tazunkaróka jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a tazunkaróka farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A dombon egy apró, de vastag falakkal körülvett kastélyszerű épületet pillantasz meg. A kapurács le van eresztve, és bár sehol nem látsz őröket, biztos vagy benne, hogy kíváncsi tekintetek figyelnek mindenhonnét. (528. épület.)
Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 84.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
- A vár urával szeretnék beszélni. - kezdeményezed a társalgást. - Nem fogad senkit. - kapod a mogorva választ. Bár a fickó csak tőmondatokban beszél, azért nagy nehezen sikerül kihúznod az őrből, hogy mi a nagy komorság oka: néhány gyíkember elrabolta a lord egyetlen gyermekét, a megmentésére küldött katonák pedig nem tértek vissza. Felajánlod a segítségedet, mire a fickó átnyújt egy térképet a gyíkemberek fészkének rajzával. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.]

2
3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 8. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, északra 12 mérföldre található.

Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[25,-37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [24,-38] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [23,-39] A bozótost dombság váltja fel. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 40.]

m 8 mozogsz északra
[23,-40] Továbbra is dombság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vizet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 32.]

be 8 bemész a 8. titkos labirintusba
Az útmutatás alapján megtalálod a dombok között a gyíkemberek fészkének bejáratát. Semmi fényt nem látsz odabent. Szomorúan megcsóválod a fejed: fáklya nélkül itt nem mész semmire.

lm 3 3 1 mozogsz 3 3 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 24.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 23.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY)
A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

BÁNYÁSZAT
A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet.

KARAKTERLAP

Thylosi Cardelius, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran híve vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 118/93 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 30/12 Pénz: 25 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 152 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 334 TP-t kaptál. Jelenleg 5 910 TP-d van. A következő szinthez még 1 090 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, szőrlajhár. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
23,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 39

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. teológia: 1 8. vadászat: 4 9. bányászat: 1 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19). fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 8, 11, 12, 13, 14.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
2 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 15 mérgezett tüske (#23)
1 szögletes kő (#17) 12 * tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 8 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
4 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
1 dözmöng szív (#122) 26 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 3 kaktusztüske (#114)
3 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 2 lapockacsont (#33)
15 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
2 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 6 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 18 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
2 vadász tatu bőr (#15) 16 varányszem (#30)

Összsúly: 52.79 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 1 fémrúd (#104) 4 kaja (#2)
1 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
3 tüske (#22) 2 varányszem (#30) 58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26 27 28
-41
-40
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
(23,-40) a 8. labirintus bejárata, víz (#27)
(23,-39) 2. jellempróba
(24,-38) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(25,-37) mély kút (#93)
(25,-35) drótszőrű pincsi (#22), tavacska
(25,-34) homokvarány (#16)
(25,-33) móleon (#68)
(26,-36) kastély (#528), olvasztókemence (#86), tazunkaróka (#81)
(26,-32) kőszáli disznó (#34)
(26,-31) spagulár (#82)

Üzenet küldése a karakternek