30. forduló, 32. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 30. 15h:03'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,19] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[51,18] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tazunkaróka. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tazunkaróka testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tazunkaróka feléd harap, de sikertelenül. A tazunkaróka szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [52,17] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner púpos burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy alpesi tehén trófeát. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy autentikus vámpír volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,17] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy autentikus vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [30 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[54,17] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 149.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot (ld. enc.). Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[56,16] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz.

Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [57,15] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 115.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 101.]

m 8 mozogsz északra
[57,14] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontváz áll veled szemben.

Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Mancsával a sünmedve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 91.]

f 43 kísérletezel a 43. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézpáncélt. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.]

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran követője vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 10 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 12 (13) Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 15 (18) Életpont: 172/132 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 67/26 Pénz: 40 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 188 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 625 TP-t kaptál. Jelenleg 14 367 TP-d van. A következő szinthez még 2 633 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, proteinfecske, orgyilkos. A 27. fordulódban 18 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 18 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
57,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 (+1) 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 10 (+1) 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 2
13. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 33 (limit: 975), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3340.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

Összsúly: 42.78 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 rézkulcs (#75) 1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)
5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

49 50 51 52 53 54 55 56 57 58
13
14
15
16
17
18
19
20
(51,18) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 36. jellempróba, tazunkarókák (#81)
(52,17) alpesi tehén (#91)
(53,17) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), gyilkos tetű (#116)
(54,17) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), púpos burástya (#92), élőholt mirg (#135)
(55,17) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), gyilkos sallank (#85), mérges nyukmár (#95)
(56,16) rájanyékek (#58), csontváz (#48)
(57,14) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, tetemember (#123), csontváz (#48), sünmedve (#33)
(57,15) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár

Üzenet küldése a karakternek