30. forduló, 32. forduló, Vasav összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 7. 9h:10'
EZ A 32. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
33. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2875
SZÁMLA : XXXX

VASAV KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,21] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[43,21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy acéldarázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az acéldarázs potrohát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [44,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Gatin városa innét északra fekszik. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a tintacsiga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 162.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a százfogú testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a százfogú testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A százfogú fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[45,21] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy vadász varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,21] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy alpesi tehén. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [47,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tintacsiga. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 107.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 102.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Érdemes volt lejönni! A földön találsz 5 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[48,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy sörényes ubuk. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [48,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 64.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a mérges nyukmár jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot (ld. enc.). Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 50.]

m 1 mozogsz északkeletre
[49,19] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 30.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 20.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)
A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja.

ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY)
Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Vasav, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharrhíve vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 2 Menekülés: 50 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 20 Életpont: 124/58 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 15/4 Pénz: 3 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 102 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 535 TP-t kaptál. Jelenleg 6 181 TP-d van. A következő szinthez még 819 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 7

49,113 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 626 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3 (+1)
4. gyógyítás: 13 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. teológia: 2 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 3
10. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
udvarolsz a 3. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 61.97 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 3 kaja (#2) 1 ormánygőte csont (#21)
5 sünmedve tüske (#14) 4 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
18
19
20
21
22
(43,21) acéldarázs (#140), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(44,21) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, 8. jellempróba, tintacsiga (#74), százfogú (#53)
(45,21) vadász varkaudar (#108)
(46,21) alpesi tehén (#91), 18. jellempróba
(47,21) mély kút (#93), oltár, tintacsiga (#74)
(48,20) mély kút (#93), oltár, mérges nyukmár (#95)
(48,21) sörényes ubukok (#89), gumifa (#38), 14. jellempróba
(49,19) 13. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek