30. forduló, 32. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 7. 9h:11'
EZ A 57. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
58. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-309,-32] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sünmedve nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

fse felt. segítség
Minden fse parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 155.]

kf 89 2 276 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe a 276. tárgyat
Elrakod a díszes rézpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

dd 56 51 44 eldobod az 56. tárgyat az 51. tárgyat a 44. tárgyat
Elhajítasz 12 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 bőrpáncélt. Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

d 13 1 eldobod a 13. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

d 6 1 eldobod a 6. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

jlk 1179 jelszó kimondása 1179
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 78 tapasztalati pontot kaptál.

9
5
2
3 6 7
4 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 28. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 150.]

be 28 bemész a 28. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót. A kúp alján levő kőlap félrecsusszan. Lekukázol. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Leereszkedsz a mélybe vezető kötélhágcsón. A barlang úgy tűnik, agyagból van kivájva. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 2 7 7 mozogsz 2 7 7
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a Tugt-ork bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kiszedsz egy Tugt-ork trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tugt-ork jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Tugt-ork bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Ahogy továbbmész, egy újabb terem tárul fel előtted - a nyugati agyagbarlang. Kijáratok vannak nyugatra és délre. [7. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 125.]

d 64 5 eldobod a 64. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 3 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

flh 5 131 felt. lőfegyver haszn. 5 a 131. tárggyal
Ok, FLH 5 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 9 1 mozogsz 9 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz a kisebb terembe, megcsapja az orrodat a fertelmes szag, amely még az ork eredetit is túlszárnyalja. A fickók talán valamilyen kedvencüket tartják itt. [8. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy topránypolip van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip puha testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Visszatérsz az ork bázis kijáratához, és a kötélhágcsón felmászva, elhagyod az agyagbarlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 100.]

ek 6 2254 t. energia kisütése: 6 2254
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 47 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-308,-31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval meghorzsolod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Mosolyogva kidobod a nevetséges Tugt-ork trófeát, és kiszedsz egy uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 90.]

flh 1 19 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 19 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[-307,-30] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. Eldobod az értéktelenné vált proteinfecske trófeát, és kiszedsz egy trappoló dinymák trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-306,-30] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-305,-30] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás patkány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 60.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[-304,-29] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a Szarkofág-dombok. Nemcsak határt jelentenek Nimeron földje és Maad között, hanem az ősi legendák szerint rejtélyes, sötét dolgokat is őriznek a mélyükben. Ezeréves átkokról és hatalmas kincsekről szólnak e mesék, de még senki sem beszélt olyan emberrel, aki hallott volna olyat, aki látta a Szarkofágok labirintusának akárcsak a bejáratát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a spagulár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-303,-28] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rőtmanó került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a rőtmanó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találkozol egy hosszú, ezüst hajú, fekete szemű öregemberrel. Rúnákkal teleszőtt köpenyén egy zöld emblémát látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy goldugar hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Ő a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenőrzése a feladata.
- Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felől, a Kiégett Földről. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következő két helyet: innét keletre 27, északra 42 mérföldre él egy fura szerzet, és innét keletre 45 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-302,-28] Még mindig dombos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]

sze 33 elengeded a 33. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 27.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 31. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 246 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 146/49 Jellem: jó (25) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 0/0 Pénz: 265 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 9/1 Pszi pont: 36/19
Eddig összesen 206 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 125 TP-t kaptál. Jelenleg 8 724 TP-d van. A következő szinthez még 3 276 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, északi aurach, uzbány.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 15/10 (+33%) lőfegyverek: 12/92 (+20%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -4.); ubuk tüske (#131) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
62,45 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/49 (+11%) 2. nyomkövetés: 1/76 3. mászás: 3/74
4. csapdakészítés: 4/0 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 5/91
7. titkosírás: 1/98 (+22%) 8. felderítés: 1/91 9. szörnyidomítás: 1/0
10. szerencsejáték: 1/0 11. versengés: 1/0 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 4/37 (+22%) 14. pszi: 6/80 (+8%) 15. zárnyitás: 2/6
16. vadászat: 1/0 17. vitalitás: 1/0 18. bányászat: 4/36 (+17%)
19. testépítés: 1/0 20. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
elfogod sünmedvét (#33) hurokcsapdával (#217), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), süvítő rája (#113)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
1 * sárga erőöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
2 bumeráng (#249) 1 * fúvócső (#20) 3 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 3 fáklya (#36)
2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 4 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 mérleg (#81) 1 moa katalizátor (#386)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 54]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
5 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 100]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 1 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37)
3 evaporőr háj (#105) 1 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaktusztüske (#114) 8 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
41 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383) 3 ormánygőte csont (#21)
4 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29) 3 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69) 3 szvó-ektoplazma (#151)
15 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 42.80 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 fáklya (#36) 2 kerek kő (#19)
1 királygyík bőr (#44) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
12 mákrózsa virág (#56) 7 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 5 tinta (#101) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-310 -309 -308 -307 -306 -305 -304 -303 -302 -301
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
(-309,-32) Tugt-ork (#46), topránypolip (#86)
(-308,-31) sóhajtó dorony (#112), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), uzbány (#102)
(-307,-30) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(-306,-30) alpesi tehén (#91), gumifa (#38), Fairlight oltár
(-305,-30) óriás patkányok (#42), gumifa (#38), 41. jellempróba
(-304,-29) érclelőhely, spagulár (#82)
(-303,-28) rőtmanó (#55)
(-302,-28) Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek