30. forduló, 32. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 29. 9h:11'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,14] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Onarral . Leah követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy piromenyét trófea és egy tintacsiga trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.)

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[44,13] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett szőrös pók lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a szőrös pók testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szőrös pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ököllel párszor keményen megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [45,12] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,11] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett sullár volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy acéldarázs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [32 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 mozogsz keletre
[47,11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy uzbány. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtögetsz, és ellátod az ember sebét. Hálásan megköszöni a segítségedet, és elmondja, hogy épp az egyik mágus számára gyűjtögetett a táblakészítéshez anyagot, amikor goblinok támadták meg. Szerencsére a közeledtedre elinaltak. Amikor a táblakészítéssel kapcsolatban kérdezősködni kezdesz, elmondja a fickó, hogy a mágus, akinek dolgozik, időnként táblákat tűz ki, eligazításképp a vándorok számára. "Miért, te még sosem csináltál ilyet?" kérdi. Kiderül, hogy a feliratos táblakészítéshez nemcsak bot, hanem tintacsiga tinta és valamilyen faformáló anyag is szükséges. Elköszönsz a fickótól, és folytatod utadat. (+4 jóság.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sörényes ubuk volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


Találkozol Onarral . Leah követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy piromenyét trófea és egy tintacsiga trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Folytatod utadat.
[26 pontot használtál fel, van még 143.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

m 1 mozogsz északkeletre
[48,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ormánygőte. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ormánygőte jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ormánygőte fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az ormánygőte testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 115.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 107.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bronzhegyű nyilat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 97.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[49,9] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös pók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a szőrös pók puha testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ököllel többször eltalálod a szőrös pók testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőrös pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+32 életerő.)

(Továbbmész...) [50,8] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,8] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a pókvadász nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[70 pontot használtál fel, van még 27.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-12 életerő.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SULLÁR (101. SZÖRNY)
Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 12 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 16 Életpont: 113/28 Jellem: jó (59) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 15/15 Pénz: 147 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 83 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 187 TP-t kaptál. Jelenleg 3696 TP-d van. A következő szinthez még 304 TP szükséges. Trófeáid: kőevő, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 1 (+1)
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. harcművészetek: 5
10. zene: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 4
13. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

Összsúly: 32.15 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 2 kőkés (#6) 2 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70) 1 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,13) szőrös pók (#100)
(45,12) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(46,11) sullár (#101), oltár, acéldarázs (#140)
(47,11) uzbány (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 20. jellempróba, sörényes ubuk (#89), Onar (3361. kalandozó)
(48,10) 4. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, ormánygőte (#18)
(49,9) szőrös pók (#100)
(50,8) pókvadászok (#59)
(51,8) pókvadász (#59)

Üzenet küldése a karakternek