Karakterszám: |
5837 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
31 |
Játékhét: |
40 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
12 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. feb. 23. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. feb. 26. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
KIRA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Black Kate, egy bársonybõrû, hosszú
combú, sötét hajú, formás testû macskaszerû nõ. A Tudósok klánjának diák
rangú tagja. Felszerelése: lándzsa, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról
kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll,
és elköszön. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az az árnyéklény.
[ld. enc.]
**
1. NAP ** Épp hozzád néz be
Éjben Suttogó, egy ködbe burkolózó, föld
felett lebegõ, fekekete kámzsás, parázstekintetû férfi. A Mutánsok klánjának
embrió rangú tagja. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, bronzmedál, az
egyensúly gyûrûje, pókcsatos öv, a gyorsaság márványgyûrûje, a kalmár nyaklánca,
rövid tõr, ezüstmedál, díszes fejpánt, fekete csizma. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan
társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó
küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli,
misztikus világokról. Végül Éjben Suttogó feláll, megköszöni a finom vacsorát,
és búcsút int. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az az orgling kölyök.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Amadeus, egy a torszülöttek vadászatára
specializálódott, magabiztos férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja.
Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, az ügyesség nyaklánca, bronzmedál, hosszúkard,
a jég bõr mellvértje, az egészség köntöse, suhanó csizma, a Tél ezüstlánca,
a sün díszes fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Amadeust, majd magad is lehuppansz. A
tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ
témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû
galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. A hosszú
parti végül véget ér. Amadeus megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a jéglehelet itala.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.
**
7. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Vérescsápú Nald 'Wo, egy , egy harcias,
õrült tekintetû galetki férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja.
Felszerelése: kristályamulett, a hatalom karkötõje, bronzmedál, a sebesség
vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a kígyó csatos
öve, a szakács üstje, a nyomkeresés fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Vérescsápú Nald 'Wo elõcsomagolja az általa
hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan
nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan
kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak
a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek
ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... A hosszú parti végül
véget ér. Vérescsápú Nald 'Wo megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a mandolin.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 19609.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 17911.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 17.* Shai-Hulud a férgek ura csatában legyõzte Gnosh a Kóborlót.
*feb. 17.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott Pici felett.
*feb. 19.* Black
Diamond gyõzelmet aratott Run Keledor felett.
*feb. 20.* Viharfelhõ teljesítette
az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 20.* Black Diamond
teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb. 23.*
Avvocato Terrasini csatában legyõzte Run Keledort.
*feb. 23.* Avvocato
Terrasini mellé szegõdött egy szárnyas bolhedor.
*feb. 23.* Avvocato Terrasini
és Black Diamond megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*feb. 23.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 42 lett, elsõként
a szinten.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Uton Állló pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Rafflesia
pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*feb. 11.*
Köpködõ Méregzsák és Swami Belananda Yogi pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*feb. 12.* Akadil Tel Katort kis híján
megölte egy öngyilkos orgling.
*feb. 13.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott
Lord Enrico C. felett.
*feb. 13.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte
Morq Fan Gort.
*feb. 13.* A Gránitszövetség szövetség fényes gyõzelmet
aratott Takaidia felett!
*feb. 17.* Lord Khalel pszionikus párviadalban
legyõzte Ádázt.
*feb. 19.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet
aratott halálóriás felett!
*feb. 19.* Köpködõ Méregzsák és Mosquito Drow
pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
dk 468 |
dobása 468. kalandnak |
Rendben, 468. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
kno 5 1 |
5. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 4!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
ep 3 50 26 |
építed a 3. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.]
Sajnos nincs elég varázspontod az építkezés megkezdéséhez (50 kellene, és
csak 48 van). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
ho 2 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
m 7 10 3322 2221 4441 2225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 7,11) Délre mész tovább. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû,
hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni?
- Biccentesz. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia
fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 7-es
küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint
a figura.
(M 7,12) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy ráktestû, páncélozott
rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt
csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A galetki egy követ
vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni.
Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres]
- Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 8,12) Irány kelet! Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban
meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy renegát mágustanonc
(#47).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a renegát mágustanoncot a hosszú íjjal, és lõsz.
(2 találattal 47 sebzést okoztál.) A renegát mágustanonc halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%).
(M 9,12) A folyosó keletre visz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a kyeni vadászt.
(2 találattal 36 sebzést
okoztál.) A kyeni vadász megidézi a koreni sünt.
*** 2. KÖR *** A koreni sünt célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz.
(2 találattal
47 sebzést okoztál.) A koreni sün hörögve elterül. A kyeni vadász odajön
hozzád. A kyeni vadász rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél). A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 10,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,11) A folyosó északra vezet. A terembõl mozgást, surrogást hallasz.
Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadászt célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz.
(2 találattal
41 sebzést okoztál.) A kyeni vadász halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Tovább északra! Üres szobába érkezel.
(M 10,10) A négy égtáj közül keletet választod. Egy óriási mancsokkal felszerelt,
fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát
kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett
a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most
már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 6-os
küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszatérsz szállásodra.
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
m 7 12 4441 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,12) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 6,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A teremben, ahová
érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, az élõ cseppkövet lövöd.
(2 lövéstõl
33 ép-t sebzõdött.) Az élõ cseppkõ holtan terül el.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%).
Viszed, ami mozdítható: egy sziklarepesz.
(M 5,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Hatodik érzéked jelzi
a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó
árnyakat. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a kyeni vadászt a hosszú íjjal, és lõsz.
(2 lövéstõl
41 ép-t sebzõdött.) A kyeni vadász megidézi a koreni sünt.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a koreni sünt a hosszú íjjal, és lõsz.
(2 találattal
44 sebzést okoztál.) A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan.
A kyeni vadász feléd rohan. A kyeni vadász téged támad. Rád vág jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(21 ép-t sebeztél). A kyeni vadász kileheli lelkét.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 4,12) Csendben lépkedsz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén,
a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy
gyertya. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat.
Mágia ölel körül! (teljesen meggyógyultál.)
(M 4,11) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Nocsak, mit találtál!
Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent.
Észreveszel 1
ragálygombát. Szakértõ módon leszeded.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elhagyod a labirintust. Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz
az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán
találsz valami érdekeset! Nocsak, mit találtál! 1
mitulen fû ! Óvatosan
begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled
egy fekete hólyag (#38).
*** 1. KÖR *** A fekete hólyagot célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz.
(23
ép-t sebzõdött.) A fekete hólyag odajön hozzád. A fekete hólyag téged támad.
A fekete hólyag savat lehel rád.
(15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a fekete hólyagot. Meglengetve a harci fejszét,
próbálsz lesújtani.
(9 ép-t sebeztél). Csonttõrt forgatva támadsz.
(8 ép-t
sebeztél). A fekete hólyag rád veti magát. A fekete hólyag savat lehel
rád.
(12 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Harci fejszével támadsz.
(10 ép-t sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(7
ép-t sebeztél). A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban
felrobban!
9 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+42%). Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi
koncentrációdat. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó
helyen keresgéltél...
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid 2 fehér amõba (#30).
*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd az 1. fehér amõbát.
(2 találattal 47
sebzést okoztál.) Az 1. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát.
*** 2. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, a 3. fehér amõbát lövöd.
(2 lövéstõl
47 ép-t sebzõdött.) A 3. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 2. fehér amõba odajön hozzád. A 2. fehér amõba rád veti magát. Rád vág
jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ostorként csattant
bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. fehér amõbát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(17 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+45%). Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hiába dolgozol sokáig, semmi
érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled
egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a kyeni vadászt.
(2 találattal 37 sebzést
okoztál.) A kyeni vadász megidézi a koreni sünt.
*** 2. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a koreni sünt.
(2 lövéstõl 50 ép-t
sebzõdött.) A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. A kyeni
vadász feléd mozog. A kyeni vadász téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a kyeni vadászt. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(21 ép-t sebeztél). A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 108 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hát,
erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hiába az aprólékos
munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Az egyik falon furcsa
feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen
tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen
a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó.
Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni.
(329.
kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy molitár
(#35).
*** 1. KÖR *** A molitárt célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz.
(9 ép-t sebzõdött.)
A molitár odajön hozzád. A molitár téged támad. Érzékeny pontodat próbálja
eltalálni jobb lábával.
(7 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg bal lábával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(13 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Rúg jobb lábával.
(10 ép-t sebzõdtél). Hasba próbál rúgni bal lábával. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod a molitárt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(16 ép-t
sebeztél). A molitár rád veti magát. Elõrerúg jobb lábával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Célozni próbál bal lábával.
(6 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Ez az ásatás most bizony nem jött
össze.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+35 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy elemi
rin (#28).
*** 1. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, az elemi rint lövöd.
(23 sebzést
okoztál.) Az elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%).
Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Bár most nem találtál
semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A szomszédos
sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem
telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Helénke, egy kicsit tehénke, méretét vidámsággal ellensúlyozó,
tenyérbemászó arcú nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Felszerelése:
bõrpáncél, szivárvány karkötõ, az enyészet vándorcsizmája, a mágia csepp
fülbevalója, bronzmedál, gyalogos lándzsa, köpeny, az egyensúly gyûrûje,
khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, ezüst fejpánt, a gyorsaság nyaklánca,
a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel
elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás
csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl.
A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik
a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak
most a szüleid. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz.
(+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az adós.
[ld.
enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
k 206 351 406 364 |
kaland elvállalása |
(206. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen
más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Körültekintetõen,
kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel,
bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon
honnét ered a fényük?
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 30 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(351. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hú, ez túl nehéz feladat számodra! Hibád
végzetes: zuhansz lefelé. Alaposan megütöd magad. (-16 életpont.) A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+20 életpont.)
(406. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz
a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Egy vörösre mázolt,
bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet,
és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikertelen]
Ráébredsz, hogy ha nem akarod a szerszámaidat tönkretenni, akkor ezt nem
érdemes tovább erõltetni. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(364. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki!
A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat
megmászni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba
6-os küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen
668 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 30 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
219 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Kira, egy mosolygós, életkedvvel teli, magát alig leplezõ,
elbûvölõen szép nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 31. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 1.20 |
[2] IQ: |
6 / 3.10 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.10 |
[4] egészség: |
7 (8) / 2.43 |
[5] mágia: |
4 / 0.20 |
[6] gyorsaság: |
14 (17) / 1.65 |
[9] Méret/ép: |
63 / 48 |
Min. méret: |
53 |
Barlangméret: |
65 |
|
|
Varázspont: |
53 / 48 |
Képességpont: |
15 / 30% |
Hõsi pont: |
13 (1) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
183 / 142 |
Hírnév : |
154 |
Jóllakottság: |
159% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
5 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
174 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
144 (9) |
Leölt torzszülött: |
179 (14) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására;
10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
11 (13) / 5.32 |
[17] vastag bõr: |
2 / 0 |
[26] lõfegyver: |
14 (16) / 2.65 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 0.25 |
[48] mászás: |
3 / 1 |
[52] auraészlelés: |
3 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.21 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 (2) / 0 |
[57] gyógynövények: |
3 (6) / 2.35 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.85 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 1.70 |
[65] álcázás: |
3 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.62 |
[67] régészet: |
6 / 5.15 |
[68] zene: |
2 / 0.05 |
[69] tanulás: |
2 / 0.83 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.84 |
|
|
harci
fejsze |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 1.16 |
|
|
csonttõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100. |
2: savlehelet használata ha ellenfeled #26. Prioritás: 150. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 5 3 8;
PSZ 66;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #13 (9. épület), #17 (4. épület),
#19 (1. épület), #52 (20. épület), #329 (31. forduló), #406 (30. forduló),
#355 (30. forduló), #407 (30. forduló), #351 (30. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15062 (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 5837.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a sólyom halotti maszkja (#29441) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 fekete nadrág
(#171) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 maszk (#1090) |
|
2 sisak (#1075) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyorsaság szimbóluma (#3910) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1
amulett (#1195) |
|
462 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
4 drágakõ (#2) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
* |
1 csonttõr (#1301) |
|
2 fogazott tõr (#6)
|
* |
1 harci fejsze (#12) |
* |
1 hosszú íj (#1272) |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
1 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hónakkupók (#30) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
7 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141) |
|
1 lemúr hártya (#161)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
21 õsi relikvia (#17) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÁRNYLÉNY (112. LÉNY) A lét és nemlét határán levõ entitások, élõholt
lelkek pszeudo-materiális testtel. Ha egy árnylény el is fogadja kihívásodat,
véglegesen nem tudod õt legyõzni, hiszen hiába semmisül meg a teste, azt
lassan mindig újjáépíti az asztrális térben lecsapódó kóbor lélekenergiából.
ORGLING KÖLYÖK (172. LÉNY) Az orglingok hihetetlen sebességgel szaporodnak,
és már az egész apró kölykök is veszedelmesek lehetnek: igaz, hogy még
csak harapni tudnak, de ezek a mosdatlan ördögök sok galetkit már a förtelmes
bûzükkel elkábítanak, rettenetesen fürgék, és mérhetetlen tudatlanságukból
kifolyólag némiképp a mágiára is immunisak.
JÉGLEHELET ITALA (54. TÁRGY) A jéglehelet itala egy fehér színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a jégleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel,
egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
MANDOLIN (19. TÁRGY) Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb
zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani,
és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19
(TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel.
Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont
árán.
ADÓS (109. LÉNY) Ez a szerencsétlen galetki adósságba keveredett, és
most végezned kell vele némi fejpénzért! No igen, nem szép dolog, amit
csinálsz, de legalább jól megfizetnek érte. Hogy viszonyul mindez a Hegy
Törvényéhez, miszerint galetki nem ölhet meg galetkit? Egyszerû: nagyon,
nagyon alaposan, körültekintõen kell eljárnod, nehogy kiderüljön a dolog!
És persze a saját kondícionálásodat is le kell küzdened valahogy. Mondjuk
csata közben ezt mondogatod magadban: "ez egy nyomorult torzszülött, ez
egy nyomorult torzszülött..." Igen, menni fog!
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.