Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 14. 9h:18' EZ A 805. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD 806. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 564 560 466 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat |
* 2. KP: kf 464 533 527 | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 533. tárggyal az 527. tárgyat |
* 3. KP: vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 188 71 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
* 5. KP: hh 1099 745 841 | használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: vv 64 72 224 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: hh 1101 1097 1534 | használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Cápafoggal felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
ek 273 1 28 | t. energia kisütése: 273 1 28 |
ek 273 2 30 | t. energia kisütése: 273 2 30 |
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 59 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérvágyó sólyom fejét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Cápafoggal több döféssel felnyársalod a vérvágyó sólyom fejét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 6 058 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 59, gyógyulás: 8, összesen: -51 ÉP}
be 662 | bemész a 662. épületbe |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
183 | 184 | 185 | |
92 | |
|
|
93 | |
|
|
94 | |
|
|
95 | |
|
|
[181,104] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
cir 32 | vándorcirkusz látogatása 32 |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
180 | 181 | 182 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Felfedeztél egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
be 833 209 139 | bemész a 833. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 vasérc és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
ve 377 1 | megveszed a 377. tárgyat 1 |
ve 2 70 | megveszed a 2. tárgyat 70 |
ee 669 730 1549 | eladod a 669. tárgyat a 730. tárgyat az 1549. tárgyat |
ee 99 201 215 | eladod a 99. tárgyat a 201. tárgyat a 215. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Cápafoggal teljesen átszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az aranyfecske bal lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Cápafoggal tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb vállát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel többször eltalálod az aranyfecske testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Cápafoggal megkarcolod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. 8 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 54, gyógyulás: 13, összesen: -41 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ölész elmosódó alakját. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a sötét ölész elmosódó alakját. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sötét ölész karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A sötét ölész éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Vámpírölővel megkarcolod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 447 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 264, gyógyulás: 172, összesen: -92 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar katona bal karját. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a varkaudar katona testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 9 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1180, sebződés: 28, gyógyulás: 105, összesen: +77 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 45, gyógyulás: 13, összesen: -32 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Cápafoggal tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Cápafoggal teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod az ongóliant hadúr bal lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény összetapos! 64 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny megtipor. 72 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany karperec, egy nagy vaskulcs és egy réz papi karkötő. 8 920 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 1253, sebződés: 464, gyógyulás: 172, összesen: -292 ÉP}
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bal vállát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a hegyi góliát jobb karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 3 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 82 178 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion ragyás testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 2 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 14, gyógyulás: 11, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [183,103] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő woorgard mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 35.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 6, gyógyulás: 67, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [183,102] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Ek'Hor lehet. {egyik sebzési módja: 2x 6d5+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ek'Hor bal karját. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Ek'Hor testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Cápafoggal eltalálod az Ek'Hor bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az Ek'Hor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az Ek'Hor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Ek'Hor pajzsa. 3 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 28, gyógyulás: 15, összesen: -13 ÉP}
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a troll bányász testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a troll bányász testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a troll bányász fejét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! Véres nyál csordul ki a troll bányász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 üllő (ld. enc.) és 1 szeksztáns. 6 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1058, sebződés: 33, gyógyulás: 15, összesen: -18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 211 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [184,100] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Cápafoggal több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Cápafoggal megbököd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, egy nagy bronzkulcs, egy ezüst gyűrű, egy aranytű, egy rejtőköpeny és egy vas dobónyíl. 4 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 39, gyógyulás: 14, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [184,99] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din templomot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. {támadása: 54.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az ongóliant bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű, egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc és egy ezüstshuriken. 4 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 54, gyógyulás: 16, összesen: -38 ÉP}
v 167 | elmormolod a 167. varázslatot |
h 1755 400 | használod az 1755. tárgyat |
szk 178 | keresed a 178. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 3. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: kf 687 688 689 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: kf 693 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
ÜLLŐ (1103. TÁRGY) Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható. [Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.] |
Erő: | 45 (81) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 41 (48) | Támadás: | 69 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 44 (47) | Védekezés: | 38 (45) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 38 (49) | Életpont: | 786/777 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 44 (71) | Varázspont: | 1488/1147 | Pénz: | 21356 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 48/20 | Pszi pont: | 228/152 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 11/79 (+91%) | szúrófegyverek: | *36/100 (+3%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | 31/90 (+4%) |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mihlanil nyíl (#597) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,99 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/5 | Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/66 | 2. nyomkövetés: | 49/7 (+10%) | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 17/90 | 5. csapdakészítés: | 20/77 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 13/47 |
7. gyógyítás: | 36/82 | 8. titkosírás: | 3/82 | 9. felderítés: | 26/37 |
10. szörnyidomítás: | 7/14 | 11. teológia: | 80/18 (+33%) | 12. taumaturgia: | 81/56 (+111%) |
13. szerencsejáték: | 1/76 | 14. versengés: | 8/70 | 15. harcművészetek: | 6/42 (+57%) |
16. zene: | 30/45 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 17/24 | 18. pszi: | 21/28 (+6%) |
19. zárnyitás: | 1/50 | 20. vadászat: | 17/46 | 21. vitalitás: | 2/53 |
22. bányászat: | 33/48 (+23%) | 23. úszás: | 9/49 | 24. főzés: | 2/33 (+25%) |
25. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315), sötét ölész (#314), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 28 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
tárgyvédelem (#178) | szörnycsábítás (#83) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
puha ütés (#60) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzeső (#61) | >> | woorgard (#231) | tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (teljesítve) |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 383 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | balkezes gyűrű (#1549) | 28 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
13 | gyíkfű (#201) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | madártoll (#112) | 3 | pirkit (#153) | 8 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 16 | ragasztó (#83) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | smaragd orrkarika (#730) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2035 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 2 | arany karperec (#194) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | Ek'Hor pajzsa (#1556) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | 66 | kaja (#2) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 4 | rézdarab (#70) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sólyomcsőr (#1223) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | üllő (#1103) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
7 | vasérc (#152) | 8 | víz (#27) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|