308. forduló, 310. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 24. 9h:37'
EZ A 309. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
310. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat legkorábbana 310. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 szent jogart (202 arany kikiáltási áron), 3 küklopsz szemet (313 arany kikiáltási áron), 1 tyrex csontot (149 arany kikiáltási áron), 3 purifikátor hájat (222 arany kikiáltási áron), 1 zafír fülbevalót (159 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 4 Thargodan esszenciát (100 arany), 1 pszi kristályt (100 arany), 1 nyomkereső talizmánt (3500 arany), 1 Eldereth szilánkot (300 arany), 1 Eldereth szilánkot (300 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 optiri agysisak (eladási ár: 49 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 praglonc hártya (eladási ár: 305 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 ovimon-bogyót (19 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (489 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 smaragd védőgyűrű (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 15 mocsári penke (eladási ár: 222 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. Varázserőd regenerálódik. (+437 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+118 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy albinó küklopsz nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (98 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az albinó küklopsz jobb oldalát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 141 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. Varázserőd töltődik (+38 varázspont). 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 565.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 563.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat
Felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 556.]

* 5. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 6. KP: használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 549.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 548.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 8. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 11 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 809 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 547.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 547.]
A ruhádra illeszted az örökkéval.tűzopálját. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

be 624 328 3 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetője, Sir Rasolphius előzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius rád helyezi a tenyerét. Minden sebed begyógyult! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 542.]

be 624 616 3 bemész a 624. épületbe
Sir Rasolphius nagyon elfoglalt, egy körben legfeljebb egyszer zaklathatod. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

be 624 328 3 bemész a 624. épületbe
Sir Rasolphius nagyon elfoglalt, egy körben legfeljebb egyszer zaklathatod. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 12 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

hu 657 280 92 hulladék: 657 280 92
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

hu 229 213 hulladék: 229 213
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz xirnox szivet. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aurach fog (1 ap), kötél (2 ap), obszidián karkötő (kudarc), xirnox szív (10 ap), összesen 13 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

szk 352 293 keresed a 352. szörnyet a 293. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy láplidércet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

vv 83 165 70 elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 536.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 533.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[366,64] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy taalru. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru tigristestét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a taalru bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 15 arany és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,63] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében halálhajcsár nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Óriásölővel végigvagdosod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gejzírt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1900 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 519.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [9 pontot használtál fel, van még 510.]
A gejzír mellett ásol. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! [9 pontot használtál fel, van még 501.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 492.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 483.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 474.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 465.]

h 578 10 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 10 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Ez az! Fáradozásaidat siker koronázta - találtál 2 iknegurint. [50 pontot használtál fel, van még 415.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[368,63] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy albinó küklopsz közeledik. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (69 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sotydo remo Tokdo lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,64] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy Banyapók. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a Banyapók egyik lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Banyapók testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 88 életpontot sebeztél. A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Óriásölővel megvagdalod a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Banyapók testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 122 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [367,65] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kátránygödröt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy ében halálhajcsár. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. {KCC:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Óriásölővel megvagdalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy animált hókutya trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szőrös Karom. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 poszogó mösze.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[21 pontot használtál fel, van még 394.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+45 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 354.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 351.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[367,66] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tollaskígyó. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a tollaskígyó testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 53 életpontot sebeztél. A tollaskígyó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Óriásölővel megvagdalod a tollaskígyó testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a tollaskígyó jobb vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 126 életpontot sebeztél. A tollaskígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [368,67] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mópat bolyt. Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [367,68] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 899 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 304.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[367,69] Tovább kóborolsz a pusztán.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [367,70] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mópat bolyt.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(365,64) albinó küklopsz (#338)
(366,64) taalru (#249), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(367,63) ében halálhajcsár (#295), gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(367,65) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), Szőrös Karom (5367. kalandozó)
(367,66) tollaskígyó (#635)
(367,68) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(367,70) mópat boly (#583)
(368,63) albinó küklopsz (#338), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(368,64) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), Banyapók (#305)
(368,67) mópat boly (#583)

[367,71] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 278.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+70 életerő.) Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [40 pontot használtál fel, van még 238.]

* 1. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 198.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+14 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 168.]

* 5. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 166.]

* 6. BP: leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat
Elteszed az örökkéval.tűzopálját.
Leveszed a hósárkánybőr csizmát.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 13, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 5 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a karmos tankány. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 166 pontod maradt, ebből a következő körre 166 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

BANYAPÓK (305. SZÖRNY)
Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY)
Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios főpapja vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 36 (39) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 165 cm
IQ: 48 (56) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 38 (48) Védekezés: 89 Menekülés: 30 % Életkor: 8/7 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 366/197 Jellem: jó (777) Tul. pont: 2
Szerencse: 48 (54) Varázspont: 1192/681 Pénz: 6342 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 217/75 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 261
Eddig összesen 2888 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24051 TP-t kaptál. Jelenleg 2751578 TP-d van. A következő szinthez még 248422 TP szükséges. Trófeáid: káoszbajnok, magnetikus praglonc, őrjáratozó katona. A 308. fordulódban 13535 arany került a bankszámládra. 13602 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 29 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 30

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 75 (+1) 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 23 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 6 (+1)
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 24 9. szörnyidomítás: 12
10. teológia: 43 11. taumaturgia: 56 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 25 14. zene: 33 15. szörnyismeret: 23 (+1)
16. pszi: 32 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 5
19. bányászat: 21 20. úszás: 9 21. főzés: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137)
az elme fölénye (#116) szörnycsábítás (#83) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 26. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
pszi ragyogás (#166) >> pszi őselementál (#258) gyóntatás (#56) >> Authoricus (#1671)
pszi ragyogás (#166) >> taalru (#249)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aurach fog (#657) 10 ében toboz (#578)
7 isteni könnycsepp (#260) 2 kötél (#92) 1 madártoll (#112)
3 mákrózsa virág (#56) 2 obszidián karkötő (#229) 1 rókafarok (#124)
4 spiritusz (#170) 2 Thargodan esszencia (#328) 5 ubuk dobónyíl (#138)
6 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
133 arany (#50) 1 adamantit (#627) 2 arkog kő (#632)
1 csalánvirág (#582) 2 iknegurin (#541) 7 kaja (#2)
2 küklopsz szem (#643) 1 polip szívóka (#391)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(367,71) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek