308. forduló, 310. forduló, Zoat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 16. 12h:20'
EZ A 461. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
462. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1589
SZÁMLA : XXXX

ZOAT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,59] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A kinemfogyó tegez termelt 7 mérgezett tüskét. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+394 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy quwarg királynő nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 652.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 647.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 637.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 632.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 617.]

* 9. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

kf 641 1 kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a varkaudar lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a bronz taidert. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a pengepajzsot, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

kf 456 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat
Lecsatolod a dentor vértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

kf 464 kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat
Felhúzod a kezedre a nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

ba 274 nem támadod a 274. szörnyet
BA 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[184,59] Épületek tűnnek fel.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat őrjáratozó katona. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 12 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (12 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 295, gyógyulás: 240, összesen: -55 ÉP}

Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 599.]

ee 224 420 187 eladod a 224. tárgyat a 420. tárgyat a 187. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 agyartőrt. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 4 mérgezett vasnyilat. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 599.]

ee 265 150 268 eladod a 265. tárgyat a 150. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 1 kristálygömböt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szent jogart. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 599.]

ee 404 326 125 eladod a 404. tárgyat a 326. tárgyat a 125. tárgyat
Eladtál 1 rájabőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 8 ezüstdarabot. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 599.]

ee 280 282 652 eladod a 280. tárgyat a 282. tárgyat a 652. tárgyat
Eladtál 2 tyrex csontot. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 1 jégszivet. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 6 darázsszárnyat. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 599.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 590.]

kb 373 459 510 kiveszel a bankból a 373. tárgyat (459 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Eldaran karkötőjét. Kiveszel a bank széfjéből 1 Tharr pajzsát. Kiveszel a bank széfjéből 1 ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

bb 573 360 beraksz a bankba az 573. tárgyat (360 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 dentor vértet. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

ee 117 192 180 eladod a 117. tárgyat a 192. tárgyat a 180. tárgyat
Eladtál 1 ezüst nyakláncot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst gyűrűt. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 590.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[187,62] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 10, gyógyulás: 36, összesen: +26 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 4 pirkit. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 84, gyógyulás: 46, összesen: -38 ÉP}

Ahogy végigsétálsz a hivatal-negyed főutcáján, egy különös cégtáblára leszel figyelmes. Még sosem láttál ilyet azelőtt. Egy kimondhatatlanul hosszú, kacskaringós név alkotja a tábla peremét, ami belül egy hatalmas nagyítót ábrázol. Belesel az aprócska kirakatüvegen át, de odabenn csak közönséges régiségeket látsz. Nem hagy nyugodni a kíváncsiság, és leskelődsz még egy kicsit. Milyen fura külsejű figurák jönnek-mennek a bolton át! Némi töprengés után rájössz, hogy ez a régiségüzlet nem is az, aminek látszik. Valami titok lappang a nyilvánvaló álca mögött! Ez nem más, mint a kémhálózat bejárata! (744. épület.)

(Továbbmész...) [188,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,63] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 20, gyógyulás: 65, összesen: +45 ÉP}

Észreveszel egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a gránitelementál testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 5, gyógyulás: 49, összesen: +44 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 29, gyógyulás: 46, összesen: +17 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 4 kvazárt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Erőd TF-elődött. [78 pontot használtál fel, van még 512.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[190,63] A bozótost dombság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Khossus del Maul hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy quwarg boly van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,64] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Vándor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy quwarg boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion jobb karját. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az ekharion bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 22, gyógyulás: 45, összesen: +23 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [192,63] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Óriásölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a bávatag golombár ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (34 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 52, gyógyulás: 32, összesen: -20 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 20, gyógyulás: 64, összesen: +44 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [73 pontot használtál fel, van még 439.]

m 3 mozogsz délkeletre
[193,64] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 25, gyógyulás: 60, összesen: +35 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Óriásölővel egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bakkura bőrt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Bronz taiderrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 11, gyógyulás: 46, összesen: +35 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi táborát. Fekete a bőre. Leah püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy sivatagi doareg trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Egy spagulár a hátasa. Összeismerkedtek. Az ő neve Ninive. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 379.]

im 2 4 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 349.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 29, gyógyulás: 41, összesen: +12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 319.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy norpadolótika.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika jobb oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a norpadolótika bal hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 289.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 22, gyógyulás: 44, összesen: +22 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 259.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 27, 8.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 650 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zoat, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Papi hited: 632. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 41 (66) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 184 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 31 Védekezés: 67 Menekülés: 38 % Életkor: 44/51 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 429/631 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (60) Varázspont: 675/140 Pénz: 3465 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 155/316 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2123 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28231 TP-t kaptál. Jelenleg 1855370 TP-d van. A következő szinthez még 144630 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, szánalmas pondró, umbatari bromag. A 299. fordulódban 1219 arany került a bankszámládra. 1340 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/94 ökölvívás: 18/17 szúrófegyverek: 31/50 (+13%)
vágófegyverek: 20/50 (+26%) ütőfegyverek: 8/57 lőfegyverek: 12/23 (+20%)
dobófegyverek: *27/100 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: óriásölő (#528) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/75 (+11%) 2. nyomkövetés: 63/52 (+28%) 3. lopás: 1/109
4. mászás: 16/52 (+9%) 5. csapdakészítés: 18/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/0
7. gyógyítás: 64/91 8. titkosírás: 2/11 9. felderítés: 12/96
10. szörnyidomítás: 3/99 11. teológia: 77/42 (+37%) 12. taumaturgia: 39/81 (+20%)
13. szerencsejáték: 5/72 14. versengés: 8/85 15. harcművészetek: 12/82
16. zene: 14/64 (+23%) 17. szörnyismeret: 12/15 (+25%) 18. pszi: 21/18 (+2%)
19. zárnyitás: 1/14 20. vadászat: 16/11 21. bányászat: 31/61 (+4%)
22. úszás: 9/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), morgud hagymatövet (#402) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> férfiak (#998) Tharr haragja (#145) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Tharr haragja (#145) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> norpadolótika (#226)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)
tűzeső (#61) >> taalru (#249) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242) Tharr haragja (#145) >> ősdentor (#282)
Tharr haragja (#145) >> Tguarkhan (#212) Tharr haragja (#145) >> pszi őselementál (#258)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) puha ütés (#60) >> tüskés gigaféreg (#256)
Tharr haragja (#145) >> átokmurgattyú (#225) Tharr haragja (#145) >> nanda (#224)
Tharr haragja (#145) >> woorgard (#231)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 agyartőr (#420) 6 darázsszárny (#652) 1 dentor vért (#573)
1 deus ex machina (#1) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
7 ezüstdarab (#326) 1 gromak bőr (#268) 1 gyöngysor (#192)
1 jégszív (#282) 1 kristálygömb (#265) 4 mandibulapenge (#125)
4 mérgezett vasnyíl (#187) 1 rájabőr (#404) 1 sallank karom (#128)
1 szent jogar (#150) 2 tyrex csont (#280) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar lándzsa (#224) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
517 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bakkura bőr (#95)
1 balkezes gyűrű (#1549) 6 ében toboz (#578) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 fokhagyma (#403) 1 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2)
1 kötél (#92) 4 kvazár (#244) 4 madártoll (#112)
7 mérgezett tüske (#23) 1 ostromlétra (#510) 4 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 33 ragasztó (#83) 1 szöges bunkó (#8)
2 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tharr pajzsa (#459)
6 tüske (#22) 5 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) őrjáratozó katona (#274), vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár
(187,62) kémhálózat (#744), részeg kalandozók (#187), Blounther apó (#972)
(188,63) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, bűbájlidérc (#761)
(189,63) kputtyintó csalán (#247), kristálypalota (#401), Sheran oltár, művészi porolit (#720), gránitelementál (#205), szubreális vámpír (#223)
(190,63) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 30. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(191,64) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharionok (#232)
(192,63) bávatag golombár (#165), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, kultúrmasztodonok (#227)
(193,64) kputtyintó csalán (#247), grok-képződmény (#149), szopógödör (#177), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, drasmólyom (#60), manaelementál (#290), egy elf férfi, Ninive (2605. kalandozó), norpadolótika (#226)

Üzenet küldése a karakternek