Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 15h:24' EZ A 308. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD 309. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat legkorábbana 309. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+38 varázspont.) 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 9. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal |
d 92 1 | eldobod a 92. tárgyat (1 darabot) |
av 13 | alakváltás 13 |
kb 1133 1572 2 | kiveszel a bankból az 1133. tárgyat (1572 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kf 1572 865 | kézbeveszed/felveszed az 1572. tárgyat a 865. tárggyal |
kno 16 | képesség-növelés 16 |
szk 338 249 | keresed a 338. szörnyet a 249. szörnyet |
vv 112 83 165 | elmormolod a 112. varázslatot a 83. varázslatot a 165. varázslatot |
bb 1133 1572 691 | beraksz a bankba az 1133. tárgyat (1572 darabot) |
kt 22 20 | elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot) |
kf 1171 615 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat a 615. tárggyal |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Lakott területre érkeztél.
ve 444 1 | megveszed a 444. tárgyat 1 |
ee 652 34 | eladod a 652. tárgyat a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
im | imádkozol |
m 5 1 2 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [190,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tyrannoszaurusz rex. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 tyrex csontot. Jutalmad nem marad el (+39 varázspont). 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [191,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 85 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 59 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+39 varázspont). 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
kf 607 | kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
a 22 4936 20 | átadod a 22. tárgyat a 4936. kalandozónak (20 darabot) |
kf 615 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 434 | használod a 434. tárgyat |
h 434 | használod a 434. tárgyat |
h 434 | használod a 434. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (69 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 129 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal |
RÉMPLAZMA (616. TÁRGY) Megfelelő mágikus eljárással kinyerhető a Rémből visszamaradt, ragacsos, savas plazma. Hogy mire jó ez az ocsmányság? Természetesen semmire, azon kívül, hogy bemutatásával bizonyíthatod Sir Rasolphiusnak, hogy legyőztél egy Rémet, és így remélheted, hogy a jóságos lovag megtanít egy nagyhatalmú varázslatra. |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (kb. 120 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
DRÓTSZŐRŰ MÓPAT (426. SZÖRNY) Az éjfattyak esszenciája halálos még a Thargodanokra is - azonban néha, minden tízezer esetből egyszer, túl lehet élni azt, hogy valakire a tl'urlangok masszája csöppen. Igen, az evolúció még a Sötét Földön is működik! Az így megfertőzött mópatokból borzalmas, mutáns szörnyek válnak, amelyeket még a Thargodanok is messze elkerülnek. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető... |
ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY) Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz... |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Nem véletlen, hogy soha egyetlen bányász sem adja át vagy el az adamantitot, legfeljebb megsemmisíti, ha nincs már rá szüksége (D 627 parancs). Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
Erő: | 36 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 48 (56) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 38 (48) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 365/413 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 48 (54) | Varázspont: | 1192/373 | Pénz: | 9990 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 217/9 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 261 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 29 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 74 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 23 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 5 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 12 |
10. teológia: | 43 | 11. taumaturgia: | 56 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 33 | 15. szörnyismeret: | 22 |
16. pszi: | 32 (+1) | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 21 | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | láth. észlelése (#78) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | ásó (#34) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | madártoll (#112) | |||
3 | rémplazma (#616) | 1 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arkog kő (#632) | 6 | ében toboz (#578) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | küklopsz szem (#643) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | mópat token (#585) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
18 | víz (#27) | 1 | vörös zyel (#606) |