307. forduló, 309. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. febr. 4. 9h:15'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,75] koordinátán.
Pumuk-Lee átadott neked a 3. napon 21 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 462.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 452.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[107,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy kinyílt phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mutáns pók volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy massza volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Khebronnal. Raia hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Úgy látszik, a mutánslány ma különösen jókedvű: vidáman lobogtatja vörösesbarna copfjait. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,76] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mélységi grittang. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza csavaros szarvát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 1684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 59, gyógyulás: 14, összesen: -45 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [109,75] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bíbor szulfagor volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 397.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+123 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 367.]

m 1 mozogsz északkeletre
[110,74] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 352.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya farkát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 21, gyógyulás: 11, összesen: -10 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 332.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[111,73] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok nyakát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,72] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,71] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy mély kutat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [45 pontot használtál fel, van még 287.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú bal első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mérges nyukmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 sünmedve tüskét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[113,72] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz néhány eldobott tárgyat: 5 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 258.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 34 (36) Agresszió: 5 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 35 (38) Védekezés: 43 (47) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 365/367 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 394/4 Pénz: 1207 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 38/35 Pszi pont: 127/367 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1561 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5 584 TP-t kaptál. Jelenleg 1 024 536 TP-d van. A következő szinthez még 175 464 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, varkaudar varázsló. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1191 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: 27/28 (+2%)
lőfegyverek: 16/56

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
113,72 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 68 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/82 (+55%) 2. nyomkövetés: 45/8 (+27%) 3. mászás: 14/73 (+3%)
4. csapdakészítés: 27/81 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 32/71
7. titkosírás: 20/99 8. felderítés: 13/37 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/91 (+3%) 11. taumaturgia: 41/62 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 9/35 14. zene: 51/9 15. szörnyismeret: 14/39
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 39/93
19. bányászat: 30/24 (+4%) 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 7 (limit: 57), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 701.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 74, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 765.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 139 TU szükséges.)
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 240.79 kg Megterheltség: 200%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 4 gyenge méreg (#26) 1 moa kristály (#2203)
7 sünmedve tüske (#14) 1 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
70
71
72
73
74
75
76
77
(107,76) oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba, mutáns pók (#117), Khebron (4474. kalandozó)
(108,76) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymák (#118), massza (#217)
(109,75) bíbor szulfagor (#358), Elenios oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(110,74) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(111,73) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely
(112,71) mély kút (#93), százfogú (#53), mérges nyukmár (#95)
(112,72) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361)
(113,72) oltár, 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek