Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 13. 15h:10' EZ A 307. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD 308. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat legkorábbana 308. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 9. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal |
fku 50 | felt. kutatás 50 |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kb 696 1 | kiveszel a bankból a 696. tárgyat (1 darabot) |
bb 2 12 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (12 darabot) |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
kf 529 1345 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat az 1345. tárggyal |
le 1536 | leveszed/lerakod az 1536. tárgyat |
v 96 185 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,107] Lakott területre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios híveié.
szk 226 778 | keresed a 226. szörnyet a 778. szörnyet |
vv 83 165 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [190,102] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [189,101] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Killer előtt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült drakolich került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 668 | bemész a 668. épületbe |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [187,102] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
(Továbbmész...) [186,103] Síkság, továbbra is csak síkság.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 147 életpontot sebeztél. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany, egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+39 varázspont). 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 95 életpontot sebeztél. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Jutalmad nem marad el (+39 varázspont). 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 157 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy és 3 arany. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a taalru bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 149 életpontot sebeztél. A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+39 varázspont). 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor bal vállát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal felnyitod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 125 életpontot sebeztél. A velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A velociraptor karma a fejed mellett suhan el! A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [188,103] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. (120 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló szellemtestét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 125 életpontot sebeztél. A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [189,104] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 3171 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 154 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal |
DÉMONI PALÁST (1573. TÁRGY) Miután te bizonyultál ügyesebbnek a Shear'niz'il-lel vívott csatában, most már téged illet a neves skarlátdémon vérvörös, hömpölygő palástja. Ez az értékes köpeny egy másik létsíkról származó relikvia, így ha magadra teríted, megfoghatatlan, túlvilági érzések kerítenek majd hatalmukba. Ezt azonban könnyű leküzdeni, csak némi időre lesz szükséged, és utána a démoni palást minden tulajdonságát képes leszel kiaknázni: ha rajtad van, a +3 védekezés és +3 támadás mellett minden fegyvered (és ökleid) sebzése mágikus lesz. Aprócska hátrány csupán, hogy a köpeny intelligenciád eggyel csökkenti. A démoni palást viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned. |
A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba. |
ALKU (139. VARÁZSLAT) Tökéletes, csábító mosolyra húzódik szád, mézesmázos hangon ecseteled, hogy a kereskedő portékája mennyire gyenge minőségű, és mennyire nincs rá szükséged. Az alku varázslatnak köszönhetően, ha egy boltban a VE paranccsal vásárolsz, az árut az eredeti ár 75 százalékáért vásárolhatod meg, így jelentős összegeket takaríthatsz meg. Az alku 1 teljes körig tart, elmondása 20 VP-t és 5 TVP-t igényel, anyagi komponense egy arany. Az alku kizárólag a VE parancsnál fejti ki hatását, eladásnál, vagy szolgáltatások vásárlásnál (pl. varázslatok) nem működik. |
FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor. |
Erő: | 36 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 48 (56) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 38 (48) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/9 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 364/398 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 48 (54) | Varázspont: | 1192/132 | Pénz: | 219 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 35/-1 | Pszi pont: | 209/279 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 257 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 29 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 74 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 23 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 5 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 12 |
10. teológia: | 43 | 11. taumaturgia: | 56 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 33 (+1) | 15. szörnyismeret: | 22 |
16. pszi: | 31 | 17. zárnyitás: | 2 (+1) | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 21 | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | láth. észlelése (#78) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 3 | drótszőr (#37) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
22 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | rókafarok (#124) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
147 | arany (#50) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | fáklya (#36) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 4 | spiritusz (#170) |