Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 6. 9h:13' EZ A 436. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 437. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 156 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír tekergő ormányát. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted a kronotapír testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A kronotapír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 19, gyógyulás: 9, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (50 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kisebb quwarg isten bal oldalát. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével csak érinted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, 38 arany, egy nagy bronzkulcs, egy umbatari karkötő, egy arany karperec, egy ezüst kulcs és egy vas dobónyíl. 23112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-39 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1238, sebződés: 243, gyógyulás: 203, összesen: -40 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr jobb vállát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 120. varázslatot a 220. varázslatot |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
hu 551 1549 231 | hulladék: 551 1549 231 |
hu 1100 68 124 | hulladék: 1100 68 124 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
hh 1133 841 1629 | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1629. tárgyat |
kb 313 300 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (300 darabot) |
a 313 3021 300 | átadod a 313. tárgyat a 3021. kalandozónak (300 darabot) |
aa 391 562 473 | átadod a 391. tárgyat az 562. tárgyat a 473. tárgyat |
kf 1088 1623 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1623. tárggyal |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
vv 112 185 127 | elmormolod a 112. varázslatot a 185. varázslatot a 127. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted az ősdentor testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 52 életpontot sebeztél. Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 5332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 129, összesen: +129 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
kb 531 351 524 | kiveszel a bankból az 531. tárgyat (351 darabot) |
usz 30 | úszol 30 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a trix kölyök bal karját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A trix kölyök fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A trix kölyök csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fénytelen gyöngy. 2178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kamionoszaurusz testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz vastag bőrét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kamionoszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 69 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 amnioszt. 8972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1295, sebződés: 146, gyógyulás: 195, összesen: +49 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
212 | 213 | 214 | |
119 | |
|
|
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 29 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
ve 232 1 | megveszed a 232. tárgyat 1 |
ve 352 1 | megveszed a 352. tárgyat 1 |
ve 539 1 | megveszed az 539. tárgyat 1 |
ve 627 1 | megveszed a 627. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 2143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 20, gyógyulás: 46, összesen: +26 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 76 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar che-pap bal lábát. (6 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap jobb karját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 57 életpontot sebeztél. A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. {GYD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap izmos testét. (3 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a varkaudar che-pap izmos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 57 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-39 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 434, gyógyulás: 313, összesen: -121 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 87 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar che-pap fejét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a varkaudar che-pap jobb karját. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 52 életpontot vesztettél. {GYD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap testét. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a varkaudar che-pap testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél.
A varkaudar che-pap szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-39 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 437, gyógyulás: 286, összesen: -151 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar katona testét. (6 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével többször eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 52 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 9536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 96, gyógyulás: 179, összesen: +83 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az áldott okerón bal középső lábát. (5 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 0, gyógyulás: 135, összesen: +135 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (57 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével súrolod az ongóliant hadúr bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 83 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs, 14 arany, egy ezüst gyűrű, egy ezüst papi karkötő, egy ezüst karkötő és egy rejtőköpeny. 8920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 257, gyógyulás: 176, összesen: -81 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr nyakát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével csak érinted az ében hadúr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 71, gyógyulás: 130, összesen: +59 ÉP}
be 705 5 | bemész a 705. épületbe |
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 145 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kronotapír testét. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével súrolod a kronotapír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A kronotapír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nyelvét a kronotapír feléd löki, de eredménytelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 28, gyógyulás: 80, összesen: +52 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (6 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével néhányszor megcsapod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 10918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1313, sebződés: 92, gyógyulás: 204, összesen: +112 ÉP}
(Továbbmész...) [214,121] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kputtyintó csalán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. {GYD:} Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 0, gyógyulás: 78, összesen: +78 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a velociraptor farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rohansz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a velociraptor testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a velociraptor bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 2106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis jobb első lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel felnyitod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Az éjkornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az éjkornis feléd rúg, de nem talál el. Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 fekete gyöngy, egy aranytű, egy ezüst kulcs és egy obszidián függő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
h 1755 100 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
212 | 213 | 214 | 215 | |
120 | |
|
|
|
121 | |
|
|
|
122 | |
|
|
|
[181,104] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 35. Kapsz 5 VP-t.]
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 503 215 117 | t. energia kisütése: 503 215 117 |
180 | 181 | 182 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[215,117] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és egy fokhagyma. 5380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
in 2218 397 386 | leírod a 2218. kalandozónak a 397. szörnyet a 386. tárgyat |
in 2218 408 905 | leírod a 2218. kalandozónak a 408. szörnyet a 905. tárgyat |
in 2218 644 1281 | leírod a 2218. kalandozónak a 644. szörnyet az 1281. tárgyat |
in 2218 647 1458 | leírod a 2218. kalandozónak a 647. szörnyet az 1458. tárgyat |
in 2218 769 1100 | leírod a 2218. kalandozónak a 769. szörnyet az 1100. tárgyat |
in 2218 7215 840 | leírod a 2218. kalandozónak a 7215. szörnyet a 840. tárgyat |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
MIHLANIL (539. TÁRGY) A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép azzal, aki a mihlanilt tárggyá kovácsolja. Ha ezután ettől a személytől a mihlanilból készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilból készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (ha akarod, el is dobhatod, de el nem rejtheted). |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
THARR PAJZSA (459. TÁRGY) Igazi szent relikvia ez, amely a legendák szerint magától Tharrtól nyeri erejét. Amíg a pajzsot fogod, védettséged megnő 13-al, erőd kettővel, gyógyítás szakértelmed hárommal. Igaz, IQ-d eközben lecsökken kettővel, és ügyességed eggyel. Ha esetleg megpróbálod azt az istenkáromlást elkövetni, hogy Tharr pajzsát elkészíted mágikus úton, szükséged lesz egy cru formázó mintára, 10 vasra, 20 pirkitre, 5 ezüstre (amivel Tharr jelét rajzolod a pajzsra), 1 mithrilre, egy két kard szimbólumra, 5 isteni könnycseppre, 200 aranyra, egy vaskohóra és 200 TVP-re. Tharr pajzsát nem hordhatja 19.-nél alacsonyabb szintű kalandozó, mert a pajzs rögvest tíz mázsa súlyúra növekszik. |
Erő: | 50 (94) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 58 (99) | Támadás: | 82 (89) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 45 (74) | Védekezés: | 152 (160) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/78 év |
Egészség: | 51 (96) | Életpont: | 1583/1818 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (109) | Varázspont: | 2401/193 | Pénz: | 32594 arany | Kép. pont: | 64 |
Tudatpont: | 54/51 | Pszi pont: | 521/550 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 (+8%) | ökölvívás: | 27/38 (+2%) | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 23/71 (+9%) | ütőfegyverek: | 38/54 (+12%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 35/17 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (300%) << ököl (#28) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
215,117 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 181,104 |
Kedvenc táborhely: 215,117 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 11. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/96 | 2. nyomkövetés: | 57/85 (+20%) | 3. mászás: | 22/88 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 33/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 23/27 (+6%) | 6. gyógyítás: | 13/73 (+12%) |
7. titkosírás: | 9/68 | 8. felderítés: | 23/95 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 109/24 (+85%) | 11. taumaturgia: | 120/36 (+53%) | 12. szerencsejáték: | 18/30 (+12%) |
13. versengés: | 25/45 (+30%) | 14. harcművészetek: | 29/5 | 15. zene: | 9/64 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 48/44 (+37%) | 17. pszi: | 42/17 (+11%) | 18. zárnyitás: | 26/59 |
19. vadászat: | 11/63 (+12%) | 20. vitalitás: | 2/56 | 21. bányászat: | 36/29 (+4%) |
22. úszás: | 11/55 (+12%) | 23. főzés: | 19/66 (+11%) | 24. csapatmunka: | 5/2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) | vámpirizáció (#1) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
nagyobb agypajzs (#120) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | lélekorzó (#390) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | |
agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 158 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2935 | arany (#50) | 7 | acélpengőke (#231) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | arkog kő (#632) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | halcsont (#390) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | mammutbőr (#1078) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | |||
4 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 12 | gyíkfű (#201) | 287 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | lidérckorona (#531) | 1 | obszidián függő (#195) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
7 | ragasztó (#83) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
8 | szögletes kő (#17) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Tharr pajzsa (#459) | |||
44 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |