Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 10. 10h:03' EZ A 307. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 308. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 9. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal |
kt 511 | elkészíted az 511. tárgyat |
a 511 1902 1 | átadod az 511. tárgyat az 1902. kalandozónak (1 darabot) |
aa 333 | átadod a 333. tárgyat |
szk 282 230 | keresed a 282. szörnyet a 230. szörnyet |
vv 83 165 58 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot az 58. varázslatot |
fku | felt. kutatás |
t 761 308 309 | támadod a 761. szörnyet a 308. szörnyet a 309. szörnyet |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 85 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) {KCC:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 75 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 praglonc hártyát. Varázserőd töltődik (+38 varázspont). Eldobod az értéktelenné vált albinó küklopsz trófeát, és diadalmasan beszerzel egy magnetikus praglonc trófeát. 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [367,63] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1900 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy magnetikus praglonc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a magnetikus praglonc egyik csápját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 80 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a magnetikus praglonc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 58 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 praglonc hártyát. Jól harcoltál! (+38 varázspont.) 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
hh 34 34 34 | használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat |
hh 34 34 34 | használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rohansz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az albinó küklopsz testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az albinó küklopsz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 146 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. Jól harcoltál! (+38 varázspont.) 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [367,65] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy taalru. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru feléd harap, de sikertelenül. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője és 2 gyöngymangó. Varázserőd töltődik (+38 varázspont). 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [366,66] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy méregféreg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ek 116 65 58 | t. energia kisütése: 116 65 58 |
m 5 5 8 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal vállát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. {KCC:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a káoszbajnok állatpofáját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 152 életpontot sebeztél. A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 123 életpontot sebeztél. A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+38 varázspont). Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar vajákos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő káoszbajnok trófeát. 5888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [364,68] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lávatavat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chaar-Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy árnylord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord bal lábát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 57 életpontot sebeztél. Az árnylord megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Találsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy térkaput. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm mészáros módra sült szarvasflekkent dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra támadsz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok [darázsfarok ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 3 darázsszárnyat. 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}
ba 761 690 | nem támadod a 761. szörnyet a 690. szörnyet |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [191,103] Szűnni nem akar a zöld síkság.
v 21 30 | elmormolod a 21. varázslatot |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal |
TÉRFALÓ (783. SZÖRNY) A térfaló egy idegen életforma, a Sötét Földek sivatagjaiban őshonos teremtmény. Nincs konkrét alakja, megjelenéseinek száma végtelen, mindig más. Van azonban pár dolog, amiből biztosan rájöhetsz, hogy egy térfalóval találkoztál: ha az idő lelassul, vagy éppen mértéktelenül felgyorsul, érzékelésed összezavarodik, a táj megváltozik, koromsötét búra vesz körül, de tudatod azért még érzékeli, hogy a burok mögött ott van valahol a valódi világ. A térfaló eközben anyagiasul, és elméd teljes kiszipolyozásával próbálkozik. Talán ha elég ügyes vagy és van egy mágikusan sebző fegyvered, ez nem sikerül neki. Ráadásul miután elűzted a térfalót, némi kincset is találhatsz a csata színhelyén, tárgyakat, melyeket a térfaló szintén magába szippantott. |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY) Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
ARKOG KŐ (632. TÁRGY) A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni. |
MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY) Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről. |
KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY) A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani. |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
Erő: | 36 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 47 (55) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 38 (44) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/11 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 361/329 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 47 (55) | Varázspont: | 1154/57 | Pénz: | 72 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 35/-6 | Pszi pont: | 209/252 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 257 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 29 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 (+1) | 2. nyomkövetés: | 74 (+1) | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 23 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 5 (+1) |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 12 |
10. teológia: | 43 (+1) | 11. taumaturgia: | 56 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 32 | 15. szörnyismeret: | 22 |
16. pszi: | 31 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 21 (+1) | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | láth. észlelése (#78) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (teljesítve) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 30 | Eldereth szilánk (#512) | |||
3 | galachmit (#310) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | |||
7 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | varázskő (#305) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 2 | arkog kő (#632) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 6 | ében toboz (#578) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | küklopsz szem (#643) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mihlanil (#539) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | praglonc hártya (#215) |