Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 6. 9h:10' EZ A 804. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD 805. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4890 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 564 560 466 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat |
* 2. KP: kf 464 533 527 | kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 533. tárggyal az 527. tárgyat |
* 3. KP: vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 188 71 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
* 5. KP: hh 1099 745 841 | használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: vv 64 72 224 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: hh 1101 1097 1534 | használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő fejét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
ba 281 | nem támadod a 281. szörnyet |
vv 96 188 104 | elmormolod a 96. varázslatot a 188. varázslatot a 104. varázslatot |
be 171 | bemész a 171. titkos labirintusba |
lm 4 6 6 | mozogsz 4 6 6 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 48 28 18 | mozogsz 48 28 18 |
lm 18 28 33 | mozogsz 18 28 33 |
vv 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot az 1. varázslatot |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
vv 198 142 107 | elmormolod a 198. varázslatot a 142. varázslatot a 107. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem jobb karját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal megbököd a ryuku gólem jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 393 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 135, gyógyulás: 141, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [189,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy fokhagyma. 3 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 21, gyógyulás: 7, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [188,107] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy xirnox szív. 3 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 2 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [186,107] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 2 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [185,107] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat őrjáratozó katona. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [183,107] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [182,107] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem messze délnyugatra a vadonban egy szentélyt láttam, aztán egy átkozódó fazon megtámadott. Ne menjetek arra, hittársaim! - Tudálékos, gnóm régész " Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gólem. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 145, gyógyulás: 33, összesen: -112 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Vámpírölővel megkarcolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona, egy gyöngysor, egy aranytű, egy ezüst nyaklánc és egy obszidián függő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 19 792 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 405, gyógyulás: 246, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [180,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 278.]
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vv 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot a 144. varázslatot a 61. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 3. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 5. BP: kf 687 688 689 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 691 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 7. BP: kf 693 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY) Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni. |
Erő: | 44 (79) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 41 (48) | Támadás: | 74 (77) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 44 (47) | Védekezés: | 38 (44) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/40 év |
Egészség: | 37 (48) | Életpont: | 774/640 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 44 (71) | Varázspont: | 1416/1390 | Pénz: | 3368 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 48/12 | Pszi pont: | 228/6 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/40 | ökölvívás: | 7/26 | szúrófegyverek: | 36/68 (+7%) |
vágófegyverek: | 12/9 | ütőfegyverek: | 23/2 | lőfegyverek: | 31/64 (+2%) |
dobófegyverek: | 7/2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mihlanil nyíl (#597) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
180,107 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/5 | Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/66 | 2. nyomkövetés: | 48/93 (+5%) | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 17/90 | 5. csapdakészítés: | 20/49 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 12/87 |
7. gyógyítás: | 36/82 | 8. titkosírás: | 3/82 | 9. felderítés: | 26/7 |
10. szörnyidomítás: | 7/14 | 11. teológia: | 77/73 (+28%) | 12. taumaturgia: | 77/15 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 1/76 | 14. versengés: | 8/70 | 15. harcművészetek: | 5/28 |
16. zene: | 29/53 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 17/24 (+20%) | 18. pszi: | 21/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 1/44 | 20. vadászat: | 17/46 | 21. vitalitás: | 2/53 (+22%) |
22. bányászat: | 33/3 | 23. úszás: | 8/65 | 24. főzés: | 2/8 |
25. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), vércápa sámán (#281) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,3,3) | áldomás II (#169) (817,1) | halálkapu (#126) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | tárgyvédelem (#178) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
puha ütés (#60) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
puha ütés (#60) | >> | ongóliant (#159) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzeső (#61) | >> | woorgard (#231) | tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | lidércúr (#252) | puha ütés (#60) | >> | viharóriás (#278) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2) |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 459 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2157 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 3 | kék orchidea (#68) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | zöld üveg (#82) |
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|