304. forduló, 306. forduló, Acharimordax összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 6. 9h:10'
EZ A 804. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
805. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4890
SZÁMLA : XXXX

ACHARIMORDAX KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,107] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 csontpozdorját, 1 Pusztítás Botját.
Lady Hammerstrike, amikor összefutottatok, adott neked 4 mutáns csontot. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a vércápa sámán (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+696 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1219. hetének nyerőszámai: 12, 8, 5. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ongóliant hadúr fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 473.]

* 1. KP: kf 564 560 466 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-26 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 458.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 2. KP: kf 464 533 527 kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 533. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 3. KP: vv 53 28 182 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 4. KP: vv 165 188 71 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]

* 5. KP: hh 1099 745 841 használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 446.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 445.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 444.]

* 6. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 434.]

* 7. KP: vv 64 72 224 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 432.]
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 8. KP: hh 1101 1097 1534 használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 431.]
Használod az Augur varázskönyvét. Megsemmisült az összes szopóköved! A varázslat rögvest elfüstölt a fejedből. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 430.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő fejét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 pular kristályt. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 389.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

ba 281 nem támadod a 281. szörnyet
BA 281 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

vv 96 188 104 elmormolod a 96. varázslatot a 188. varázslatot a 104. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Sajnálom, de nem ismersz ilyen sorszámú labirintust. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 4 6 6 mozogsz 4 6 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 48 28 18 mozogsz 48 28 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 18 28 33 mozogsz 18 28 33
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

vv 205 1 elmormolod a 205. varázslatot az 1. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Szupersebesen mormolsz. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

h 1755 1000 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+450 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 382.]

vv 198 142 107 elmormolod a 198. varázslatot a 142. varázslatot a 107. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[190,107] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gólem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 600.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem jobb karját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal megbököd a ryuku gólem jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 393 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 135, gyógyulás: 141, összesen: +6 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [189,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy fokhagyma. 3 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 21, gyógyulás: 7, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [188,107] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy xirnox szív. 3 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 355.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[187,107] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 157-166.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 2 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 2 obszidián karkötőt 60 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért.

(Továbbmész...) [186,107] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 2 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Van itt egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.).

(Továbbmész...) [185,107] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat őrjáratozó katona. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (637. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 328.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+290 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 323.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[184,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [183,107] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [182,107] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem messze délnyugatra a vadonban egy szentélyt láttam, aztán egy átkozódó fazon megtámadott. Ne menjetek arra, hittársaim! - Tudálékos, gnóm régész " Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gólem. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 145, gyógyulás: 33, összesen: -112 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 296.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[181,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezerszemű bestia közeledik. {támadása: 80.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Vámpírölővel megkarcolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona, egy gyöngysor, egy aranytű, egy ezüst nyaklánc és egy obszidián függő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 19 792 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 405, gyógyulás: 246, összesen: -159 ÉP}


(Továbbmész...) [180,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 278.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+125 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 273.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

vv 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot a 144. varázslatot a 61. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 273.]
A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 273.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 230.]

* 4. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 5. BP: kf 687 688 689 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 6. BP: kf 690 691 692 kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Leveszed a nehéz harci kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 7. BP: kf 693 0 0 kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 1, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 6 kaját töm magába az alanori csatamén. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 446 pontot. A következő körben tehát 646 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY)
Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni.

KARAKTERLAP

Acharimordax, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr szerzetese vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

Erő: 44 (79) Szint: 34 Merészség: 10/6 Magasság: 170 cm
IQ: 41 (48) Támadás: 74 (77) Agresszió: 3 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 38 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 26/40 év
Egészség: 37 (48) Életpont: 774/640 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 44 (71) Varázspont: 1416/1390 Pénz: 3368 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 48/12 Pszi pont: 228/6 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 2992 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 510 TP-t kaptál. Jelenleg 5 101 862 TP-d van. A következő szinthez még 398 138 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Quwaxotix, ezerszemű bestia. A 301. fordulódban 111677 arany került a bankszámládra. 112235 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/40 ökölvívás: 7/26 szúrófegyverek: 36/68 (+7%)
vágófegyverek: 12/9 ütőfegyverek: 23/2 lőfegyverek: 31/64 (+2%)
dobófegyverek: 7/2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mihlanil nyíl (#597) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,107 mezőn táborozol
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/5 Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/66 2. nyomkövetés: 48/93 (+5%) 3. lopás: 2/29
4. mászás: 17/90 5. csapdakészítés: 20/49 (+7%) 6. csapdaészlelés: 12/87
7. gyógyítás: 36/82 8. titkosírás: 3/82 9. felderítés: 26/7
10. szörnyidomítás: 7/14 11. teológia: 77/73 (+28%) 12. taumaturgia: 77/15 (+30%)
13. szerencsejáték: 1/76 14. versengés: 8/70 15. harcművészetek: 5/28
16. zene: 29/53 (+23%) 17. szörnyismeret: 17/24 (+20%) 18. pszi: 21/6 (+6%)
19. zárnyitás: 1/44 20. vadászat: 17/46 21. vitalitás: 2/53 (+22%)
22. bányászat: 33/3 23. úszás: 8/65 24. főzés: 2/8
25. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Rém (#315)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 28 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,3,3) áldomás II (#169) (817,1) halálkapu (#126)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
pszi-ernyő (#64) tárgyvédelem (#178) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
élőholt pozdorja (#134), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
puha ütés (#60) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> ryuku csapásvezető (#778)
puha ütés (#60) >> ongóliant (#159) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzeső (#61) >> woorgard (#231) tűzgolyó (#155) >> kronotapír (#286)
élőholt pozdorja (#134) >> lidércúr (#252) puha ütés (#60) >> viharóriás (#278)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) ongóliant tombolás (#146) >> élőholt ősmágus (#179)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2)
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
csatamén idézése (148)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
kőbőr (299)
harci mágia (334)
alattvalók védelme (345)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 459 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2157 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 borostyán függő (#162)
1 ezüst karkötő (#158) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 3 isteni könnycsepp (#260)
9 kaja (#2) 1 obszidián függő (#195) 2 obszidián karkötő (#229)
1 quwarg tojás (#360) 7 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
1 trófea nyaklánc (#196) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310) 1 gyöngysor (#192)
1 karbin plazma (#199) 3 kék orchidea (#68) 1 királyi korona (#338)
1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 2 szöges bunkó (#8)
5 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192
106
107
108
(180,107) kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), 23. jellempróba
(181,107) ezerszemű bestiák (#288)
(182,107) művészi porolit (#720), ryuku gólem (#394)
(183,107) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 27. jellempróba
(184,107) gumifa (#38), 31. jellempróba
(185,107) piroslámpás ház (#637), Elenios oltár, őrjáratozó katona (#274)
(186,107) részeg kalandozó (#187), fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, részeg kalandozó (#187)
(188,107) őrült varázsló (#255), Invázióügyi Minisztérium (#689)
(189,107) őrült varázsló (#255)
(190,107) ryuku gólem (#394), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, 27. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(191,107) quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek