| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. okt. 29. 9h:14' EZ A 311. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD 312. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | VP spórolása: 50 |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
| tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
| lm 21 34 33 | mozogsz 21 34 33 |
| lm 1 | mozogsz 1 |
| hh 1629 1546 1534 | használod az 1629. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
| v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
| m 4 | mozogsz délre |
| pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | kutatsz -3 pontért |
| * 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
| * 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
| * 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
| KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
| Erő: | 40 (44) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
| IQ: | 44 (50) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
| Ügyesség: | 39 (45) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/8 év |
| Egészség: | 38 (44) | Életpont: | 365/365 | Jellem: | gonosz (428) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 50 (59) | Varázspont: | 780/50 | Pénz: | 1590 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 138/246 | EFejl: | 6 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 25/87 (+1%) | szúrófegyverek: | 12/20 |
| vágófegyverek: | 17/40 (+1%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 25/42 |
| dobófegyverek: | 7/48 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 10/77 (-700%) | 2. nyomkövetés: | 64/81 | 3. lopás: | 13/21 (-300%) |
| 4. mászás: | 11/10 | 5. csapdakészítés: | 21/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/37 (-294%) |
| 7. gyógyítás: | 42/17 (+34%) | 8. titkosírás: | 5/75 | 9. felderítés: | 24/97 |
| 10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 31/89 (+2%) | 12. taumaturgia: | 32/34 (+9%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
| 16. zene: | 13/28 | 17. szörnyismeret: | 9/36 | 18. pszi: | 22/89 (+3%) |
| 19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 31/35 | 21. úszás: | 10/63 |
| 22. főzés: | 10/62 | 23. csapatmunka: | 5/10 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
| udvarolsz az 5484. karakternek |
| kutatsz max. 40 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért |
| készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
| gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
| technokolin (#50), bunthar (#396), gonoszok (#988), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| karmazsin huhogó (#185), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
| unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
| sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | varázsvédő varázs (#370) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat! |
| 2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
| 3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 4651 | arany (#50) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 4 | gromak bőr (#268) | |||
| 10 | gyenge méreg (#26) | 2 | ilkin érc (#232) | 7 | kaja (#2) | |||
| 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mutáns csont (#331) | 8 | óndarab (#85) | |||
| 9 | pirkit (#153) | 14 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
| 4 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk tüske (#131) | 39 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | varázskő (#305) | 6 | vasérc (#152) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | moa burát (#384) | 1 | pular kristály (#239) | 9 | víz (#27) | |||