304. forduló, 306. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jan. 26. 9h:12'
EZ A 351. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
352. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hófehér, punkos hajú, vizenyős szemű, pofaszakállas varkaudar férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany taalru éremet, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mihlanil medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy réztornyot, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy sötét ülnök trófea, egy zafír sárkány trófea és egy tleikan házőrző trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Varki Ubul. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol Tápmentes Megabye-jal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örök. csillagkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy Dögvész trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Fullánk megtámadott tudatcsatával. Szégyenletes vereséget szenvedtél, az összes tudatpontodat elvesztetted.
Az 1. napon összeakadsz Varki Ubullal T. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany taalru éremet, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mihlanil medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy réztornyot, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy sötét ülnök trófea, egy zafír sárkány trófea és egy tleikan házőrző trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Varki Ubullal T. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany taalru éremet, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mihlanil medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy réztornyot, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy sötét ülnök trófea, egy zafír sárkány trófea és egy tleikan házőrző trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Tápmentes Megabye-jal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Pajzstörő Gron. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy Jerome köpenyét, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy örök. csillagkövét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy varkaudar hírnök trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Smaragd Sybellel. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örök. csillagkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy óriásféreg trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy copfos aranyhajú, kék szemű elf férfival. Sheran eljövendő papja. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hírnök trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gilbor Elran. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon ismét találkozol Tápmentes Megabye-jal. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon megintcsak összefutsz Gilbor Elrannal. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Süsü átadott neked a 6. napon 25 TU-t.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A X. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2015. február 3. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 584.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 579.]

ef 33 507 energia fejlesztése 33
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-31 TU.] [217 pontot használtál fel, van még 362.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 15, gyógyulás: 7, összesen: -8 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [15 pontot használtál fel, van még 347.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, kvazár pajzs (#296) 200 ap /db,
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, bányászcsákány (#434) 46 ap /db,
kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db,
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bányászcsákány (#434) 23 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db,
Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, Khór maszkja (#1138) 500 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db,
lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 120 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, ryuku mellvért (#689) 120 ap /db, ryuku szablya (#695) 70 ap /db, szigony (#389) 14 ap /db,
troll dorong (#550) 50 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 30 ap /db, varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, vassisak (#160) 22 ap /db,
vasvért (#164) 82 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 342.]

ve 322 megveszed a 322. tárgyat
[Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kf 322 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[101,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sir Bedzsik. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a massza farkától. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 61, gyógyulás: 5, összesen: -56 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 297.]

m 1 mozogsz északkeletre
[104,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 17, gyógyulás: 10, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Felfedeztél egy kinyílt phua-kúpot. A phua-kúp jelen állapotában leginkább egy óriási fémvirágra emlékeztet. Közelebb mész, hogy alaposabban szemügyre vedd. Nem tudod mi történhetett, de a kúp teljesen szétnyílt, falai virágszirmokként hevernek most a földön. Fogalmad sincs, hogy mi művelhette ezt a minden ghallai tudós által elpuszíthatlannak tartott anyaggal, amiből a phua-kúp falai készültek. A phua-kúpokat eddig még megkarcolni se tudta senki. Masszának nyomát se látod. Nyilván innen jött az a massza, amivel nem sokkal korábban találkoztál. Amennyire ismered a phua-kúpok "mágiáját", egy kúpban nem egy massza volt, amit a kúp mindig feltámasztott, hiszen nem találkoztál még ugyanabban a kúpban (de talán még másik kúpban sem) két egyforma masszával. Valószínűleg a kúp "mágiája" teremtette a masszákat. Kérdés, hogy ez a teremtőerő a kinyílás óta működik-e. Ha igen, akkor ki tudja hány massza szabadult rá a környékre. Érdemes lenne alaposabban körülnézni, hátha találsz valami nyomot, ami választ adhat a kérdésre. (Adj ki KUT 20 parancsot egy kinyílt phua-kúp mezején!) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) A massza néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 79, gyógyulás: 19, összesen: -60 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy olimpiai rézmedált, egy örök. csillagkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rejtőköpenyt, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Siercoon, a Farkas. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[45 pontot használtál fel, van még 252.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
[0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[105,77] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriáspók nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza pörsenéses hátát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 54, gyógyulás: 18, összesen: -36 ÉP}


(Továbbmész...) [106,76] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Haruspex egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a massza nyálas sörényét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza lendületes ütése célt téveszt. Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Troll doronggal megcsapod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 23, gyógyulás: 24, összesen: +1 ÉP}

Utad során felfedezed Ifj. Dr. Kopika táborát. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy Morgan sipkáját, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [107,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kinyílt phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a massza páncélos vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Troll doronggal megcsapod a massza bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A massza bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 249, gyógyulás: 5, összesen: -244 ÉP}


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve Khebron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Úgy látszik, a mutánslány ma különösen jókedvű: vidáman lobogtatja vörösesbarna copfjait. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[45 pontot használtál fel, van még 207.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
[0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 197.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 197 pontod maradt, ebből a következő körre 197 pontot vihetsz át. Kapsz még 446 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 34 (36) Agresszió: 5 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 34 (37) Védekezés: 42 (46) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 365/137 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 394/27 Pénz: 1259 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 127/251 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1540 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10 791 TP-t kaptál. Jelenleg 1 007 598 TP-d van. A következő szinthez még 192 402 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, varkaudar varázsló. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: 27/6 (+5%)
lőfegyverek: 16/56

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
107,76 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 68 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/61 2. nyomkövetés: 44/36 (+19%) 3. mászás: 11/70
4. csapdakészítés: 27/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 32/71
7. titkosírás: 20/99 8. felderítés: 13/37 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/82 (+3%) 11. taumaturgia: 41/35 (+8%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 9/26 14. zene: 51/9 15. szörnyismeret: 14/39
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 39/93
19. bányászat: 30/20 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5 (limit: 30), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 500.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 74, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 765.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 580 TU szükséges.)
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 240.79 kg Megterheltség: 200%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
31 arany (#50) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 2 főnixtoll (#563) 2 kaja (#2)
1 nektoraf faggyú (#667) 2 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108
75
76
77
78
79
80
81
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), sötét gnóm (#132)
(101,80) nektoraf (#355), Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(102,80) ragyás burástya (#111), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(103,79) vérszomjas csüldő (#114), Raia rúnaköve, Tharr oltár, massza (#217)
(104,78) nukleáris cickány (#155), gumifa (#38), phua-kúp (#372), Elenios oltár, 24. jellempróba, massza (#217), Siercoon, a Farkas (2002. kalandozó)
(105,77) óriáspók (#303), massza (#217)
(106,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), massza (#217), Ifj. Dr. Kopika (2510. kalandozó)
(107,76) oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), massza (#217), Khebron (4474. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A pörölycsapás, kabal-sújtás és kos csapása harcművész képességek picit változtak. Szörnyek ellen mindig a karakter üt először, így már a használatuk körében egyből érvényesülnak. Kalandozók közötti csatában viszont random, hogy ki üt először, ezért mindhárom képasség csak a használatukat követő körben lép érvénybe.
* - A lángorkán, cikázó villám és energiaörvény mentődobás módosítója ezentúl nem az effektív teológia 2/3-át, hanem annak teljes értékét számolja.
* - A káoszsújtás ezentúl 20%-kal hatékonyabban csökkenti az ellenfél értékeit mint eddig. Valamint a csökkentő hatásának nincs maximuma, csakúgy, mint ahogy a légbilicsn sebzéscsökkentésének sincs.
* - A következő miniolimpián a varázslatok elleni mentőbobásnál visszarajuk az utolsó mini és nagy olimpiáról kivett nagyobb random számot. Ezzel és a korábbi szerencse változtatással együtt remélhetőleg a varázslatok jobban bejönnke majd.
* - A pörölycsapás, kabal-sújtás és kos csapása harcművész képességek kalandozók közötti csatában ezentúl mindig csak a következő körtől érvényesülnek. A szörnyek ellen nincs változás, ellenük mindig a karakter üt először, és már abban a körben érvényesül az említett három képesség hatása. Kalandozók közötti csatában viszont véletlenszerű, hogy ki üt először, így ott az igazságosság jegyében ezentúl ezek a védekezés, támadás és sebzés csökkentések csak a következő körtől érvényesülnek.
* - A gyógymógy és azonnali gyógyítás varázslatok TVP költsége 5 TVP ről 2 TVP-re csökkent.
* - Megszűnt a csatornán keresztüli aranyátadási korlát. Ezentúl lehet átadni aranyat keletről nyugatra.
* - A halál csókja varázslat TVP költsége is lecsökkent 5 TVP-ről 2-re.
* - A szörnyerősítések (pl. labirintusban több ÉP-s szörny, DVK stb.) Nem növelték a szörnyek varázslói képességeit (teo, tau, pszi, ősteo, őstau). Régen növelték de 1-2 éve egy adatbázis változtatás óta nem. Ezt most javítottuk. Az erősített szörnyek ezentúl erősebben varázsolnak, mint az utóbbi időkben.
* - Átnéztük és modernizáltuk a masszák generálási képletét. A teljesség igénye nélkül a következő változások születtek:
1. A sima massza átlagosan picit erősödött, de nem lehet olyan extrémen erős vagy gyenge massza, mint korábban. Erőssége függ a generálásnak X koordinájától és a generáló karakter erősségétől. Ez korábban is így volt.
2. Az óriás massza eddig teljesen random generálódott. Mostantól az erőssége függ attól, hogy melyik területen generálják (bo'adhun, esthar, kyorg, árnytünde, ryuku) és a generáló karakter erősségétől.
3. A gigantikus massza képlete szintén erősen változott, hogy függjön a karakter erősségétől. Ez a massza nem függ a generálásának koordinátájától.
* 4. Az ónix masszavadító, valamint a réz és arany masszariasztó mindegyik massza erősségét jelentősen (10-20 %-kal) módosítja. Mivel azonban elég nagy a randomitás a masszában, ez nem biztos, hogy minden egyes esetnél feltűnő lesz.
* - A jellem, vallási és faji KT-k mostantól a régi képességeket ugyanannyi TU-ért fejlesztik, mint az általános KT-k.

Üzenet küldése a karakternek