302. forduló, 304. forduló, Acharimordax összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 1. 9h:11'
EZ A 803. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD
804. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 34 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4890
SZÁMLA : XXXX

ACHARIMORDAX KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,68] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 arany pikkelyvért (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján találkozol Jockey Ewinggal. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy démoni palástot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy Gotac kősisakját, egy gyakorlónadrágot, egy hősiesítő medált, egy Hulcarhud övét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy nozar-thin medált, egy olimpia kvazármedált, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy q. pusztító medált, egy quwarg ékkövet, egy Romboló kesztyűjét, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teknős mágiapáncélt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy élőholt teriád trófea, egy gyökérszellem trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+690 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy viharóriás fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a viharóriás testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 9 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 62, gyógyulás: 133, összesen: +71 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 471.]

* 1. KP: kf 564 560 466 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. KP: kf 464 533 527 kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat az 533. tárggyal az 527. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 3. KP: vv 53 28 182 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 4. KP: vv 165 188 71 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. KP: hh 1099 745 841 használod az 1099. tárgyat a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 459.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 458.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 457.]

* 6. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 447.]

* 7. KP: vv 64 72 224 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 8. KP: hh 1101 1097 1534 használod az 1101. tárgyat az 1097. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 442.]
Használod az Augur varázskönyvét. Megsemmisült az összes szopóköved! A varázslat rögvest elfüstölt a fejedből. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 441.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén! {támadása: 30.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 aranytűt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 400.]

tv 60 155 186 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 155. varázslatot a 186. varázslatot
60. varázslat listáról törölve. 155. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: háló. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

tv 36 támadó/véd. varázslat a 36. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: védelem sav ellen. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Lélekben felkészülve egy jóízű D.E.M.ezésre, besétálsz a barlangba. A barlangban egy viharóriás ül, épp valami óriási állat csontját rágja. Felkészülsz az epikus összecsapásra. {max. életpontja: 701-790.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 74, gyógyulás: 131, összesen: +57 ÉP}

Mosolyogva hagyod hátra a tetemet. [10 pontot használtál fel, van még 390.]

v 96 310 64 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! Ügyességed TF-elődött. Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

364 365 366
67
68
69
(365,68) viharóriás (#278), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

ve 539 50 megveszed az 539. tárgyat 50
Vásároltál 50 mihlanilt. 2500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ve 584 24 megveszed az 584. tárgyat 24
Vásároltál 24 mópat tetemet. 192 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ve 331 5 megveszed a 331. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 mutáns csontot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ve 429 50 megveszed a 429. tárgyat 50
Vásároltál 50 kaktuszbogyót. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

ve 578 30 megveszed az 578. tárgyat 30
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

m 6 mozogsz nyugatra
[309,64] Továbbmész a város utcáján. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Van itt egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 371.]

be 673 bemész a 673. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 8 mozogsz északra
[309,63] Folytatod sétádat a házak közt. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.

Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.) Egy megkínzott behemót óriási karmához hasonlatos, groteszk képződmény nyúlik ki a kiégett földből. A torony körül mágikus szikrák pattognak, nyilván egy nagyhatalmú Thargodan mágus lakik itt. (675. épület.)
[9 pontot használtál fel, van még 362.]

be 676 bemész a 676. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,68] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy viharóriás. {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a viharóriás jobb oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 49, gyógyulás: 129, összesen: +80 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy viharóriás barlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy feneketlen tavat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy lávató van. Északnyugatra egy térkapu van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
[17 pontot használtál fel, van még 345.]

h 1755 800 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+800 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 340.]

fkt 597 15 felt. készítesz az 597. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

m 6 mozogsz nyugatra
[364,68] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy mópat gigász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász bal hátsó lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mópat gigász testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a mópat gigász testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A mópat gigász patája súrolja a combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat gigász jobb oldalát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 100, gyógyulás: 214, összesen: +114 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lávatavat. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Chaar-Lee lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Észreveszel egy smirglibokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Északra egy térkapu van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 11 mihlanil nyilat. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [86 pontot használtál fel, van még 254.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[365,67] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy nekrit parazita. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 6x 4d10+16.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy feneketlen tavat. Délre egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy térkapu van. Északnyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [366,66] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Notermanthi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi jobb lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a Notermanthi bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál, egy sárga erőöv, 12 arany, egy aranytű és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 40, gyógyulás: 52, összesen: +12 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy feneketlen tó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [367,65] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Utad során felfedezel egy kátránygödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy taalru herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg bal oldalát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg nyakát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a taalru herceg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő, egy trófea nyaklánc, 2 obszidián függő, egy szent jogar, egy aranytű és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 66, gyógyulás: 48, összesen: -18 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [43 pontot használtál fel, van még 211.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[367,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anram Salle. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy gejzír van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy viharóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 701-790.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a viharóriás testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 55, gyógyulás: 63, összesen: +8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [367,63] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Találsz egy gejzírt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Látsz egy olvasztókemencét. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ében halálhajcsár nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 501-550.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Cápafoggal megbököd az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 29, gyógyulás: 47, összesen: +18 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [34 pontot használtál fel, van még 177.]

h 587 10 használod az 587. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+700 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[368,63] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sotydo remo Tokdo vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Banyapók. {védettsége: 30 szúró, 70 vágó, 90 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 143 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Banyapók testét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a Banyapók testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 8 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 195, gyógyulás: 94, összesen: -101 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [369,63] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy viharóriás lehet. {támadása: 60.} Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 79, gyógyulás: 128, összesen: +49 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kaqxar lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz A Tűzhajúval. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Egy csonka fülbevalót, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy felleghajtót, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hókeresztet, egy kisebb napkorongot, egy lajstrom medált, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai titanitot, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. pusztító medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy ragyogó övcsatot, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy tirik-hun medált, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy ködsárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy csillagapród viszi. {max. varázspontja: 7203; max. pszije: 1458.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[18 pontot használtál fel, van még 154.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

szk 278 keresed a 278. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy viharóriást. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

* 2. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 123.]

* 3. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 103.]

* 4. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 5. BP: kf 687 688 689 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 6. BP: kf 690 691 692 kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Leveszed a nehéz harci kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 7. BP: kf 693 0 0 kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 27, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 6 kaját bezabál az alanori csatamén. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 103 pontod maradt, ebből a következő körre 103 pontot vihetsz át. Kapsz még 444 pontot. A következő körben tehát 547 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÓPAT TETEM (584. TÁRGY)
Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb!

NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY)
A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához.

KARAKTERLAP

Acharimordax, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr szerzetese vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 303. fordulód.

Erő: 44 (79) Szint: 33 Merészség: 10/6 Magasság: 170 cm
IQ: 41 (48) Támadás: 73 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 38 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 26/31 év
Egészség: 37 (48) Életpont: 763/1072 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (71) Varázspont: 1372/873 Pénz: 6120 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 48/13 Pszi pont: 221/218 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 2961 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 104 982 TP-t kaptál. Jelenleg 4 868 255 TP-d van. A következő szinthez még 131 745 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Quwaxotix, ezerszemű bestia. A 301. fordulódban 111677 arany került a bankszámládra. 111677 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/40 ökölvívás: 7/26 szúrófegyverek: 36/45 (+6%)
vágófegyverek: 12/9 ütőfegyverek: 23/2 lőfegyverek: 31/51 (+8%)
dobófegyverek: 7/2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -18.); mihlanil nyíl (#597) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
369,63 mezőn táborozol
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 10. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 59, 62, 56, 57, 60

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/5 Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/66 (+11%) 2. nyomkövetés: 48/64 (+27%) 3. lopás: 2/29
4. mászás: 17/68 5. csapdakészítés: 20/35 (+8%) 6. csapdaészlelés: 12/87
7. gyógyítás: 36/82 8. titkosírás: 3/82 9. felderítés: 26/7
10. szörnyidomítás: 7/14 11. teológia: 76/29 (+107%) 12. taumaturgia: 75/70 (+56%)
13. szerencsejáték: 1/76 14. versengés: 8/70 15. harcművészetek: 5/28
16. zene: 29/29 (+23%) 17. szörnyismeret: 16/84 (+34%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 1/44 20. vadászat: 17/46 21. vitalitás: 2/31
22. bányászat: 32/82 (+20%) 23. úszás: 8/65 24. főzés: 1/81
25. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó (#96), Zinthurg (#180), élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279), zombi mágus (#389)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 28 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,3,3) vámpirizáció (#1) (968,1) áldomás II (#169) (847,1)
halálkapu (#126) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) tárgyvédelem (#178)
varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
puha ütés (#60) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> ryuku csapásvezető (#778)
puha ütés (#60) >> ongóliant (#159) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
tűzeső (#61) >> woorgard (#231) tűzgolyó (#155) >> kronotapír (#286)
élőholt pozdorja (#134) >> lidércúr (#252) puha ütés (#60) >> viharóriás (#278)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) ongóliant tombolás (#146) >> élőholt ősmágus (#179)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 5, pontszámod: 69.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
csatamén idézése (148)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
kőbőr (299)
harci mágia (334)
alattvalók védelme (345)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 459 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4098 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 3 isteni könnycsepp (#260)
10 kaja (#2) 16 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 12 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 3 aranytű (#272) 3 arkog kő (#632)
1 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ilkin érc (#232) 50 kaktuszbogyó (#429) 17 mákrózsa virág (#56)
39 mihlanil (#539) 11 mihlanil nyíl (#597) 1 mocsári penke (#148)
24 mópat tetem (#584) 1 mutáns csont (#331) 2 obszidián függő (#195)
2 obszidián karkötő (#229) 2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
2 ramit kő (#226) 1 sárga erőöv (#276) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szent jogar (#150) 3 Thargodan esszencia (#328) 3 toxyl (#591)
1 trófea nyaklánc (#196) 4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

363 364 365 366 367 368 369 370
62
63
64
65
66
67
68
69
(364,68) mópat gigász (#309), lávató (#595), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(365,67) nekrit parazita (#787)
(365,68) viharóriás (#278), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), érclelőhely
(366,66) Notermanthi (#257), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(367,64) törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, viharóriás (#278)
(367,65) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Tharr oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, taalru herceg (#307)
(368,63) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Banyapók (#305)
(369,63) viharóriás (#278), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, A Tűzhajú (4652. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek