Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 1. 15h:22' EZ A 305. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 306. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 116. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal |
le 1563 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
szk 778 765 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
vv 83 165 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
a 2 1671 10 | átadod a 2. tárgyat az 1671. kalandozónak (10 darabot) |
kb 164 1 | kiveszel a bankból a 164. tárgyat (1 darabot) |
a 164 1671 1 | átadod a 164. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot) |
bb 1229 500 500 | beraksz a bankba az 1229. tárgyat (500 darabot) |
m 1 4 5 | mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a drakolich farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 57 életpontot sebeztél. A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb oldalát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 94 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 124 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Óriásölővel épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 11 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a taalru testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 48 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 26 arany és egy pszi kő. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [193,105] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Továbbmész...) [192,106] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy kreommat-liliomot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 124 életpontot sebeztél. A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 3 kaját. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 20 164 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Lakott területre érkeztél.
a 164 1671 1 | átadod a 164. tárgyat az 1671. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 3 4 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+4 varázspont.) 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 139 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 110 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 97 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 102 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 88 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) {KCC:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 157 életpontot sebeztél. A 2 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szarvaival a Notermanthi megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika egyik csápját. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A norpadolótika megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [192,110] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Mivel ellenfeled már kezd vészesen közel érni, előveszed a furulyádat, és megpróbálod idegtépő harsogással elkergetni. Ajaj! Ellenfeled láthatólag mestere a zenének, itt bizony csata lesz. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Mufffaló Bill fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Mufffaló Bill bal lábát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvagdalod Mufffaló Bill fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 28 életpontot sebeztél. Energialándzsával Mufffaló Bill megdöfködi a testedet. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 118 életpontot vesztettél. Agyartőrrel Mufffaló Bill kicsit megbökdösi a testedet. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
v 20 164 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 72 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
id 184 100 | idomítod a 184. szörnyet 46 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
Erő: | 35 (38) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 41 (49) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 38 (44) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/7 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 344/311 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 47 (55) | Varázspont: | 1106/278 | Pénz: | 6691 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 209/229 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 238 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | * 28 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | * 28 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 72 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 23 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 12 |
10. teológia: | 42 | 11. taumaturgia: | 56 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 32 | 15. szörnyismeret: | 22 |
16. pszi: | 31 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 20 | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) |
az elme fölénye (#116) | szörnycsábítás (#83) | bűvölés (#20) (164,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (idomítás alatt) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (teljesítve) |
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 1) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 11 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | madártoll (#112) | 5 | manakristály (#500) | 2 | mösze hátpáncél (#1229) | |||
1 | rókafarok (#124) | 7 | tolmokov-koktél (#351) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
190 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | ében toboz (#578) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 4 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 1 | zangrozi csizma (#451) |