301. forduló, 303. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 29. 18h:06'
EZ A 326. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
327. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX

BEPA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,47] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 37. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 300 tintát (300 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 ryuku kalózkendőt, 1 kulcskarikát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Minden varázserőd visszatért. (+299 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+16 tudatpont.) A lottó 1365. hetének nyerőszámai: 10, 4, 19. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1629 2373 használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy mihlanil sisak elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 547.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hadiszerencse I varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 546.]
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 2. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: vv 71 224 88 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 5. KP: hh 1100 2306 1253 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 538.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 537.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +8 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 531.]

* 6. KP: vv 26 78 70 elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 526.]

* 7. KP: hh 1269 1554 0 használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+12 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 534.]
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan varkaudar őslich az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor súrolod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a varkaudar őslich bal lábát. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). 149 életpontot sebeztél. 156 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félrehajolsz, de a varkaudar őslich karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2886, sebződés: 111, gyógyulás: 395, összesen: +284 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [16 pontot használtál fel, van még 518.]

* 8. KP: vv 275 188 53 elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+78 varázspont) [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 9. KP: vv 182 243 0 elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 610.]

ek 215 13 t. energia kisütése: 215 13
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

kf 1519 1862 kézbeveszed/felveszed az 1519. tárgyat az 1862. tárggyal
A ruhádra illeszted a Vlagyimir-díjat. [0 pontot használtál fel, van még 610.]
Leveszed a hakamát, majd felveszed a moa harci nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

ef 302 2 energia fejlesztése 302
Nem jól adtad meg a 2. paramétert: ezt a képességet a KT-d még el sem kezdte fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

hu 473 1078 hulladék: 473 1078
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fiatalság italát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mammutbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

tv 118 támadó/véd. varázslat a 118. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: teljes őrület. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

hh 1228 1419 449 használod az 1228. tárgyat az 1419. tárgyat a 449. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 607.]
Lassú kortyokban kezded nyeldesni a rumot, aztán egyet gondolsz, és lehúzod az egész üveggel. Huhh! Még a szemed is könnybe lábad tőle! Hogy is tudtad meginni? Hu! Máris kezd tulipirossá változni a világ! [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 604.]

lm 40 mozogsz 40
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [36. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [35. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [33. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 45 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [41. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [40. PONT.] Hamarosan egy élőholt ősmágust pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus törékeny testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Zarknod szemével súrolod az élőholt ősmágus jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus csapása csak a levegőt találja. Az élőholt ősmágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 65 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 128, gyógyulás: 94, összesen: -34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 57 lépésre keletre és 66 lépésre északra eltüntetett egy falat.} (Önanalízis: +6% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [18 pontot használtál fel, van még 586.]

lm 13 14 18 mozogsz 13 14 18
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [41. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 49 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [27. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [24. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [4. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 44 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [13. PONT.] Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. Kritikus ütés! (7 támadással 560 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 63 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 7 258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 196, gyógyulás: 85, összesen: -111 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 54 lépésre nyugatra és 15 lépésre északra eltüntetett egy falat.} (Önanalízis: +6% felderítés.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drakolich. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a drakolich testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a drakolich testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. A drakolich megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [16. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lidércúr köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a lidércúr bal lábát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Zarknod szemével megütöd a lidércúr jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 538.]

lm 20 25 26 mozogsz 20 25 26
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [21. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 49 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [20. PONT.] Hirtelen egy élőholt hadurat veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt hadúr testét. Kritikus ütés! (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zarknod szemével megcsapod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 86 életpontot sebeztél. Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr karmai majdnem eltalálnak! Az élőholt hadúr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 33 lépésre keletre és 39 lépésre délre eltüntetett egy falat.} (Önanalízis: +6% felderítés.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [21. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 43 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [24. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [25. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [24. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 508.]

lm 8 6 3 mozogsz 8 6 3
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [24. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [8. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [6. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [4. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [3. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 493.]

lm 5 49 2 mozogsz 5 49 2
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 47 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [3. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 50 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [49. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 41 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 478.]

lm 34 36 37 mozogsz 34 36 37
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 48 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 47 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [34. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 életvíz [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 448.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Bekukkantasz a kis terembe. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kis szobába érkezel. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [50. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércóriás van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a lidércóriás jobb lábát. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel megdöfködöd a lidércóriás testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a lidércóriás testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A lidércóriás mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Szívkeresővel többször eltalálod a lidércóriás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a lidércóriás testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 85 életpontot sebeztél. A lidércóriás mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A lidércóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 23, gyógyulás: 189, összesen: +166 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nekrofókuszt (ld. enc.), 2 iknegurint és 300 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 439.]

ef 20 540 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 299.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. BP: v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csapda álcázása varázslatot! Felrajzolod a mágikus rúnát a táborodat védő csapda egyik alkatrészére. (-16 csapdaészlelés a tolvajoknak.) [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] (Önanalízis: +50% testépítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] (Önanalízis: +50% testépítés.) [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] (Önanalízis: +11% testépítés.) [9 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +7% csapdakészítés.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-8 szerencse). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 67 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 18, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a roguena. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a király szilmill. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL SISAK (596. TÁRGY)
Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil sisak elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Bev formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a sisakot kívülről bekened. A mihlanil sisak amellett, hogy hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. A sisak elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak.

NEKROFÓKUSZ (2374. TÁRGY)
Egy apró, éjfekete követ tartasz a kezedben. A tárgy jótékony hatását egyből tapasztalod, amint elpusztítasz egy élőholtat. Amíg a birtokodban - azaz a zsákodban - van, addig minden megölt élőholtért +10% Tapasztalati Pontot kapsz. Több nekrofókusz hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran apostola vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 55 (85) Szint: 49 Merészség: 99/5 Magasság: 260 cm
IQ: 43 (85) Támadás: 119 (122) Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 47 (69) Védekezés: 173 Menekülés: 20 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 36 (74) Életpont: 2467/2438 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 53
Szerencse: 46 (90) Varázspont: 2242/1913 Pénz: 502108 arany Kép. pont: 39
Tudatpont: 93/26 Pszi pont: 308/529 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 2
Eddig összesen 6411 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 764 TP-t kaptál. Jelenleg 19 366 970 TP-d van. A következő szinthez még 633 030 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, apró lidércfi, dűneszellem. A 248. fordulódban 204935 arany került a bankszámládra. 207949 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 szúrófegyverek: *33/101 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 46/36 (+4%) lőfegyverek: 40/5 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) << ent pásztorbot (#1384)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,47 mezőn táborozol, a 278. labirintusban, 1. szinten, 50. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422
Kedvenc táborhely: 224,88
Legfeljebb 33 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 762 időszaki: 0
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/61 2. nyomkövetés: 55/35 3. mászás: 26/87
4. csapdakészítés: 42/19 (+7%) 5. csapdaészlelés: 32/76 (+60%) 6. gyógyítás: 6/66
7. titkosírás: 23/6 8. felderítés: 36/17 (+18%) 9. szörnyidomítás: 20/69
10. teológia: 58/16 (+10%) 11. taumaturgia: 83/82 (+5%) 12. szerencsejáték: 23/90
13. versengés: 26/23 14. zene: 19/42 15. szörnyismeret: 49/91
16. pszi: 35/44 (+5%) 17. zárnyitás: 44/84 18. vadászat: 7/26
19. vitalitás: 1/47 20. bányászat: 37/49 21. testépítés: 5/99 (+111%)
22. úszás: 16/75 23. főzés: 22/31 24. csapatmunka: 2/67

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3
4. max. életpont: 4 11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50)
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213), ősquwarg (#300), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), zombi mágus (#389), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), rubin sárkány (#330), lidércúr (#252), Eruol (#378), Techiulan (#400), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (668,0) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (98,1,1) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)
tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53)
Symulf rúnája (#182) csapda álcázása (#460)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
Asylux csapdája (#233), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Techiulan (#400)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277, 278.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 13, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 46, 47, 50, 51, 52.
Kész: 1, 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 174925. (összesen ölhető: 1818 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
2019. II. félévének Vlagyimir díjas zármestere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 99 TU. szükséges még: 51 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1931 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ében nyílvessző (#848) 2 ezüstdarab (#326) 6 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg tojás (#360) 1 rum (#1419) 1 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 3 tüske (#22) 1 varányszem (#30)
1 védőkristály (#2240) 5 víz (#27) 2 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
416 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 csillezsályalevél (#1253)
2 iknegurin (#541) 1 manakristály (#500) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nekrofókusz (#2374)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

195 196 197
46
47
48
(196,47) a 278. labirintus bejárata, varkaudar őslich (#402), élőholt ősmágus (#179), quwarg szellem (#676), drakolich (#760), lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), lidércóriás (#401)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozós fórumon megbeszélteknek megfelel‹en jelent‹sen gyengítettünk az Élet síkjának szörnyein - a labirintusos szörnyek kivételével.

Üzenet küldése a karakternek