Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 27. 10h:44' EZ A 305. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD 306. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 141 életpontot sebeztél. Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Jutalmad nem marad el (+35 varázspont). 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 24. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1518. tárggyal |
ek 116 65 313 | t. energia kisütése: 116 65 313 |
a 391 1104 1 | átadod a 391. tárgyat az 1104. kalandozónak (1 darabot) |
hu 193 172 329 | hulladék: 193 172 329 |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
hh 1100 1101 | használod az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
le 1536 | leveszed/lerakod az 1536. tárgyat |
szk 201 765 | keresed a 201. szörnyet a 765. szörnyet |
vv 83 165 70 | elmormolod a 83. varázslatot a 165. varázslatot a 70. varázslatot |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 63 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) {KCC:} Óriásölővel megvagdalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 103 életpontot sebeztél. A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvágod a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 79 életpontot sebeztél. A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal vállát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 76 életpontot sebeztél. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a Notermanthi jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. A támadás sajnos hatástalan volt. Mivel ellenfeled már kezd vészesen közel érni, előveszed a furulyádat, és megpróbálod idegtépő harsogással elkergetni. Ajaj! Ellenfeled láthatólag mestere a zenének, itt bizony csata lesz. Ellenfeled megveti a lábát, és kentaurusz íjjal Rád lő. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod N.C. Brave testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Feléd repül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a bal oldaladat. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [192,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 89 életpontot sebeztél. A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 5 madártollat. Jól harcoltál! (+4 varázspont.) 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 133 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 142 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranytű és 7 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 92 életpontot sebeztél. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [192,109] A sík vidéket bozótos váltja fel.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 129 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {GYD:} Óriásölővel kissé megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 148 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvágod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 49 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru egyik lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a taalru tigristestét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 48 életpontot sebeztél. A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Óriásölővel megcsapod a taalru testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. Mancsával a taalru megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [192,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Szeli'D Kígyószisz vigyorog kajánul.
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
f 551 578 272 | kísérletezel az 551. tárggyal az 578. tárggyal a 272. tárggyal |
kt 590 | elkészíted az 590. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
id 184 200 | idomítod a 184. szörnyet 1 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod az 1518. tárgyat az 1088. tárgyat a 615. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1536. tárggyal |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
Erő: | 35 (38) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 41 (49) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 38 (44) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/7 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 342/360 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 47 (55) | Varázspont: | 1100/673 | Pénz: | 5193 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 35/3 | Pszi pont: | 209/136 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 230 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 28 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 28 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << óriásölő (#528) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); hajító csillag (#939) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 72 (+1) | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 23 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 4 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 24 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 41 | 11. taumaturgia: | 55 | 12. versengés: | 14 |
13. harcművészetek: | 25 | 14. zene: | 32 | 15. szörnyismeret: | 21 |
16. pszi: | 31 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 5 |
19. bányászat: | 20 | 20. úszás: | 9 | 21. főzés: | 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | állatvédelem (#192) | láth. észlelése (#78) |
szemmelverés (#137) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (idomítás alatt) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 2) |
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0) |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 12 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | gyógykenőcs (#313) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
3 | mákrózsa virág (#56) | 1 | polip szívóka (#391) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
192 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | dentor szüttyő (#590) | 5 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | kerek kő (#19) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 4 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | varázskő (#305) |