299. forduló, 301. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 11. 9h:07'
EZ A 318. JÁTÉKHETED, 300. FORDULÓD
319. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,82] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 645.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 640.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 630.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 625.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[132,82] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar bajnok áll veled szemben.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 48 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 42, gyógyulás: 14, összesen: -28 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar behemót.

Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót jobb oldalát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 7, gyógyulás: 19, összesen: +12 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany.

(Továbbmész...) [131,82] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Felfedeztél egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Pikoló. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a Pikoló bal szárnyát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mellkasodba bök a Pikoló néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Pikoló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fülemüle síp (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar íjász.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 69, gyógyulás: 17, összesen: -52 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar íjász.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 70, gyógyulás: 18, összesen: -52 ÉP}

A következő kincseket találtad: 3 púderkő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,82] A terep továbbra is ritka erdő. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

[48 pontot használtál fel, van még 577.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha itt vagy, te is az vagy:
A lángok elől menekülő,
A halál elől nyüszítő,
Magát idáig elverekedő...
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A massza vágása nem talált el. A massza csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a massza csapása elől. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Egy csodálatos moa zafír! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] (ld. enc.) Van itt még valami! Egy mesés moa üveggömb! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [50 pontot használtál fel, van még 527.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[129,81] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 512.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy bundás csirmáz!

Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura bőrt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [16 pontot használtál fel, van még 496.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[128,82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy varkaudar varázsló áll veled szemben.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 177 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 98 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 275, gyógyulás: 18, összesen: -257 ÉP}

Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar íjász. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [127,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar felderítő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Mnebolath. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [30 pontot használtál fel, van még 466.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van az oltár. 112 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 316.]

h 142 használod a 142. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

m 6 mozogsz nyugatra
[126,83] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Sheran templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 301.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Hudun Shigil Ceram Dorash - tartja a bölcs tünde mondás
És még annyit a rejtvényről: ha ismered, nem kell lámpás.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 251.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[126,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy proteinfecske. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar varázsló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar felderítő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 236.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 441 pontot. A következő körben tehát 641 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI REGENERÁCIÓ II. (524. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Pszi regeneráció elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi szakértelmed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt.
Köztudomású, hogy a kasztroplanáris térben nem lehet direkt varázslatokat használni, mivel ott a mana közvetlenül nincs jelen úgy, mint a valóságban. Egészen más azonban a helyzet a pszi képességekkel. Ha például tudati portya során próbaképp elcsattintasz egy pszi regenerációt, döbbenten fogod tapasztalni, hogy az visszhangot ver a tudati térben, és a hatása megsokszorozódik! Huh! Micsoda felfedezés! Némi kísérletezgetés után kitapasztalod, hogy miként fordíthatod a magad javára ezt a bámulatos újdonságot... [Mostantól a Pszi regeneráció elnevezésű pszi képességnek megadhatsz egy második paramétert is. A második paraméter azt mutatja meg, hogy a metódus tőled maximum hány mező távolságig hasson. A megadott távolságon belül lévő valamennyi kalandozó áldozatául esik majd a pszi regenerációnak! A távolság maximum a pszi szakértelemszinted egytizede lehet (lefelé kerekítve), de semmiképp sem lehet 10 mezőnél több. A pszi regeneráció költsége az alapérték annyiszorosa lesz, mint amekkora számot a második paraméterben megadtál. Ha nincs elegendő pszi pontod, akkor olyan hatótávolságban használod a regenerációt, amit még finanszírozni tudsz a pontjaidból. A regeneráció továbbra is csak a szabadban működik, az életpontod általa sem mehet a maximum érték fölé, és bizonyos tudati képességek védelmet nyújthatnak a hatása ellen.]

SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.)
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY)
Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.]

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios főpap-jelöltje vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 300. fordulód.

Erő: 49 (55) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (29) Támadás: 32 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 32 (35) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 50 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 355/162 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 373/3 Pénz: 1482 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 34/25 Pszi pont: 127/111 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1497 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8 035 TP-t kaptál. Jelenleg 965 389 TP-d van. A következő szinthez még 34 611 TP szükséges. Trófeáid: Brod, renegát törpe, varkaudar varázsló. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 1151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *26/101
lőfegyverek: 16/56

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
126,82 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/41 (+66%) 2. nyomkövetés: 43/73 (+5%) 3. mászás: 11/59 (+2%)
4. csapdakészítés: 27/33 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/63 6. gyógyítás: 32/37
7. titkosírás: 19/13 (+38%) 8. felderítés: 13/3 9. szörnyidomítás: 9/17
10. teológia: 26/70 (+3%) 11. taumaturgia: 40/80 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 9/8 14. zene: 48/79 15. szörnyismeret: 14/39
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 39/47
19. bányászat: 30/18 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) méregsemlegesítés (#14) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 63 (limit: 710), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 6 555.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1934 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 236.11 kg Megterheltség: 196%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 dözmöng szív (#122)
2 kaja (#2) 5 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383)
3 púderkő (#119) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134
80
81
82
83
84
(126,82) proteinfecskék (#139), gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár
(126,83) phua-kúp (#372), Raia oltár
(127,83) oltár
(128,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), varkaudar varázsló (#271)
(129,81) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93)
(130,82) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(131,82) bávatag golombár (#165), ork kunyhó (#1683), Pikoló (#7010), varkaudar íjász (#687)
(132,82) ragyás burástyák (#111), Raia oltár, 29. jellempróba, varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A méregsemlegesítés varázslatot nem újította meg a karakter, ha nem volt TVP-je, pedig a megújítás nem kerül TVP-be. A hibát javítottuk, egyben megcsináltuk, hogy ha két mérget szed le egyszerre a varázslat, akkor nem +10 VP-be kerül (10 VP a varázslat alapköltsége), hanem dupla VP-be (tehát a butaság árával módosítottba).
* - Az állatvédelem II. varázslatot módosítottuk, hogy pontosan úgy működjön, mint a méregsemlegesítés. Ennek következtében most már fejleszti a taumaturgiát.
* - A teológia és taumaturgia szakértelmek fejlődésére 2500-as szakértelem felett nem hat a sziklozug ragu.
* - A lopás büntetése KT-képesség változott. A részleteket erről a honlapon olvashatjátok.
* - Felkerültek a térképre a Kiégett Földek tájegységeinek nevei.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Mekk Lód 300. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) griffőniksz (#106)
vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) Tguarkhan (#212)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) Mnebolath (#237) áeratikus hasnyák (#243)
noth szellem (#250) lidércúr (#252) pordémon (#253) varkaudar varázsló (#271) manaelementál (#290)
Thargodan csontváz (#297) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303) zafír sárkány (#329)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) varkaudar kölyök (#685)
varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765)
ekharion bébi (#768) köpködő bruhatag (#773) hattyúkirály (#776) ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781)
Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Pikoló (#7010) Földrengető (#7011)
hegymélyi lidérc (#7084) renegát törpe (#7085) Mély Grum (#7122) Vérmes Amazon (#7123) Brod (#7124)
szárnyas koponya (#7125) Rodrig (#7126) varkaudar felderítő (#7133) mocsárivérc (#7143)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140)
szem szimbólum (#142) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
fedett verem (#219) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233)
tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) templom (#256) nehezék (#258)
friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267)
gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) raptor karom (#281) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291) elit csatavért (#295)
kőszem (#304) réz papi karkötő (#307) galachmit (#310) varkaudar csizma (#317) ezüsttőr (#322)
ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
olló (#335) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa obszidián (#380) moa zafír (#381)
moa üveggömb (#383) moa burát (#384) szigony (#389) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439)
térkapu (#452) fiatalság itala (#473) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) császári erőd (#494) Hősök csarnoka (#496) kihívás tornya (#502)
zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) troll dorong (#550)
főnixtoll (#563) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657) alligátorbőr (#661) alligátorfog (#663)
elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku mellvért (#689) ryuku köpeny (#693)
ryuku szablya (#695) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) teknősesszencia (#702)
gnóm csont (#706) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
bunthar bőr (#733) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815)
hatalom fülbevalója (#817) szirén köpenye (#820) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) varkaudar korbács (#1134) varkaudar pálinka (#1137) Khór maszkja (#1138) sámán gyógykenőcs (#1139)
királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204)
régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) hattyútoll (#1222) ork csodaszer (#1228)
bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Halatir kalapja (#1262) vadászkés (#1264) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) nodonrod kitűző (#1533) térhajlító kavics (#1539) fülemüle síp (#1576) monstrum vállvédő (#1577)
tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) A versengés tornya (#1681) ork kunyhó (#1683)
elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693) ork sör (#1701) koponya gyűrű (#1733) fejvadász medál (#1734)
mocsárivércszem (#1758) olimpiai vasmedál (#1786) varkaudar fellegvár (#1821) vaskard (#2084) Beholder csapda (#2107)
inváziós trófea (#2166) mágikus térkép (#2167)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek