29. forduló, 31. forduló, Von Rolik összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 1. 12h:14'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5400
SZÁMLA : XXXX

VON ROLIK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+176 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+1 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.)

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 50 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 157.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kis vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

kno 9 6 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 122.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[94,51] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Felfedeztél egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Egy ork sámán áll veled szemben.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A következő ellenfél egy ork bérgyilász.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. (ld. enc.) Elhajítod a vacak ryuku gárdista trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork bérgyilász trófeát. 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont.

(Továbbmész...) [93,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sünmedve került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy vark. nekromanta.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kérődző etra trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vark. nekromanta trófeát. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

A következő ellenfél egy ork sámán.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ugh méreg. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " [30 pontot használtál fel, van még 92.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 87 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,48] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy móricserjét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Egy vadász varkaudar áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar kölyök.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó.

(Továbbmész...) [93,47] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vadász tatu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy ovimon-bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy vadász varkaudar.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy vark. nekromanta.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 21 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [93,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy mélységi grittang. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szeppent rákfatty volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy vadász varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy ork bérgyilász volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 57.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 52.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 44.]

le 87 leveszed/lerakod a 87. tárgyat
Elrakod a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

m 8 mozogsz északra
[93,45] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drasmólyom. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a drasmólyom fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Sorvadsz (-2 életerő).
Összefutsz egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy réztornyot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy törpe kovács trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár.
Összeismerkedtek. Az ő neve Gumi Rudi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 34.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 26.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,44] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 447 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy ork sámán száll szembe veled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ork sámán jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A következő ellenfél egy vadász varkaudar.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 ugh méreg. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 16.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 8.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

CSONTSZABLYA (64. TÁRGY)
A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

KARAKTERLAP

Von Rolik, egy barna, kontyos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr ministránsa vagy. Ez a 30. fordulód.

Erő: 18 (27) Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 143 cm
IQ: 12 (17) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 293/111 Jellem: semleges Tul. pont: 16
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 209/8 Pénz: 10843 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 16/15
Eddig összesen 120 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 369 TP-t kaptál. Jelenleg 37 120 TP-d van. A következő szinthez még 10 880 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ork bérgyilász, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 6 (+1)
dobófegyverek: 10 (+1)

94,44 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 8 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 3 9. taumaturgia: 8 (+7)
10. harcművészetek: 16 11. pszi: 3 (+2) 12. vadászat: 7
13. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trollfa (#80) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve)
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 47 (limit: 810), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 4 810.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * grifftoll kesztyű (#1578)
1 gromak páncél (#270) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 kis vaspajzs (#159)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 * optiri agysisak (#315)
1 tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317) 2 vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 7 * bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
17 ezüstshuriken (#327) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 10 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 * rövid kard (#171) 5 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * örökkévaló napköve (#2089) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
6 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36) 1 inváziós trófea (#2166)
28 kaja (#2) 1 kötél (#92) 8 krónika (#1725)
2 leviatán hólyag (#2182) 6 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 19]
6 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27]
6 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 6]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 63]
3 vizestömlő (#3) [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
3 aurach fog (#657) 5 dorony tüdő (#212) 210 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41) 44 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 24 madártoll (#112) 4 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 19 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
4 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
4 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 2 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 10 varkaudar csont (#1113) 27 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 108.25 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
176 arany (#50) 2 bumeráng (#249) 8 drótszőr (#37)
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 csontszablya (#64) 2 gyöngymangó (#135)
6 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 6 sünmedve tüske (#14) 6 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 vasérc (#152) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
(93,45) drasmólyomok (#60), világítótorony (#156), oltár, tavacska, vaskohó (#155), érclelőhely, Gumi Rudi (5008. kalandozó)
(93,46) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 50. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(93,47) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 32. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), tetemember (#123), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173)
(93,48) manifesztátor (#124), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 48. jellempróba, Tharr oltár, vadász varkaudar (#108), varkaudar kölyök (#685)
(93,49) nekrofun (#173), 37. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sünmedvék (#33), vark. nekromanta (#173), ork sámán (#345)
(93,50) nukleáris cickány (#155), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(94,44) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156), törpe bánya (#435), emberevő (#119), ork sámán (#345), vadász varkaudar (#108)
(94,51) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, rájanyékek (#58), manaelementál (#290), ork sámán (#345), ork bérgyilász (#781)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Von Rolik 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) óriás sáska (#27) sakál (#28) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bo-skorpió (#54)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) vízionár (#66) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
garokk (#73) gitonga (#76) trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) szintszívó (#96) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) törpemammut (#115)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) karmos tankány (#137) kardfogú fülemüle (#146) fémbontó szójer (#150)
quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) hadroszaurusz (#162) borzalmas varkaudar (#166) vark. nekromanta (#173)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) Tguarkhan (#212) pszi elementál (#221)
Mnebolath (#237) varkaudar varázsló (#271) manaelementál (#290) Thargodan csontváz (#297) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
jegesmedve (#637) varkaudar kölyök (#685) varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746)
csodabogár (#755) ork bérgyilász (#781) varkaudar felderítő (#7133) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) kavadu iszák (#25) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) ásó (#34)
tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) grákóbőr (#41)
tükör (#43) krómkaktusz (#46) antilopbőr (#48) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) csontszablya (#64) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) rézkulcs (#75)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) evaporőr háj (#105) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) két kard szimbólum (#144) oltár (#146)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) vashegyű nyíl (#176)
grifftojás (#179) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) dobóháló (#221) tankány karom (#237) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) nekrofun medál (#253) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260)
gromak páncél (#270) sárga erőöv (#276) bíbor erőöv (#291) varázskő (#305) arany papi karkötő (#309)
optiri agysisak (#315) varkaudar csizma (#317) ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) tolmokov-koktél (#351)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
barátság szent tüze (#484) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) rinóbőr (#651) aurach fog (#657)
nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) művészi porolit (#720) sáfránykő (#979) varkaudar csont (#1113)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) Jerome köpenye (#1527) varkaudar szimbólum (#1528) Métely páncélja (#1562)
grifftoll kesztyű (#1578) krónika (#1725) örökkévaló napköve (#2089) inváziós trófea (#2166) leviatán hólyag (#2182)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15)

Üzenet küldése a karakternek